R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Amerika'ya Taşındım / Houston, TX (https://www.r10.net/off-topic/2956021-amerikaya-tasindim-houston-tx.html)

DOS 22-09-2021 08:26:44

insan bir dalıp gidiyor bizde başarabilirmiyiz acaba diye :r11:

MucahitOZER 22-09-2021 10:27:23

Club house‘ta bir çok arkadaş var hatta Teksas’tan ben birkaç kişiyi görmüştüm orada takılabilirsin aslında

dipnot: 2 ekimde bende orlandoya yerleşiyorum

Gitmeden önce burada sağlık sigortası yaptırdınız mı?
Şu an sağlık sigortası yaptırmayı düşünüyorum bir yıllık sizin fikrinizi almak benim için önemli. Eğer yaptırdıysanız nereden yaptırdınız

ravenol 22-09-2021 11:07:45

Kurtuluşa erenlerin, kalanlara bilgi vermesi çok güzel. Konunuz için teşekkür eder ve yeni hayatınızda başarılar dileriz..

ROAS 22-09-2021 11:11:50

Öncelikle hayırlısı olsun, aynı ortamda bulunduğum bir arkadaşın hayalimdeki şehre yerleşmesine inan çok sevindim, umarım çok güzel bir yaşantın olur hocam. Benim de Greencard çıkarsa gitmek istediğim bir yerdi. Baya bir araştırma yapmıştım. Facebook'da Turks in Houston grubuna kesinlikle katılın harika bir yardımlaşma ortamı var. Araç için Kadir Zora ile iletişime geçebilirsiniz:D

teknoft 22-09-2021 11:16:40

@Single; daha önce wordpress işleri yapmıştık beraber.
Öğrenciydin o zaman sanırım :)
Çok sevindim. Umarım her şey yolunda gider.

Candede 22-09-2021 14:41:11

Alıntı:

Single Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081016104)
Herkese merhaba, Türkiye'de aktif avukatlığı bırakarak 10 Eylül tarihinde Houston, Teksas'a taşındım. Türkiye'deki ofisimi kapamadim. Mevcut danışmanlık verdiğim kişiler ile çalışmaya devam edeceğim.

Amerika'ya ilk gelişim. Şuan için ev işleri, mobilya vs uğraşıyorum. Daha önce deneyimleyen ve buralarda olan arkadaşların fikirlerini merak ediyorum. R10'da Houston'dan birileri var mıdır acaba?

Edit: Vakit geçtikçe deneyimlerimi konudan aktaracağım.

size gerekli firmanın ismini cismini yolladım madem ki mobilya ile uğraşıyorsunuz :). Sahipleri de türk

Looker 22-09-2021 14:51:10

Hayırlı olsun. Benim de gidesim var da işte nasılını bilmiyorum. Dünyaya bir defa geliyoruz, hayallerimizin peşinden giderek istediğimiz gibi yaşam sürmeliyiz.

enesozcann 22-09-2021 15:31:30

Alıntı:

onlinecihan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081016131)
Sevindim adınıza.

yine gördüm bmw yi nezaman satcam hocam bana ?

onlinecihan 22-09-2021 15:34:01

Alıntı:

enesozcann Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081018649)
yine gördüm bmw yi nezaman satcam hocam bana ?

Hocam valla özel plaka aldım sonu 2121 :) uzun bir süre satmayı düşünmüyorum :grimace: ama yolun Diyarbakır’a düşerse beraber turlayabiliriz :cool:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:14:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.