R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   Google'de Akrabanız Varsa.. (https://www.r10.net/maxigeyik/142864-googlede-akrabaniz-varsa.html)

HKNOCN 09-03-2008 12:08:51

Ben hiç bişiy istemezdim.
Sadece tutar alnından öperdim :D

Kolay mı birader orada çalışmak :D

MBD 09-03-2008 12:20:12

Alıntı:

FreaK7 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1564064)
ne kadar yetkili olduğuna bağlı eğer tam yetkisi varsa anasayfaya 728*90 bannerımı koymasını isterdim :D


en iyisi bencede bu :rolleyes:

teenesil 09-03-2008 12:21:10

eleman lazım mı abi derdim beni de yanına al :D :D

Caissa 09-03-2008 12:26:17

Sınırsız Adwords isterdim :)

MBD 09-03-2008 12:28:44

Son Noktayı Koyayım :D:D:D

Google ' Nin %51 Alırdım . R10 daki İsteyen Herkeze İstediği Herşeyi Larry'nin Geri Kalan %41 'den Dağıtırdım ..

Jonturk 09-03-2008 12:33:29

Alıntı:

MBD Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1565251)
Son Noktayı Koyayım :D:D:D

Google ' Nin %51 Alırdım . R10 daki İsteyen Herkeze İstediği Herşeyi Larry'nin Geri Kalan %41 'den Dağıtırdım ..

akraban google ' ın sahibi değil sadece orda çalışıyor :p

MicroChip 09-03-2008 12:43:49

ona soracaklarımı buraya yazarsam yazı karakter limitini aşarım :p

rhomantic 09-03-2008 12:59:21

Bu istek mantıklı geldi. Tık başı 1 $ vermesini isterdim :) gerisi canının sağlığı :D

HKNOCN 09-03-2008 13:38:37

Alıntı:

RebeLMasteR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1564440)
google.com a 468*60 lık bi reklam be dayıoğlu derdim :D

4 karakter Textlink te olur :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:52:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.