![]() |
insan bir dalıp gidiyor bizde başarabilirmiyiz acaba diye :r11: |
Club houseta bir çok arkadaş var hatta Teksastan ben birkaç kişiyi görmüştüm orada takılabilirsin aslında dipnot: 2 ekimde bende orlandoya yerleşiyorum Gitmeden önce burada sağlık sigortası yaptırdınız mı? Şu an sağlık sigortası yaptırmayı düşünüyorum bir yıllık sizin fikrinizi almak benim için önemli. Eğer yaptırdıysanız nereden yaptırdınız |
Kurtuluşa erenlerin, kalanlara bilgi vermesi çok güzel. Konunuz için teşekkür eder ve yeni hayatınızda başarılar dileriz.. |
Öncelikle hayırlısı olsun, aynı ortamda bulunduğum bir arkadaşın hayalimdeki şehre yerleşmesine inan çok sevindim, umarım çok güzel bir yaşantın olur hocam. Benim de Greencard çıkarsa gitmek istediğim bir yerdi. Baya bir araştırma yapmıştım. Facebook'da Turks in Houston grubuna kesinlikle katılın harika bir yardımlaşma ortamı var. Araç için Kadir Zora ile iletişime geçebilirsiniz:D |
@Single; daha önce wordpress işleri yapmıştık beraber. Öğrenciydin o zaman sanırım :) Çok sevindim. Umarım her şey yolunda gider. |
Alıntı:
|
Hayırlı olsun. Benim de gidesim var da işte nasılını bilmiyorum. Dünyaya bir defa geliyoruz, hayallerimizin peşinden giderek istediğimiz gibi yaşam sürmeliyiz. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:14:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.