![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
hayırlı olsun hocam |
dil okulu ile gidebilirsem inşallah bende kurtulacağım bu ülkeden |
Hayırlı olsun. Başarılar :) |
Hayırlı olsun hocam adınıza sevindim |
Öncelikle hayırlı olsun ama bu ülkeden kaçıp başka ülkeye taşınmak mevcut iktidarın ekmeğine yağ sürmekten başka hiçbir şey değil. Ama başka çare de yok maalesef. Benimde imkanım olsa bende giderim. |
Hoşgeldin arkadaşım. 3-4 saatlik uzaklıktayım. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:32:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.