R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   Google'de Akrabanız Varsa.. (https://www.r10.net/maxigeyik/142864-googlede-akrabaniz-varsa.html)

Prof.Huko 09-03-2008 01:09:17

Hiç birşey..

johnlocke 09-03-2008 01:09:43

google anasayfasına benm sitenin reklamını koymasını:D

GoodSave! 09-03-2008 01:16:02

Canının sağlığı :D

eldorado 09-03-2008 03:17:00

gıcık olduğum birisini rezil etmesini isterdim daha sonra duruma göre bakarız artık :D

Priapos 09-03-2008 03:21:58

gece 03.21 de ;

Google'dan açık pizzacı bulmasını isterdim. :( çok açımda :D

dabilyu 09-03-2008 03:22:25

<a href="http://www.chat-sohbet-kraloyun-*****-***.blogcu.com" title="*****">kız msn</a>

linkini pr1 siteme ekledim sende ekle :D

RebeLMasteR 09-03-2008 03:22:32

google.com a 468*60 lık bi reklam be dayıoğlu derdim :D

ach 09-03-2008 03:38:07

ads'den tık başı 1$ versin yeter 1-2 yıl sonra o benim yanımda milyon dolarlarımı saymaya gelir :D

DarkRhyme 09-03-2008 04:49:18

Alıntı:

dabilyu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1564437)
<a href="http://www.chat-sohbet-kraloyun-*****-***.blogcu.com" title="*****">kız msn</a>
linkini pr1 siteme ekledim sende ekle :D

:D:D bu güzeldi


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:32:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.