![]() |
Ben hiç bişiy istemezdim. Sadece tutar alnından öperdim :D Kolay mı birader orada çalışmak :D |
Alıntı:
en iyisi bencede bu :rolleyes: |
eleman lazım mı abi derdim beni de yanına al :D :D |
Sınırsız Adwords isterdim :) |
Son Noktayı Koyayım :D:D:D Google ' Nin %51 Alırdım . R10 daki İsteyen Herkeze İstediği Herşeyi Larry'nin Geri Kalan %41 'den Dağıtırdım .. |
Alıntı:
|
ona soracaklarımı buraya yazarsam yazı karakter limitini aşarım :p |
Bu istek mantıklı geldi. Tık başı 1 $ vermesini isterdim :) gerisi canının sağlığı :D |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:52:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.