![]() |
Cbd tek ilacı henüz çıkmamıştır tr de yasal olarak dehb için sanırım |
Alıntı:
Alıntı:
|
Bir dehbli olarak tüm dehbli olan arkadaşlara benim tedavi şeklimi anlatayım. Öncelikle gaps diyetini araştırın. Gerekirse gaps diyetisyeni ile görüşebilirsiniz. İşin en kolay yolu budur. Zor kısmına gelecek olursak, Dehb ile otizm bi yerde birleşiyor. Bu tür hastalıkların ya da rahatsızlıkların en büyük sorunu bağırsak problemidir. Bizim bağırsakları düzeltmemiz gerekiyor. Tabii bununla birlikte vitamin mineral takviyesi almamız gereklidir. Ben ilk başta tiens markasınız mutlivitaminini ve kalsiyum lesitinini kullandım. Ayrıca tiensin probiyotiğini kullanmanızı tavsiye ederim. Yanlış hatırlamıyorsam 12 farklı probiyotik var. ( piyasada daha fazlası olanını o zaman bulamamıştım). Bu söylediklerimi ortalama 5-6 ay kullanmanızı tavsiye ederim. Ayrıca zararlı bütün yiyecek ve içecekleri hayatımızdan çıkarmamız gerekiyor. Tabii bununla beraber ne kadar doğal beslenirsek o kadar kar olur bizim için. Aralıklı oruç ile süreç hızlandırılabilir. Vücuda Otofaji yaptırılarak serbest radikaller ciddi boyutta azaltılabilir. Ayrıca acve hurması şiddetle tavsiye ederim. Yukarıdaki söylediklerimin hepsini yaptım. Bir yere kadar toparladıktan sonra aç karınla sabahları kahvaltı yerine günde 7 adet acve hurması yiyorum. 2 yıl önce çok ciddi boyutta sıkıntı çekiyordum. hiç bir işi başaramıyordum. icralık oldum. Boşanma aşamasına gelmiştim. Fakat şuan büyük bir firmada bilgi işlem müdürü olarak çalışıyorum. Ayrıca startupum olan saviorhostu büyütmeye çalışıyorum. Sorularınızı wp:05327232572 ile iletebilirsiniz. |
Alıntı:
Eğer sorduğum soruların çoğuna cevabınız evetse bence devlet özel ayırt etmeden sizde gidin muayene olun hocam bir hekim kontrolünde. |
Alıntı:
Hocam benim yaşım 38 :) Ben bile tedavi olabiliyorsam. Ki kendi kendimi tedavi ettim sayılır. Çok ciddi çaba sarf ettim bu mesele için. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Şimdi siz böyle sorunca utandım hocam. Evet, sık sık ayna karşısında büyük farkındalıklar yaşayıp kendimden nefret edip kendime sövüp saymayı çok severim. (içimde ki ses başka birisi, aynada gördüğüm başka birisi) Bazense ev boşken dediğiniz gibi olmayan ya da olmayacak senaryoları kurup, canlandırmak benim vazgeçilmezim. Birde tiyatro becerisi olunca fena oluyor. Evde kimse yokken genelde tshortun altından elimi göbeğime atar, göbeğimi okşaya okşaya tüm evi gezer tararım, ne var ne yok diye düşünürken birden karamsarlık çöker kendimi koltuğa salar deriiinnn deriiin düşüncelere dalarım. Sabırsızlığı genelde girişimlerimde, projelerimde ilk 2 gün yaşayıp geri kalan günler çöpe atıyorum. İsterseniz PM'den tüm yarıda bıraktığım projeleri atabilirim. |
Alıntı:
Söylediklerini yaşadım hocam benzer bir şekilde. ama dediklerimi yaparsanız septomlar yavaş yavaş kaybolacaktır. |
Alıntı:
Sadece bir diyet ile gerçekten düşünme yapınızı vs değiştirebildiniz mi? |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:18:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.