R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   Google'de Akrabanız Varsa.. (https://www.r10.net/maxigeyik/142864-googlede-akrabaniz-varsa.html)

lüpen 09-03-2008 13:41:56

googleın googledan banlanmasını isterdim hadi:D

Dr.Wave 09-03-2008 13:46:24

Sunucularını benim sağlamamı ayarlamasını isterdim :D

HKNOCN 09-03-2008 13:53:29

Alıntı:

Dr.Wave Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1565576)
Sunucularını benim sağlamamı ayarlamasını isterdim :D

Doktor ne referans olur ama :D
O zaman bizi atarsın serverdan.. Fakirliğin daha iyiydi senin:)

ManuaL 09-03-2008 15:22:19

ateş isterdim sigaramı yakmak için.

teenesil 09-03-2008 17:18:41

Alıntı:

HKNOCN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1565608)
Doktor ne referans olur ama :D
O zaman bizi atarsın serverdan.. Fakirliğin daha iyiydi senin:)

haha düşünsenize google altında hosted by XXX yazıyor

medea_seo 09-03-2008 17:21:58

dr.wawe saldırılardan sunucu artık harap olurdu :)

The Hawk 09-03-2008 17:24:53

staji Amerika daki merkezde ayarlamasi icin yardimci olmasini isterdim... :)

ach 09-03-2008 17:34:18

Alıntı:

Dr.Wave Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1565576)
Sunucularını benim sağlamamı ayarlamasını isterdim :D

yapabilir misin ki :cry
arkan o kadar geniş mi :p

Peksoft 09-03-2008 18:31:55

adsenseden tık başı 1$
banlanmayan hesap reklam yerleşimi serbest olacak
istediğim kelimelerde 1.sırada çıkartsın
pr şimdilik 7 yapsın diğer güncellemelerde 10'a kadar çıksın

eğer hattittir demezde bunları yaparsa seneye google'ı satın alırım :p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:14:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.