R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Amerika'ya Taşındım / Houston, TX (https://www.r10.net/off-topic/2956021-amerikaya-tasindim-houston-tx.html)

Umutkurt 23-09-2021 18:56:36

Alıntı:

onlinecihan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081026176)
Şehit dışı sıkıntı her yerde durduruyorlar :D

Aynen öyle biraz sıkıntı oluyor

Mrtrclb 23-09-2021 19:41:47

Bence bi vlog serisi çekmelisiniz. Merak eden çok kişi var ☺️

oguza4234 23-09-2021 19:57:28

Merhaba hocam. GC talihlisi olarak mı geldiniz bilmiyorum ama yeşilkart forum sitesi (link) işinizi görür. Orada tüm usa hk. hatta özellikle Houston'da yaşayan Türklerin yazdıklarına bakabilirsiniz.

Şehir seçiminiz iyi olmuş öncelikle. Çok fazla Türk nüfusu olan bir yerde çok çok büyük bir sıkıntınız olursa illaki derdinizi çok iyi anlatacak bir yer olur sizin için.

Klasik rutin işlerden bahsediliyor bu bahsettiğim forumdan. Ehliyet araç mutlaka alın gibisinden. Dediğim siteyi bir yoklayın derim.

Yeni hayatınızda başarılar...

searchengine 23-09-2021 20:50:56

Selamlar sevgiler hocam. Adınıza çok sevindim. Amerikaya nasıl gittiniz ve oturum aldınız?

SEOPro 24-09-2021 15:15:57

Gider hesaplarını alıntı yaparak yanitlaya bilir misiniz

WhySakaL 24-09-2021 15:27:11

Hayatınız da başarılar dilerim hocam bende yurtdışına gitmeyi planlıyorum ama 3 yıl sonra falan olacak galiba borçlar yüzünden hareket edemiyoruz, ettirmiyorlar :)

chnyrdkl 24-09-2021 15:27:47

Hayırlı olsun hocam. Sizin adınıza sevindim. Darısı başıma...

Insomnia 25-09-2021 12:27:30

Tebrik ederim, hayırlı olsun. Olumsuz yazanlar halt ediyor. Bu dünyaya bir kez geliyoruz hayatı dolu dolu yaşamak hakkımız. Dünya'ya açılmanın pek çok açıdan faydasının fazla olduğunu dolayısıyla çok önemli olduğunu düşünüyorum.

TCM 27-09-2021 04:53:48

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081026613)
Bence bi vlog serisi çekmelisiniz. Merak eden çok kişi var ☺️

Düşünüyorum hocam, sürecin en başından buradaki günlük yaşama kadar. Gerçi bunları anlatan bir çok youtube kanalı mevcut ama bakalım farklı neler olabilir düşünmek lazım :)

Alıntı:

oguza4234 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081026738)
Merhaba hocam. GC talihlisi olarak mı geldiniz bilmiyorum ama yeşilkart forum sitesi (link) işinizi görür. Orada tüm usa hk. hatta özellikle Houston'da yaşayan Türklerin yazdıklarına bakabilirsiniz.

Şehir seçiminiz iyi olmuş öncelikle. Çok fazla Türk nüfusu olan bir yerde çok çok büyük bir sıkıntınız olursa illaki derdinizi çok iyi anlatacak bir yer olur sizin için.

Klasik rutin işlerden bahsediliyor bu bahsettiğim forumdan. Ehliyet araç mutlaka alın gibisinden. Dediğim siteyi bir yoklayın derim.

Yeni hayatınızda başarılar...

Teşekkür ederim hocam, bütün süreci zaten bu site ve oradaki arkadaşlar sayesinde yürüttüm.

Alıntı:

searchengine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081027119)
Selamlar sevgiler hocam. Adınıza çok sevindim. Amerikaya nasıl gittiniz ve oturum aldınız?

Greencard ile hocam.

Alıntı:

SEOPro Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081031284)
Gider hesaplarını alıntı yaparak yanitlaya bilir misiniz

Gider kişiden kişiye oldukça değişen bir durum ancak AYLIK sabit giderlerden aklıma gelenleri aşağıda sıralıyorum.

$1.150 Kira (1+1) + Otopark
$30 Aidat, Çöp, Su
$40 Kapalı Garaj
$22 Kira Sigortası
$40 T-Mobile Sınırsız Paket Konuşma, SMS, Internet
$80 5G Sınırsız Hız Ev Interneti
$40 Ortalama Elektrik Faturası - Merkezi soğutma 7/24 açık, 24 derecede sabit
$100 Yakıt
$20 Araç Sigortası

Merak edenler için ise:
Sigaralar 4-9 dolar arası değişiyor, 6'lı biralar 10 dolar civarı.

Yeme içme ise kişiden kişiye değişmekle beraber aylık 500-600 dolara A'dan Z'ye et, balık, mevye, sebze, alkollü-alkolsüz içeçek aklınıza gelen ne varsa doldurursunuz.

Onun dışında ilk taşınacaklar için, fiyatlara birim olarak baktığınızda IKEA çok uygun.

Aklıma gelenler bunlar, merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:13:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.