![]() |
acaba radmin 'in googlede tanıdığı mı var (işin esprisi) :) |
Alıntı:
|
Huzur isterdim:rolleyes: |
google in açıklarını felan isterdim herhalde :D açık derken hack için değil mesala daua ust sıraya çıkmak spamları felan filan |
onlarda açıklarını seve seve vercekti zaten:) |
işini bana devretmesini :p |
İstediiğim kelime istediğim sıra :p |
Bir çayını içmek isterim :D Hem çalışma mekanını da görmüş olurum :) |
realist ve ara.com u banlasın yeter bu kadar spam yapılmaz ki :S |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:51:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.