R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Adsense Ban (https://www.r10.net/adsense-ban/)
-   -   15 inde banlanmak :) (https://www.r10.net/adsense-ban/42760-15-inde-banlanmak.html)

eruseldarine 20-03-2007 00:24:34

https://www.r10.net/adsense-ban/37267...banlandim.html :)

Labidu 20-03-2007 00:31:29

biride demişki

Alıntı:

Gmail Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 390496)
Ayın 15 inde Banlanan Hesaplar %99 İhtimal İle Paralarını Alırlar.Eğer Para Hesabınıza Yatmış İse Hemen Çekin yada Başka Hesabınıza Aktarın.Google'ın Parayı Çektiğini Duymuştum Geçen Ay Forumda.


eruseldarine 20-03-2007 00:43:36

valla bende bi hareket olmadı kendimden biliyorum :)

Labidu 20-03-2007 01:12:34

sadece 1 kişimi alırsın dedi yuh yani :D

Baysal 20-03-2007 01:14:15

Alamazsın babalık:D

Labidu 20-03-2007 01:15:23

küstüm :(....

Simsek 20-03-2007 01:15:29

zaten iş bankasından almak başka bi ezziyet....

onlar hesaba geçirene kadar parayı google çoktan geri almış olur parayı :D

Labidu 20-03-2007 01:16:26

Alıntı:

Simsek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 445528)
zaten iş bankasından almak başka bi ezziyet....

onlar hesaba geçirene kadar parayı google çoktan geri almış olur parayı :D

sen 15 indemi banlandın ?

Simsek 20-03-2007 01:23:17

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 445529)
sen 15 indemi banlandın ?

evet.... :p

bknz: imza :cry


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:58:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.