![]() |
Alıntı:
|
Sistem gayet güzel işliyor. Bir ay sonunda 10% lik bir kar yaptik. Yüksek meblaglar ile devam edeceğiz. |
Alıntı:
|
Rica etsem detaylı bir pm alabilir miyim ? daily trade rateleri, hangi indikatörlerin kullanıldığı, boğa ve ayı piyasasındaki backtestleri, komisyon oranı ayriyeten özel bot yazılmak istenilse fiyatı gibi |
Alıntı:
|
Hem sizin botunuz hem de özel bir bot yazdırma konusunda bilgi alabilir miyim? |
Alıntı:
|
pm alabilir miyim detayları? |
Alıntı:
|
merhaba, herkesin sorduğu sorular ışığında ben de bilgi alabilir miyim rica etsem :) |
Alıntı:
|
İstatistikler, kâr oranları, komisyon oranları, diğer verileri bana da iletirseniz sevinirim. Ayrıca bağımsız bot ücretini de. |
Alıntı:
|
İstatistik, yatırım miktarı tavsiyenizi ve aydınlatıcı detay bilgileri pm alabilir miyim bende |
Alıntı:
|
Merhaba, bot üzerinden elde ettiğiniz kazanç grafiğini ve botun satış fiyatınını benimle paylaşabilir misiniz? |
Alıntı:
|
Detaylı pm alabilir miyim? Son 2 Aylık kazançlar ve komisyon oranı nedir. |
Alıntı:
|
Selamlar, Pm alabilir miyim? |
Alıntı:
|
kendi botunuzun son 2 3 aylık kazanç grafiğini rica etsem banada atabilir misiniz? |
Alıntı:
|
Merhaba bana da detaylı bilgi iletir misiniz, teşekkürler. |
Alıntı:
|
Merhaba hocam, Detaylı P.M alabilir miyim bende? |
Alıntı:
|
ben de bilgi alabilir miyim? |
Alıntı:
|
Detaylı bilgi alabilirmiyim sevgili hocam. |
Alıntı:
|
detaylı bilgi için pm alabilir miyim? |
Alıntı:
|
Merhaba hocam detaylı pm alabilir miyim? |
Alıntı:
|
Pm atabilirmisiniz ? |
Alıntı:
|
2 adet bot satın alındı. Kerem beye teşekkür ederim. Gerçekten çok ilgili ve yardımsever birisi. Çalışmalarımıza sürekli devam edeceğiz :) |
Alıntı:
|
Detayli bilgi icin pm alabilir miyim |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:39:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.