![]() |
RLD Oyun Scripti v1 Yayında! http://img21.imageshack.us/img21/3500/logokj.png http://img137.imageshack.us/img137/179/ozellikler.png - Admin Panelli, - Oyun ekle, sil, düzenle - Kategori ekle, sil, düzenle - Panel ayarlı reklam alanları - Panelden footer düzenlemeli - Panelden site title ve etiket - Panelden admin şifre değiş - Yeni eklenen oyunlar - Rastgele oyunlar - En çok oynanan oyunlar - Oyunlara etiket - Nasıl oynanır bölümü - Site içi oyun arama - İstatistikler - Full Seo - Süper Tasarım http://img405.imageshack.us/img405/2402/kurulum.png - İndirdiğiniz dosyanın içindeki sql dosyasını phpmyadminden yükleyiniz. - Phpmyadmine kurduğunuz sql nin db bilgilerini ayar.php den yapınız. - Siteadi.com/yonetim admin admin olarak giriş yapınız ve localhost kısmına siteadınızı yazınız. - Son olarak yönetim panelinden şifrenizi değiştiriniz güvenliğiniz için. http://img21.imageshack.us/img21/9862/demomb.png - Demo görmek için tıklayınız. http://img21.imageshack.us/img21/4003/indirz.png - İndirmek için tıklayınız. Alternatif RLD Oyun Scripti v1 Bot Açıklama: coder: Batın Düz , grafiker FurkanAyhan |
Çok uğraştık ama güzel birşeyler ortaya çıktığını düşünüyorum. Türkiyede artık ben kazanayımda gerisi ne olursa olsun düşüncesi çok yaygın hala gelmeye başladı.Bizde hala Yardımsever insanlar olduğunu göstermek için böyle birşey yapalım dedik.Script hakkında aşırıya kaçmamak kaydıyla bizlerden yardım alabilirsiniz. Scriptte en alta Furkan ve benim 2 linkimiz var o linkleri şifrelemek için özel bir sistem geliştirmiştim, ama siteyi çok kastığı için silmek zorunda kaldım.aşağıdaki linkleri silenlere kesinlikle hakımız helal değildir.Bu tarafta birşeyler kazanırlar o linki silerek ama öteki tarafta kaybettikleri çok olur. Bize destek veren herkese teşekkür ederiz. Bol kazançlar. Arkadaşlar Lütfen MSN adresimi eklemeyin sorularınızı buradan sorun |
ellerine sağlık kardeşim sana full elinden gelen bişi varsa destek olurum |
teşekkürler |
teşekkürler, çok güzel script olmuş:) |
hata var oyun sayfasındayken arama yapamıyor http://rldbilisim.com/oyun/mushroom-...-2.htm?ara=buz çıkmıyor bişey.. |
teşekkürler , hemen kurdum bir siteme fakat titleleri şu şekilde nasıl yapabliriz.. xxx oyunları,xx oyunu,xxx oyunları oyna , kategori ve oyun sayfasının edit : etiketlere tıklayınca arama sayfasında title vs gözükmuyor site adı ve etiket gözüküyor ve bulunan oyununda resime tıklanmıyor sadece oyun adına tıklanma var.. |
Alıntı:
Alıntı:
|
Teşekkürler. |
Alıntı:
|
bot ile süper olur ;) teşekkür ediyorum güzel bir şey çıktı ortaya ;) saygılar |
hataları düzelince indirip kurucam. Güzel bir çalışma olmuş. |
Elinize sağlık arkadaşlar güzel iş çıkarmışsınız.. |
Bende hataları düzelince kurmayı düşünüyorum Teşekkürler. Güzel çalışma olmş başarılar. |
Şimdilik oyun sayfasındayken arama yapmıyor arkadaşlar oyun.php yi düzeltip veririz, siz kurarsınız test edersiniz olursa yeni hatalar onları da çözeriz yani sürekli hata-çözüm olmasın hepsini bir çözelim demek istiyorum. selametle... |
Teşekkürler... Botu da bekliyoruz :) |
teşekkürler hocam |
Sorun var herhalde link yenilerseniz süper olucak . |
Hatalar giderilmeye başlandı en kısa zamanda yeni link eklenecektir. |
