![]() |
Alıntı:
|
1 Adet satin alindi 1 ay sonra sonuclarini sizinle paylasirim :) |
Alıntı:
|
Detaylı bir şablonunuz varsa onu ve botun kar zarar istatistikleri, bir hesabın aylık grafiğini alabilir miyim ? |
Alıntı:
|
merhaba bilgi alabilirmiyim |
Alıntı:
|
kazanç grafiği ve komisyon hakkında ben de bilgi rica ederim |
Alıntı:
|
Mesajım bulunsun. |
kazanç grafiği ve komisyon hakkında ben de bilgi rica ederim |
Alıntı:
|
kazanç grafiği ve komisyon hakkında ben de bilgi rica ederim |
Alıntı:
|
İstatistikler, kâr oranları, komisyon oranları, diğer verileri bana da iletirseniz sevinirim. Ayrıca bağımsız bot ücretini de. |
Alıntı:
|
Merhaba, bot üzerinden elde ettiğiniz kazanç grafiğini ve botun satış fiyatını ayrıca komisyon miktarınızı da yollayabilir misiniz. |
Alıntı:
|
İstatistikler, kâr oranları, komisyon oranları, diğer verileri bana da iletirseniz sevinirim. Ayrıca kişisel botunuzun kullanım ve custom made bot ücretini de bildirirseniz sevinirim. |
Alıntı:
|
Detaylı şekilde PM alabilirmiyim ? |
Alıntı:
|
Detaylı şekilde PM alabilirmiyim ? |
Alıntı:
|
Bilgi alabilirmiyim |
Alıntı:
|
Detaylı bilgi ve istatistikleri alabilir miyim? |
Alıntı:
|
hayırlı işler hocam, kazançlar ve detaylı pm alabilirmiyim |
Alıntı:
|
Güncel istatistik ve örnek komisyon ücreti bilgisi p.m lütfen. |
hayırlı bayramlar ve kazançlar olsun. Detaylı bilgi ve istatistikleri alabilir miyim bende |
Bilgi alabilir miyim? |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Merhaba; botu kullanmak için bizden beklediğiniz alt sınır üst sınır, ayrıca kar marjı komisyon oranı gibi detayları pm olarak alabilir miyim? |
Alıntı:
|
Detaylı pm alabilir miyim hocam |
Alıntı:
|
Hocam bir demo gibi bir şey varsa paylaşabilir misin, nasıl çalıştığı vb. ilgili ? Fiyat ve diğer detayları da alabilir miyim? |
Alıntı:
Apı izinlerinden sadece : - Okumayı Etkinleştir - Spot Alım Satımı Etkinleştir seçeneklerini seçmeniz yeterlidir . Botun ücretlendirmesi kâr üzerinden komisyon şeklinde oluyor . Komisyon oranı sizin ana sermayenize bağlıdır. Komisyon ödemesini başlangıçta haftada 1 , daha sonrasında 2 haftada 1 olacak şekilde yapabilirsiniz. Kâr edemezseniz hiçbir ücret talep etmiyorum hocam . Eğer kendiniz bot yaptırmak isterseniz bot ücreti sizin belirleyeceğiniz stratejiye göre değişiyor . Yaptığım botu tamamen size devrediyorum açık kaynak kodlu şekilde . Aklınıza takılan başka soru varsa cevaplayabilirim :r26: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:49:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.