![]() |
Hiç birşey.. |
google anasayfasına benm sitenin reklamını koymasını:D |
Canının sağlığı :D |
gıcık olduğum birisini rezil etmesini isterdim daha sonra duruma göre bakarız artık :D |
gece 03.21 de ; Google'dan açık pizzacı bulmasını isterdim. :( çok açımda :D |
<a href="http://www.chat-sohbet-kraloyun-*****-***.blogcu.com" title="*****">kız msn</a> linkini pr1 siteme ekledim sende ekle :D |
google.com a 468*60 lık bi reklam be dayıoğlu derdim :D |
ads'den tık başı 1$ versin yeter 1-2 yıl sonra o benim yanımda milyon dolarlarımı saymaya gelir :D |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:32:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.