scRipt cok kral olmuş valla:) oyun sitem yok ama olanlara kurmasını tavsiye edebilirim:) |
Sağolun hocam elleriniz dert gormesin.... |
Akradaşlar küçük bir karışıklık olmuş Furkan'daki tasarım hali eskiydi ben bahsedilen hatalı şeyleri daha önceden düzeltmiştim karışıklık olmuş eski dosyaları yüklemişiz. Düzeltildi Link ilk mesaja eklendi. Ayrıca Texas nickli arkadaşın belirttiği şekilde ekleme yaptık. Oyun ve kategori sayfa başlıkları şu şekilde çıkacak Site Başlık | Başlık |Etikerler Scriptimizi kullananların bize bildirmelerini rica ediyoruz. |
|
Ellerinize sağlık mutlu sonla güzel bir bitiş oldu şimdi geldi sorunları hataları onarmakta. birde bot |
Bir oyunu ekledikten sonra düzenlemek istediğimiz zaman oyun resim adresi kısmına oyun swf adresi otomatik giriyor. Oyun eklendikten sonra düzenleme yapılırsa kendi otomatik resim adresinin yerine oyun adresini giriyor. |
elinize sağlık güzel script olmuş.bide bot gelirse çok güzel olur. |
cok tesekkurler ama lognun psd varmı acaba |
Çok güzel bir script olmuş. |
Alıntı:
|
tesekkurler ama büyütme gibi bir şansımız yokmu ? çünkü logoyu koydum yarısı gözuktu |
Alıntı:
|
sql dosyasını atarken hata verdi bende ayrıca sitede hatalar var |
Alıntı:
|
my admine giriyorum, içe aktar diyorum, karakter utf 8 seçip içeri aktar diyorum bu hata çıkıyor (ayrıca sql uyumluluk biçimini none bırakıyorum): SQL ayrıştırıcısında bir hata bulabilme ihtimaliniz var. Lütfen sorgunuzu yakından dikkatli bir şekilde gözden geçirin ve tırnakların doğru ve uyumsuz olmadığını kontrol edin. Diğer muhtemel hata nedenleri tırnaklı metin alanının dışında binari ile dosya gönderiyor olmanız olabilir. Aynı zamanda sorgunuzu MySQL komut satırı arabiriminde deneyebilirsiniz. Eğer hata varsa, aşağıdaki MySQL sunucu hata çıktısı, sorunu teşhis etmenizde ayrıca size yardımcı olabilir. Eğer hala sorunlarınız varsa ya da komut satırı arabirimi başarılı olduğunda ayrıştırıcı başarısızsa, lütfen sorunlara neden olan SQL sorgu girişinizi tek bir sorguya indirgeyin ve aşağıdaki CUT bölümü içindeki veri yığını ile birlikte hata raporunu gönderin:...... |
acil yardım ederseniz sql dosyasının atamadım ayarları ne yapmalıyım. ......................... İçeri aktarmak için dosya Metin dosyasının yeri (En fazla: 2,048 MiB) Dosyanın karakter grubu: İçeri aktarılmış dosya sıkıştırması otomatik olarak bu dosya türlerinden algılanacak: Hiçbiri, gzip, zip Kısmi içeri aktarma Küçük programcığın zaman sınırına yaklaşıldığını algılaması durumunda içeri aktarımı kesmeye izin ver. Bu büyük dosyaların içeri aktarımı için iyi bir yol olabilir, ancak hareketleri kesebilir. Başlangıçtan atlamak için kayıt(sorgu) sayısı: İçeri aktarılmış dosyanın biçimi SQL Seçenekler SQL uyumluluk kipi Belgeler |
arkadaşlar scriptde sorun yoktur!!! benim hostdan kaynaklanıyor :) script süper çalışıyor |
şimdi v2 yi bekliyoruzz |
v2yi çok merak ettim, gayet güzel script ama botlar vs. eklenirse muhteşem olacağını hatta bunun bir presinin çıkarılıp satılabileceğini düşünüyorum |
v2 de aklınıza gelebilecek tüm özellikler olucak ve lisanslı, ücretli olucak. :) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:08:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.