R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Ücretsiz Scriptler (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/)
-   -   RLD Oyun Scripti v1 Yayında! (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/508229-rld-oyun-scripti-v1-yayinda.html)

FurkanAyhan 27-11-2009 18:48:47

RLD Oyun Scripti v1 Yayında!
 
http://img21.imageshack.us/img21/3500/logokj.png

http://img137.imageshack.us/img137/179/ozellikler.png
- Admin Panelli,
- Oyun ekle, sil, düzenle
- Kategori ekle, sil, düzenle
- Panel ayarlı reklam alanları
- Panelden footer düzenlemeli
- Panelden site title ve etiket
- Panelden admin şifre değiş
- Yeni eklenen oyunlar
- Rastgele oyunlar
- En çok oynanan oyunlar
- Oyunlara etiket
- Nasıl oynanır bölümü
- Site içi oyun arama
- İstatistikler
- Full Seo
- Süper Tasarım

http://img405.imageshack.us/img405/2402/kurulum.png
- İndirdiğiniz dosyanın içindeki sql dosyasını phpmyadminden yükleyiniz.
- Phpmyadmine kurduğunuz sql nin db bilgilerini ayar.php den yapınız.
- Siteadi.com/yonetim admin admin olarak giriş yapınız ve localhost kısmına siteadınızı yazınız.
- Son olarak yönetim panelinden şifrenizi değiştiriniz güvenliğiniz için.

http://img21.imageshack.us/img21/9862/demomb.png
- Demo görmek için tıklayınız.

http://img21.imageshack.us/img21/4003/indirz.png
- İndirmek için tıklayınız. Alternatif

RLD Oyun Scripti v1 Bot

Açıklama: coder: Batın Düz , grafiker FurkanAyhan

batinduz 27-11-2009 18:49:00

Çok uğraştık ama güzel birşeyler ortaya çıktığını düşünüyorum. Türkiyede artık ben kazanayımda gerisi ne olursa olsun düşüncesi çok yaygın hala gelmeye başladı.Bizde hala Yardımsever insanlar olduğunu göstermek için böyle birşey yapalım dedik.Script hakkında aşırıya kaçmamak kaydıyla bizlerden yardım alabilirsiniz.

Scriptte en alta Furkan ve benim 2 linkimiz var o linkleri şifrelemek için özel bir sistem geliştirmiştim, ama siteyi çok kastığı için silmek zorunda kaldım.aşağıdaki linkleri silenlere kesinlikle hakımız helal değildir.Bu tarafta birşeyler kazanırlar o linki silerek ama öteki tarafta kaybettikleri çok olur.

Bize destek veren herkese teşekkür ederiz.
Bol kazançlar.
Arkadaşlar Lütfen MSN adresimi eklemeyin sorularınızı buradan sorun

turkdizin 27-11-2009 19:00:09

ellerine sağlık kardeşim sana full elinden gelen bişi varsa destek olurum

iLqercan 27-11-2009 19:11:26

teşekkürler

muhammed 27-11-2009 19:12:43

teşekkürler, çok güzel script olmuş:)

iLqercan 27-11-2009 19:12:50

hata var oyun sayfasındayken arama yapamıyor

http://rldbilisim.com/oyun/mushroom-...-2.htm?ara=buz

çıkmıyor bişey..

TeXaS 27-11-2009 19:13:44

teşekkürler , hemen kurdum bir siteme fakat

titleleri şu şekilde nasıl yapabliriz.. xxx oyunları,xx oyunu,xxx oyunları oyna , kategori ve oyun sayfasının

edit : etiketlere tıklayınca arama sayfasında title vs gözükmuyor site adı ve etiket gözüküyor ve bulunan oyununda resime tıklanmıyor sadece oyun adına tıklanma var..

FurkanAyhan 27-11-2009 19:19:51

Alıntı:

iLqercan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059902337)
hata var oyun sayfasındayken arama yapamıyor http://rldbilisim.com/oyun/mushroom-...-2.htm?ara=buz
çıkmıyor bişey..

