R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Bot Program Satışı (https://www.r10.net/bot-program-satisi/)
-   -   Size Özel Kripto Para Botu Yapabilirim (https://www.r10.net/bot-program-satisi/2924088-size-ozel-kripto-para-botu-yapabilirim.html)

KayipKuzu 07-06-2022 14:58:20

Bunu gate.io borsası için yapabiliyor musunuz? Açık kaynaklı derken ben bot satın almak istiyorum dediğiniz gibi açık kaynaklı, gate io ve binance'de çalışacak şekilde, fiyat iletir misiniz?

keremyagan 07-06-2022 15:03:11

Alıntı:

KayipKuzu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082804943)
Bunu gate.io borsası için yapabiliyor musunuz? Açık kaynaklı derken ben bot satın almak istiyorum dediğiniz gibi açık kaynaklı, gate io ve binance'de çalışacak şekilde, fiyat iletir misiniz?

Gateio için daha önce alım satım botu yapmadım hocam . Binance spot için yaptım sadece . İsterseniz Gateio ve Binance için Telegram sinyal botu yapabilirim, o da aynı şekilde tamamen açık kaynak kodlu .
Her iki şekilde de botun fiyatı tamamen sizin belirleyeceğiniz stratejiye göre değişiyor. Bot neye göre alım satım yapacak veya neye göre sinyal gönderecek bunları belirtmeniz gerekir .
Telegram sinyal bot konusu için tıklayınız .

bati 10-06-2022 01:28:18

Sadece binance global de mi islem yapılır tr de olur mu

keremyagan 10-06-2022 01:29:24

Alıntı:

bati Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082823050)
Sadece binance global de mi islem yapılır tr de olur mu

Globalde hocam çünkü TR'de coin sayısı pek fazla değil . Zaten Binance TR hesabınız ile Binance global hesabı oluşturabilirsiniz eğer hesabınız yoksa hocam

bati 10-06-2022 01:32:02

Alıntı:

keremyagan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082823059)
Globalde hocam çünkü TR'de coin sayısı pek fazla değil . Zaten Binance TR hesabınız ile Binance global hesabı oluşturabilirsiniz eğer hesabınız yoksa hocam

Yani sadece tr deki coinler olsa lira olarak islem yapsa. Bu Secenek var mi

keremyagan 10-06-2022 01:32:55

Alıntı:

bati Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082823081)
Yani sadece tr deki coinler olsa lira olarak islem yapsa. Bu Secenek var mi

Hayır hocam , USDT parametresinde çalışıyor bot sadece

wrecking 10-06-2022 01:39:33

Detaylı bilgi alabilir miyim ?

SkySea 06-07-2022 13:17:24

Detaylı bilgi alabilirmiyim? Teşekkürker

keremyagan 06-07-2022 16:21:45

Alıntı:

SkySea Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083000096)
Detaylı bilgi alabilirmiyim? Teşekkürker

Dönüş yapılmıştır :r33:

ruzgarapps 07-07-2022 16:31:38

geçmiş deneyimlerin istatistikleriyle beraber detaylı bilgilendirme alabilir miyim?

keremyagan 07-07-2022 16:48:05

Alıntı:

ruzgarapps Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083008724)
geçmiş deneyimlerin istatistikleriyle beraber detaylı bilgilendirme alabilir miyim?

Dönüş yaptım hocam :r33:

dnztanverdi 17-07-2022 02:35:04

Detaylı bilgi ve fiyat alabilir miyim

keremyagan 17-07-2022 02:38:29

Alıntı:

dnztanverdi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083075979)
Detaylı bilgi ve fiyat alabilir miyim

Dönüş yapıldı :r33:

erdemA 05-08-2022 18:39:51

Botun son istatistiklerini PM alabilir miyim?

keremyagan 05-08-2022 20:27:51

Alıntı:

erdemA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083207812)
Botun son istatistiklerini PM alabilir miyim?

Dönüş yapıldı :r26:

seacastleman 10-08-2022 20:45:55

botun son istatisliklerini kazancını zararlarını aylar içinde yaptıgı karları ve fiyat bilgsini alabilir miyim 300$ ile girersek ne olur 14000$ ile girersek ne olur ? 140.000$ ile girersek ne olur?

keremyagan 10-08-2022 20:55:46

Alıntı:

seacastleman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083239813)
botun son istatisliklerini kazancını zararlarını aylar içinde yaptıgı karları ve fiyat bilgsini alabilir miyim 300$ ile girersek ne olur 14000$ ile girersek ne olur ? 140.000$ ile girersek ne olur?

PM gönderdim hocam:r26:

roadscrat 20-08-2022 14:34:42

Botun istatistiklerini pm alabilir miyim ?

keremyagan 20-08-2022 14:38:36

Alıntı:

roadscrat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083305304)
Botun istatistiklerini pm alabilir miyim ?

