R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Adsense Ban (https://www.r10.net/adsense-ban/)
-   -   15 inde banlanmak :) (https://www.r10.net/adsense-ban/42760-15-inde-banlanmak.html)

suvari1794 20-03-2007 22:08:27

(konudışı)

20sinden sonra banlanırsak parayı kesin alırmıyız

(konudışı)

firahto 20-03-2007 23:32:34

bugun banlandım:(
alamam gibime geliyor.
15 de banlanan hiç alınmaz.

AlwaysFc 20-03-2007 23:57:10

soktumun google:S

Meksikalı 28-03-2007 22:56:59

noldu bu mevzuu?
aldınız mı parayı almadınız mı?

Labidu 28-03-2007 23:03:42

Aldım evet

ama babayı

LuGeLaS 28-03-2007 23:06:26

e hayırlı olsun o zaman:D

dynasty 29-03-2007 18:31:46

Alıntı:

Haymac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 445340)
Hayır hayır, bence alırsın
ama babayı :):)


bencede...

seviyonet 17-04-2007 00:44:39

Hesap Banlanmadan çekkesilmişse veya gönderilmişse parayi tahsiledebiliyorsunuz benim başıma geldide ondan diyorum çek gönderilme gibi birde EFT ediliyorsa ne olur bilemem :) ama iş zor


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:16:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.