R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Bot Program Satışı (https://www.r10.net/bot-program-satisi/)
-   -   Size Özel Kripto Para Botu Yapabilirim (https://www.r10.net/bot-program-satisi/2924088-size-ozel-kripto-para-botu-yapabilirim.html)

skyrock 13-11-2021 01:56:08

Bot üzerinden elde ettiğiniz kazanç grafiğini ve botun satış fiyatınını benimle paylaşabilir misiniz?


Bot yüzde kaç üzerinden gidiyor, sizin komisyonunuz detaylı bilgi lütfen

keremyagan 13-11-2021 02:00:09

Alıntı:

skyrock Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081349994)
Bot üzerinden elde ettiğiniz kazanç grafiğini ve botun satış fiyatınını benimle paylaşabilir misiniz?


Bot yüzde kaç üzerinden gidiyor, sizin komisyonunuz detaylı bilgi lütfen

PM gönderdim hocam :r26:

EuroSunucu 17-11-2021 17:18:22

Merhaba,

Detaylı bilgi verebilir misiniz?
Gerek kazanç
gerek günlük aylık
müşteri kazançları
zarar etme olasılığı
Ve Komisyon veya satış ücretiniz.

keremyagan 17-11-2021 17:49:50

Alıntı:

EuroSunucu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081376361)
Merhaba,

Detaylı bilgi verebilir misiniz?
Gerek kazanç
gerek günlük aylık
müşteri kazançları
zarar etme olasılığı
Ve Komisyon veya satış ücretiniz.

PM gönderdim hocam :r26:

F.Gungor 26-11-2021 17:52:16

Yaklaşık 1 aydır botunu kullanıyorum @keremyagan; ın. 5500 $ ile girdik, 1600$ kâr yapmışız bir ayda. Kendi stratejisi üzerinden ilerledik.

keremyagan 26-11-2021 18:22:49

Alıntı:

F.Gungor Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081433729)
Yaklaşık 1 aydır botunu kullanıyorum @keremyagan; ın. 5500 TL ile girdik, 1600$ kâr yapmışız bir ayda. Kendi stratejisi üzerinden ilerledik.

Yorumunuz için çok teşekkür ederim hocam , inşallah kazanmaya devam edeceğiz :r33:

FoRgEd 26-11-2021 18:26:33

pm alabilir miyim

keremyagan 26-11-2021 18:36:53

Alıntı:

FoRgEd Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081433907)
pm alabilir miyim

PM gönderdim hocam :r26:

Abdullah07 27-11-2021 00:40:20

Pm alabilir miyim detaylı ?
Bot ücreti ve minimum binanceye para ekleme vs olayları .Kısacası sadece size bıraksak olayı sadece api versek falan botla ?

Beo 27-11-2021 01:01:39

Pm alabilir miyim ?

keremyagan 27-11-2021 01:24:10

Alıntı:

Abdullah07 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081436080)
Pm alabilir miyim detaylı ?
Bot ücreti ve minimum binanceye para ekleme vs olayları .Kısacası sadece size bıraksak olayı sadece api versek falan botla ?

Alıntı:

Beo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081436196)
Pm alabilir miyim ?

PM gönderdim hocam :r26:

Leuqme 29-11-2021 18:09:34

Kullandim basarili xx.xxx$ bakiyelerde kullanmak
Dilegi ile

keremyagan 29-11-2021 18:14:16

Alıntı:

Leuqme Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081450485)
Kullandim basarili xx.xxx$ bakiyelerde kullanmak
Dilegi ile

Yorumunuz için çok teşekkür ederim hocam , inşallah kazanmaya devam edeceğiz https://cdn.r10.net/emojis/rokito/33.png

Teknomarkt 29-11-2021 18:24:22

Kendisi ile yaklaşık 10 gündür çalışıyoruz.
Öncelikle bir iş yaptığınızda kazanç tabii ki önemli ancak karşı tarafın güven de vermesi gerekir.
Kendisi kesinlikle güven veren, işine hakim ve zamanında sözünde duran, çok saygı değer bir kardeşimiz.

İş kısmına gelirsek;

Bot gayet güzel çalışıyor.
Ben küçük bir miktar ile girmiştim. (IDO'ya girdiğim için elimde o kadar vardı.)
Daha sonra ekledim. Düzgün bir miktar ile yani 1000 usdt gibi bir rakam ile girildiğinde gayet güzel kazanç bırakan bir sistem.

Elbette klasiğe uyalım. Bu benim gördüğüm ve benim tercih ettiğim bir yatırım. Kimseye yatır ya da yatırma gibi bir şey söyleyemem.

* KESİNLİKLE YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR! *

keremyagan 29-11-2021 18:32:26

Alıntı:

Teknomarkt Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081450550)
Kendisi ile yaklaşık 10 gündür çalışıyoruz.
Öncelikle bir iş yaptığınızda kazanç tabii ki önemli ancak karşı tarafın güven de vermesi gerekir.
Kendisi kesinlikle güven veren, işine hakim ve zamanında sözünde duran, çok saygı değer bir kardeşimiz.

İş kısmına gelirsek;

Bot gayet güzel çalışıyor.
Ben küçük bir miktar ile girmiştim. (IDO'ya girdiğim için elimde o kadar vardı.)
Daha sonra ekledim. Düzgün bir miktar ile yani 1000 usdt gibi bir rakam ile girildiğinde gayet güzel kazanç bırakan bir sistem.

Elbette klasiğe uyalım. Bu benim gördüğüm ve benim tercih ettiğim bir yatırım. Kimseye yatır ya da yatırma gibi bir şey söyleyemem.