Alıntı:

TeXaS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059902342)
teşekkürler , hemen kurdum bir siteme fakat titleleri şu şekilde nasıl yapabliriz.. xxx oyunları,xx oyunu,xxx oyunları oyna , kategori ve oyun sayfasının

bugün sabah 8 den beri script üzerinde çalışıyoruz arkadaşlar bugünlük bizden bu kadar bu akşam dinlenelim ve yarın hataları düzeltip küçük isteklerinizi yaparız. umarım anlayışla karşılarsınız.

OnurStyle 27-11-2009 19:20:18

Teşekkürler.

TeXaS 27-11-2009 19:25:40

Alıntı:

FurkanAyhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059902377)
bugün sabah 8 den beri script üzerinde çalışıyoruz arkadaşlar bugünlük bizden bu kadar bu akşam dinlenelim ve yarın hataları düzeltip küçük isteklerinizi yaparız. umarım anlayışla karşılarsınız.

tabi kide sadece hataları soylemek istedim :) birde panelde oyunları düzenledikten sonra resim ve flash oyun url aynı oluyor oyun düzenlemesi yapılamıyor

SHD 27-11-2009 20:19:11

bot ile süper olur ;) teşekkür ediyorum güzel bir şey çıktı ortaya ;) saygılar

kalitelihostorg 27-11-2009 20:23:04

hataları düzelince indirip kurucam.
Güzel bir çalışma olmuş.

nox 27-11-2009 20:36:26

Elinize sağlık arkadaşlar güzel iş çıkarmışsınız..

Ohay 27-11-2009 21:28:00

Bende hataları düzelince kurmayı düşünüyorum Teşekkürler. Güzel çalışma olmş başarılar.

FurkanAyhan 27-11-2009 21:46:06

Şimdilik oyun sayfasındayken arama yapmıyor arkadaşlar oyun.php yi düzeltip veririz, siz kurarsınız test edersiniz olursa yeni hatalar onları da çözeriz yani sürekli hata-çözüm olmasın hepsini bir çözelim demek istiyorum.

selametle...

CrakMaster 27-11-2009 22:02:54

Teşekkürler...

Botu da bekliyoruz :)

verlieb40 27-11-2009 22:03:15

teşekkürler hocam

reaLize 27-11-2009 22:09:12

Sorun var herhalde link yenilerseniz süper olucak .

FurkanAyhan 28-11-2009 07:10:35

Hatalar giderilmeye başlandı en kısa zamanda yeni link eklenecektir.

AllyCan 28-11-2009 08:23:32

scRipt cok kral olmuş valla:) oyun sitem yok ama olanlara kurmasını tavsiye edebilirim:)

freedoom 28-11-2009 09:04:31

Sağolun hocam elleriniz dert gormesin....

batinduz 28-11-2009 09:10:01

Akradaşlar küçük bir karışıklık olmuş Furkan'daki tasarım hali eskiydi ben bahsedilen hatalı şeyleri daha önceden düzeltmiştim karışıklık olmuş eski dosyaları yüklemişiz. Düzeltildi Link ilk mesaja eklendi.

Ayrıca Texas nickli arkadaşın belirttiği şekilde ekleme yaptık. Oyun ve kategori sayfa başlıkları şu şekilde çıkacak

Site Başlık | Başlık |Etikerler

Scriptimizi kullananların bize bildirmelerini rica ediyoruz.

eNCeLaDuSs 28-11-2009 10:08:37

ilk siftahı ben atıyım.

http://www.dovusoyun.com 'a kurmaya başlıyorum

XASIF 28-11-2009 10:21:56

Ellerinize sağlık mutlu sonla güzel bir bitiş oldu şimdi geldi sorunları hataları onarmakta.
birde bot

eNCeLaDuSs 28-11-2009 10:35:33

Bir oyunu ekledikten sonra düzenlemek istediğimiz zaman oyun resim adresi kısmına oyun swf adresi otomatik giriyor.

Oyun eklendikten sonra düzenleme yapılırsa kendi otomatik resim adresinin yerine oyun adresini giriyor.

Okan 28-11-2009 10:41:23

elinize sağlık güzel script olmuş.bide bot gelirse çok güzel olur.

ErkanEkin 28-11-2009 10:55:01

cok tesekkurler ama lognun psd varmı acaba

r19 28-11-2009 11:07:28

Çok güzel bir script olmuş.

