![]() |
(konudışı) 20sinden sonra banlanırsak parayı kesin alırmıyız (konudışı) |
bugun banlandım:( alamam gibime geliyor. 15 de banlanan hiç alınmaz. |
soktumun google:S |
noldu bu mevzuu? aldınız mı parayı almadınız mı? |
Aldım evet ama babayı |
e hayırlı olsun o zaman:D |
Alıntı:
bencede... |
Hesap Banlanmadan çekkesilmişse veya gönderilmişse parayi tahsiledebiliyorsunuz benim başıma geldide ondan diyorum çek gönderilme gibi birde EFT ediliyorsa ne olur bilemem :) ama iş zor |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:16:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.