* KESİNLİKLE YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR! *

Değerli yorumunuz için cidden çok teşekkür ederim hocam . İnşallah birlikte uzun zaman çalışacağız :)

benmuhwmmet 30-11-2021 09:56:10

sizin stratejiniz için pm alabilir miyim

keremyagan 30-11-2021 09:58:34

Alıntı:

benmuhwmmet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081453937)
sizin stratejiniz için pm alabilir miyim

PM gönderdim hocam :r26:

Ceku92 30-11-2021 17:07:54

selamlar bende stratejiniz için pm alabilirmiyim

keremyagan 30-11-2021 17:10:13

Alıntı:

Ceku92 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081456072)
selamlar bende stratejiniz için pm alabilirmiyim

PM gönderdim hocam :r26:

Skaylet 10-12-2021 01:27:01

Sermaye tavsiyeniz, son istatistikler ve komisyon oranınızı pm alabilir miyim hocam

keremyagan 10-12-2021 01:31:44

Alıntı:

Skaylet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081512432)
Sermaye tavsiyeniz, son istatistikler ve komisyon oranınızı pm alabilir miyim hocam

PM gönderdim hocam :r26:

AkDijital 10-12-2021 17:26:55

Mesajım bulunsun , Ayrıca birşey sormak istiyorum hocam Tradingwiew de intikatöre göre Al sat alarm yazabiliyormusunuz

keremyagan 10-12-2021 17:50:00

Alıntı:

AkDijital Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081515530)
Mesajım bulunsun , Ayrıca birşey sormak istiyorum hocam Tradingwiew de intikatöre göre Al sat alarm yazabiliyormusunuz

Tradingview Pine Script dili hakkında pek bilgim yok hocam fakat kurulan alarma göre otomatik al sat yapan bot yazılımım var, gelen sinyale göre alım/satım işlemlerini tam otomatik yapabiliyor :r26:

LEIGONNAIRE 14-12-2021 12:04:05

Bende detaylı pm alabilir miyim hocam, komisyon kazanç strateji vs. Teşekkür ederim

keremyagan 14-12-2021 12:27:45

Alıntı:

LEIGONNAIRE Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081537447)
Bende detaylı pm alabilir miyim hocam, komisyon kazanç strateji vs. Teşekkür ederim

PM gönderdim hocam :r26:

MehmetAkifG 17-12-2021 15:50:26

Detaylı bilgi alabilir miyim hocam?

keremyagan 17-12-2021 15:54:40

Alıntı:

MehmetAkifG Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081558178)
Detaylı bilgi alabilir miyim hocam?

PM gönderdim hocam :r26:

serhanefe 17-12-2021 16:11:46

Stratejinizi pm gönderebilir misiniz?

keremyagan 17-12-2021 16:21:51

Alıntı:

serhanefe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081558322)
Stratejinizi pm gönderebilir misiniz?

PM gönderdim hocam :r26:

rmznmrdi 02-01-2022 10:52:34

Kerem Bey, detaylı bilgi iletebilir misiniz?

keremyagan 02-01-2022 10:54:43

Alıntı:

rmznmrdi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081656472)
Kerem Bey, detaylı bilgi iletebilir misiniz?

PM gönderdim hocam:r26:

farabi 02-01-2022 14:39:45

Hocam bot okadar kâr ettiriyorsa kurumsal üyelik alırsanız size güven daha çok artar. Hayırlı satışlar. Kolay Gelsin

keremyagan 02-01-2022 14:45:41

Alıntı:

kadirilgin1453 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081657781)
Hocam bot okadar kâr ettiriyorsa kurumsal üyelik alırsanız size güven daha çok artar. Hayırlı satışlar. Kolay Gelsin

Sağolun hocam :)
Evet hocam kurumsal üyelik almayı düşünüyorum , şimdi 1 yıllık Gold üyelik aldım, inşallah sonraki hedef Kurumsal Üyelik :r26:

farabi 02-01-2022 14:49:05

Alıntı:

keremyagan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081657815)
Sağolun hocam :)
Evet hocam kurumsal üyelik almayı düşünüyorum , şimdi 1 yıllık Gold üyelik aldım, inşallah sonraki hedef Kurumsal Üyelik :r26:

Eğer kurumsal üyeliğe geçmek isterseniz üyeliğiniz üzerine geçirtebiliyorsunuz zarar etmeden.

keremyagan 02-01-2022 14:52:02

Alıntı:

kadirilgin1453 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081657837)
Eğer kurumsal üyeliğe geçmek isterseniz üyeliğiniz üzerine geçirtebiliyorsunuz zarar etmeden.

Evet hocam biliyordum , teşekkür ederim hatırlatma için :r26:
Botu denemek isterseniz başlangıçta hiçbir ücret almıyorum ve siz kâr etmeden hiçbir ücret talep etmiyorum , komisyon ödemesini haftada bir yapabilirsiniz , duruma göre 2 haftada bir de olabilir :)
Dilediğiniz zaman botu test edebilirsiniz hocam :r26:

Sayer 02-01-2022 16:07:38

Alıntı:

Skaylet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081512432)
Sermaye tavsiyeniz, son istatistikler ve komisyon oranınızı pm alabilir miyim hocam

Aynı bilgiler pm alabilir miyim teşekkürler :)

keremyagan 02-01-2022 18:58:35

Alıntı:

Sayer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081658360)
Aynı bilgiler pm alabilir miyim teşekkürler :)

PM gönderdim hocam:r26:

aqua 03-01-2022 17:41:38

Bana da PM atar mısınız hocam

keremyagan 03-01-2022 18:39:04

Alıntı:

aqua Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081666141)
Bana da PM atar mısınız hocam

PM gönderdim hocam:r26:

mahmutsan 03-01-2022 19:22:28

İstatistikler, kâr oranları, komisyon oranları, diğer matematiksel verileri ve önerilerinizi iletirseniz sevinirim


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:24:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.