![]() |
Bot üzerinden elde ettiğiniz kazanç grafiğini ve botun satış fiyatınını benimle paylaşabilir misiniz? Bot yüzde kaç üzerinden gidiyor, sizin komisyonunuz detaylı bilgi lütfen |
Alıntı:
|
Merhaba, Detaylı bilgi verebilir misiniz? Gerek kazanç gerek günlük aylık müşteri kazançları zarar etme olasılığı Ve Komisyon veya satış ücretiniz. |
Alıntı:
|
Yaklaşık 1 aydır botunu kullanıyorum @keremyagan; ın. 5500 $ ile girdik, 1600$ kâr yapmışız bir ayda. Kendi stratejisi üzerinden ilerledik. |
Alıntı:
|
pm alabilir miyim |
Alıntı:
|
Pm alabilir miyim detaylı ? Bot ücreti ve minimum binanceye para ekleme vs olayları .Kısacası sadece size bıraksak olayı sadece api versek falan botla ? |
Pm alabilir miyim ? |
Alıntı:
Alıntı:
|
Kullandim basarili xx.xxx$ bakiyelerde kullanmak Dilegi ile |
Alıntı:
|
Kendisi ile yaklaşık 10 gündür çalışıyoruz. Öncelikle bir iş yaptığınızda kazanç tabii ki önemli ancak karşı tarafın güven de vermesi gerekir. Kendisi kesinlikle güven veren, işine hakim ve zamanında sözünde duran, çok saygı değer bir kardeşimiz. İş kısmına gelirsek; Bot gayet güzel çalışıyor. Ben küçük bir miktar ile girmiştim. (IDO'ya girdiğim için elimde o kadar vardı.) Daha sonra ekledim. Düzgün bir miktar ile yani 1000 usdt gibi bir rakam ile girildiğinde gayet güzel kazanç bırakan bir sistem. Elbette klasiğe uyalım. Bu benim gördüğüm ve benim tercih ettiğim bir yatırım. Kimseye yatır ya da yatırma gibi bir şey söyleyemem. * KESİNLİKLE YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR! * |
Alıntı:
|
sizin stratejiniz için pm alabilir miyim |
Alıntı:
|
selamlar bende stratejiniz için pm alabilirmiyim |
Alıntı:
|
Sermaye tavsiyeniz, son istatistikler ve komisyon oranınızı pm alabilir miyim hocam |
Alıntı:
|
Mesajım bulunsun , Ayrıca birşey sormak istiyorum hocam Tradingwiew de intikatöre göre Al sat alarm yazabiliyormusunuz |
Alıntı:
|
Bende detaylı pm alabilir miyim hocam, komisyon kazanç strateji vs. Teşekkür ederim |
Alıntı:
|
Detaylı bilgi alabilir miyim hocam? |
Alıntı:
|
Stratejinizi pm gönderebilir misiniz? |
Alıntı:
|
Kerem Bey, detaylı bilgi iletebilir misiniz? |
Alıntı:
|
Hocam bot okadar kâr ettiriyorsa kurumsal üyelik alırsanız size güven daha çok artar. Hayırlı satışlar. Kolay Gelsin |
Alıntı:
Evet hocam kurumsal üyelik almayı düşünüyorum , şimdi 1 yıllık Gold üyelik aldım, inşallah sonraki hedef Kurumsal Üyelik :r26: |
Alıntı:
|
Alıntı:
Botu denemek isterseniz başlangıçta hiçbir ücret almıyorum ve siz kâr etmeden hiçbir ücret talep etmiyorum , komisyon ödemesini haftada bir yapabilirsiniz , duruma göre 2 haftada bir de olabilir :) Dilediğiniz zaman botu test edebilirsiniz hocam :r26: |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bana da PM atar mısınız hocam |
Alıntı:
|
İstatistikler, kâr oranları, komisyon oranları, diğer matematiksel verileri ve önerilerinizi iletirseniz sevinirim |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:24:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.