R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Amerika'ya Taşındım / Houston, TX (https://www.r10.net/off-topic/2956021-amerikaya-tasindim-houston-tx.html)

enesozcann 22-09-2021 15:36:45

Alıntı:

onlinecihan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081018670)
Hocam valla özel plaka aldım sonu 2121 :) uzun bir süre satmayı düşünmüyorum :grimace: ama yolun Diyarbakır’a düşerse beraber turlayabiliriz :cool:

Oooo hayırlı olsun hocam güle güle kullanın bende aslen elazığlıyım yolum düşerse tanışmak isterim çok sağolun :)

onlinecihan 22-09-2021 15:39:12

Alıntı:

enesozcann Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081018686)
Oooo hayırlı olsun hocam güle güle kullanın bende aslen elazığlıyım yolum düşerse tanışmak isterim çok sağolun :)

Geçen hafta Elazığ’daydım. Sivrice’de göl’de. Sürekli gidip geliyorum Hazar’a. Memlekete gelince yaz ben Elazığ’daysam bir çay içeriz sen Diyarbakır’daysan sana Ciğer ikram ederim :) Selamlar..

mkaaNN 22-09-2021 17:51:20

hayırlı olsun hocam

ArdaEgridere 22-09-2021 18:40:34

dil okulu ile gidebilirsem inşallah bende kurtulacağım bu ülkeden

YTMORG 22-09-2021 18:53:21

Hayırlı olsun. Başarılar :)

KenanOzturk 22-09-2021 19:25:32

Hayırlı olsun hocam adınıza sevindim

batuhan_polat 22-09-2021 20:55:42

Öncelikle hayırlı olsun ama bu ülkeden kaçıp başka ülkeye taşınmak mevcut iktidarın ekmeğine yağ sürmekten başka hiçbir şey değil.

Ama başka çare de yok maalesef. Benimde imkanım olsa bende giderim.

Task 22-09-2021 20:57:16

Hoşgeldin arkadaşım.
3-4 saatlik uzaklıktayım.

TCM 22-09-2021 23:41:38

Alıntı:

Prostavaryo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081021802)
dostum, çok özür dileyerek şunu sormak istiyorum. Daha önce hiç ülkemize gelen afganları ya da suriyelileri eleştirdin mi?

Evet, vasıfsız ve ülkelerinde adli sicil kaydı bulunanları eleştirdim. Ne sebeple sordunuz acaba?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:32:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.