R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Adsense Ban (https://www.r10.net/adsense-ban/)
-   -   15 inde banlanmak :) (https://www.r10.net/adsense-ban/42760-15-inde-banlanmak.html)

Labidu 20-03-2007 01:25:09

Alıntı:

Simsek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 445541)
evet.... :p

bknz: imza :cry

Sana gelen BANLANDINIZ mailinin tarih ve saatini buraya yazabılırmısın

sakıncası yoksa

Simsek 20-03-2007 01:30:11

Google AdSense Hesap Kapatıldı
 
Google AdSense <adsense-adclicks-tr@google.com> 16 Mar (4 gün önce)

Tarih : 16.Mar.2007 00:00

Merhaba Simsek,
Şartlar ve Koşullarımıza ve program kurallarımız uyarınca tüm AdSense
hesaplarını sürekli olarak gözden geçirmekte ve kurallarımıza uymayan
hesapları iptal etme hakkını saklı tutmaktayız. Google AdSense Şartlar
ve Koşulları ve program kuralları aşağıdaki sayfalarda yer almaktadır:
https://www.google.com/adsense/localized-terms?hl=tr
https://www.google.com/adsense/policies?hl=tr
Uzmanlarımız, hesabınızın bu program kurallarına uymadığını tespit
etti. Bu nedenle hesabınızı devre dışı bıraktık.
Hesabınızın devre dışı bırakılmasının bir parçası olarak Google size
ödeme yapılmasını durdurma hakkını uygulamıştır. Bu işlemin, AdWords
reklamverenlerinin çıkarlarını korumak ve AdSense programının
kalitesini sağlamak amacıyla gerçekleştirildiğini anlamanızı isteriz.
Hesabınızdaki kazançlarınız ilgili reklamverenlere tam olarak geri
ödenecektir.
Saygılarımızla,
Google AdSense Ekibi

deepkarizma 20-03-2007 01:41:51

bence alırsın haftaya haberdar et durumu

Labidu 20-03-2007 01:43:17

Alıntı:

Simsek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 445557)
Google AdSense <adsense-adclicks-tr@google.com> 16 Mar (4 gün önce)

Tarih : 16.Mar.2007 00:00

Merhaba Simsek,
Şartlar ve Koşullarımıza ve program kurallarımız uyarınca tüm AdSense
hesaplarını sürekli olarak gözden geçirmekte ve kurallarımıza uymayan
hesapları iptal etme hakkını saklı tutmaktayız. Google AdSense Şartlar
ve Koşulları ve program kuralları aşağıdaki sayfalarda yer almaktadır:
https://www.google.com/adsense/localized-terms?hl=tr
https://www.google.com/adsense/policies?hl=tr
Uzmanlarımız, hesabınızın bu program kurallarına uymadığını tespit
etti. Bu nedenle hesabınızı devre dışı bıraktık.
Hesabınızın devre dışı bırakılmasının bir parçası olarak Google size
ödeme yapılmasını durdurma hakkını uygulamıştır. Bu işlemin, AdWords
reklamverenlerinin çıkarlarını korumak ve AdSense programının
kalitesini sağlamak amacıyla gerçekleştirildiğini anlamanızı isteriz.
Hesabınızdaki kazançlarınız ilgili reklamverenlere tam olarak geri
ödenecektir.
Saygılarımızla,
Google AdSense Ekibi

iyide abi sen 16 sında banlanmışsın

Labidu 20-03-2007 01:46:56

Alırsın diyenlerin sayısı 3 oldu holey :D

eruseldarine 20-03-2007 02:17:26

keske alsa sonucta para turkiyeye geliyor ama ne yazık ki google bu odemeyi yapmiyor benim basima 2 kere geldi 2 kere alamadım :S


ps: karahaber tellalı oldum cıktım iyi mi ? :)

Simsek 20-03-2007 02:17:54

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 445577)
iyide abi sen 16 sında banlanmışsın

saat 00.00da ama..... :D

3-5 saniyenin hesabını yapmayalım.... :p

Labidu 20-03-2007 03:04:57

öyle olsun

neyse ergün deep karizma benı yanız bırakmadılar
sagolsunlar canlarım :D

Soickan 20-03-2007 20:23:23

sonuna kadar alırsın kardeşim.

Arkandayım. Alamazsan tanıdıklar var beraber gider alırız merak etme ;)

(VER GAZZZ) :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:32:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.