PM gönderdim hocam :r26:

hanx 20-08-2022 17:27:45

İstatistik ve fiyat alabilirmiyim ve işleyiş

KheizLech 20-08-2022 17:31:52

Müsait olunca PM atarmisiniz

keremyagan 20-08-2022 19:02:38

PM gönderilmiştir :r26:

bbadli 20-08-2022 23:15:15

İstastik, komisyon oranı fiyat ve minimum gerekli bakiye gibi detaylar için pm alabilirmiyim

cashurri 21-08-2022 00:54:50

Üstat daha önceki alış satışlar ile ilgili bilgi var mı?

Ayrıca komisyon oranı nedir?

Birde bakiye olarak bir zorunluluk var mı?

Rica etsem bunlarla ilgili pm atabilir misiniz?

keremyagan 21-08-2022 00:57:54

PM gönderdim :r26:

_Furkan 21-08-2022 01:06:50

Botun istatistiklerini pm alabilir miyim ?

keremyagan 21-08-2022 01:08:21

PM gönderildi :r26:

ResimBox 21-08-2022 17:02:14

Üstad mesela benim bir stratejim var.
2 soru soracağım.
1 - Bu stratejiye uygun Web listesi hazır edebiliyor musun. Tradingview kripto takipçisi gibi bir liste. Benim stratejime uygun long veya short sinyali gelir ise listeye düşsün, mail atsın gibi.
2 - futures neden yazmıyorsun. İlk mesajından anladığım kesinlikle yazmam tarzında. Sebebi nedir? Bilgi noksanlığı mi yoksa genel bir prensip mi.

keremyagan 21-08-2022 17:07:23

Alıntı:

ResimBox Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083312071)
Üstad mesela benim bir stratejim var.
2 soru soracağım.
1 - Bu stratejiye uygun Web listesi hazır edebiliyor musun. Tradingview kripto takipçisi gibi bir liste. Benim stratejime uygun long veya short sinyali gelir ise listeye düşsün, mail atsın gibi.
2 - futures neden yazmıyorsun. İlk mesajından anladığım kesinlikle yazmam tarzında. Sebebi nedir? Bilgi noksanlığı mi yoksa genel bir prensip mi.


1 - Bu stratejiye uygun Web listesi hazır edebiliyor musun. Tradingview kripto takipçisi gibi bir liste. : Bu kısmı tam anlayamadım hocam
Benim stratejime uygun long veya short sinyali gelir ise listeye düşsün, mail atsın gibi : Bu yapılabilir , telegram üzerinden mesaj da gönderebilir

2- Yapıyorum hocam

ResimBox 21-08-2022 17:27:59

Profildeki numaranızı ilk fırsatta arayıp detaylı bir şekilde anlatmam lazım. Yazılı olarak ifade edemediğim için anlamaman normal.

Bir yandan arayıp, bir yandan anydesk ile tarif etmem lazım ne istediğimi.

Bu aralar bir taşınma telaşım var. Bitince ulaşacağım size.

xSwindLer 28-08-2022 20:28:22

Kendi stratejiniz ile çalışan bot ile ilgili pm alabilir miyim?

keremyagan 28-08-2022 20:53:02

Alıntı:

xSwindLer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083359087)
Kendi stratejiniz ile çalışan bot ile ilgili pm alabilir miyim?

PM gönderdim hocam :r26:

cakiremre 04-09-2022 15:55:06

Detaylı bilgi alabilir miyim lütfen

keremyagan 04-09-2022 16:07:10

Alıntı:

cakiremre Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083402917)
Detaylı bilgi alabilir miyim lütfen

Mesaj gönderdim hocam :r26:

emcinar 04-09-2022 22:10:53

Merhaba, fiyat bilgisi ve istatistiklere dair bilgi alabilir miyim?

keremyagan 04-09-2022 22:13:30

Alıntı:

emcinar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083405501)
Merhaba, fiyat bilgisi ve istatistiklere dair bilgi alabilir miyim?

Merhabalar, Pm gönderdim hocam :r26:

NilTechno 05-09-2022 12:42:02

İstastik, komisyon oranı fiyat ve minimum gerekli bakiye gibi detaylar için pm alabilirmiyim

keremyagan 05-09-2022 12:48:16

Alıntı:

NilTechno Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083408558)
İstastik, komisyon oranı fiyat ve minimum gerekli bakiye gibi detaylar için pm alabilirmiyim

PM gönderdim hocam

yetkili 15-09-2022 21:37:33

Mevcut botla ilgili detayları pm atabilir misiniz?

keremyagan 15-09-2022 21:39:55

Alıntı:

yetkili Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083481997)
Mevcut botla ilgili detayları pm atabilir misiniz?

Pm gönderdim hocam :r26:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:21:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.