FurkanAyhan 28-11-2009 11:12:34

Alıntı:

ErkanEkin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059905086)
cok tesekkurler ama lognun psd varmı acaba

psd yok. logo demişken genişlik 300px yükseklik 100px ve transparan olarak koyarsanız sorunsuz olur.

ErkanEkin 28-11-2009 11:16:12

tesekkurler ama büyütme gibi bir şansımız yokmu ?
çünkü logoyu koydum yarısı gözuktu

FurkanAyhan 28-11-2009 11:30:02

Alıntı:

ErkanEkin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059905167)
tesekkurler ama büyütme gibi bir şansımız yokmu ?
çünkü logoyu koydum yarısı gözuktu

css klasöründeki bütün css lerde .logo daki width:300px; olanı genişletebilirsin logo boyutu ile..

bilimdiyari 28-11-2009 12:45:51

sql dosyasını atarken hata verdi bende ayrıca sitede hatalar var

batinduz 28-11-2009 12:56:44

Alıntı:

bilimdiyari Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059905517)
sql dosyasını atarken hata verdi bende ayrıca sitede hatalar var

sql'u direkt siteden aldım herhangi bir hata vermemesi gerekiyor. Hataları açıklayın lütfen.

bilimdiyari 28-11-2009 13:00:30

my admine giriyorum, içe aktar diyorum, karakter utf 8 seçip içeri aktar diyorum bu hata çıkıyor (ayrıca sql uyumluluk biçimini none bırakıyorum):
SQL ayrıştırıcısında bir hata bulabilme ihtimaliniz var. Lütfen sorgunuzu yakından dikkatli bir şekilde gözden geçirin ve tırnakların doğru ve uyumsuz olmadığını kontrol edin. Diğer muhtemel hata nedenleri tırnaklı metin alanının dışında binari ile dosya gönderiyor olmanız olabilir. Aynı zamanda sorgunuzu MySQL komut satırı arabiriminde deneyebilirsiniz. Eğer hata varsa, aşağıdaki MySQL sunucu hata çıktısı, sorunu teşhis etmenizde ayrıca size yardımcı olabilir. Eğer hala sorunlarınız varsa ya da komut satırı arabirimi başarılı olduğunda ayrıştırıcı başarısızsa, lütfen sorunlara neden olan SQL sorgu girişinizi tek bir sorguya indirgeyin ve aşağıdaki CUT bölümü içindeki veri yığını ile birlikte hata raporunu gönderin:......

bilimdiyari 28-11-2009 13:02:09

acil yardım ederseniz sql dosyasının atamadım ayarları ne yapmalıyım.
.........................
İçeri aktarmak için dosya
Metin dosyasının yeri (En fazla: 2,048 MiB)
Dosyanın karakter grubu:
İçeri aktarılmış dosya sıkıştırması otomatik olarak bu dosya türlerinden algılanacak: Hiçbiri, gzip, zip
Kısmi içeri aktarma
Küçük programcığın zaman sınırına yaklaşıldığını algılaması durumunda içeri aktarımı kesmeye izin ver. Bu büyük dosyaların içeri aktarımı için iyi bir yol olabilir, ancak hareketleri kesebilir.
Başlangıçtan atlamak için kayıt(sorgu) sayısı:
İçeri aktarılmış dosyanın biçimi
SQL

Seçenekler
SQL uyumluluk kipi
Belgeler

bilimdiyari 28-11-2009 13:42:49

arkadaşlar scriptde sorun yoktur!!! benim hostdan kaynaklanıyor :) script süper çalışıyor

iLqercan 28-11-2009 14:36:38

şimdi v2 yi bekliyoruzz

bilimdiyari 28-11-2009 16:43:51

v2yi çok merak ettim, gayet güzel script ama botlar vs. eklenirse muhteşem olacağını hatta bunun bir presinin çıkarılıp satılabileceğini düşünüyorum

FurkanAyhan 28-11-2009 17:15:24

v2 de aklınıza gelebilecek tüm özellikler olucak ve lisanslı, ücretli olucak. :)

burakscan 28-11-2009 19:07:35

Alıntı:

FurkanAyhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059906738)
v2 de aklınıza gelebilecek tüm özellikler olucak ve lisanslı, ücretli olucak. :)

kötü dedin :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:08:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.