R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Ücretsiz Scriptler (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/)
-   -   RLD Oyun Scripti v1 Yayında! (https://www.r10.net/ucretsiz-scriptler/508229-rld-oyun-scripti-v1-yayinda.html)

r19 28-11-2009 20:02:38

Alıntı:

burakscan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059907438)
kötü dedin :)

Hak eder ama script çok hoş olmuş v2 de mutlaka tema çeşitleri olmalı.

NeLph 28-11-2009 20:19:30

sakın yanlış anlaşılmasın ama script epey bir karışık olmamışmı sizcede ?

yani kişilerin edit yapabilmeleri güçleşmiş. (tamam her koda açıklama girilmiş ama yinede ne nerede nasıl yapılıyor karışmış)

daha sade olsaydı çok daha iyi olurdu. emeğiniz için tşkler

FurkanAyhan 28-11-2009 20:43:30

Alıntı:

NeLph Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059907902)
sakın yanlış anlaşılmasın ama script epey bir karışık olmamışmı sizcede ?

yani kişilerin edit yapabilmeleri güçleşmiş. (tamam her koda açıklama girilmiş ama yinede ne nerede nasıl yapılıyor karışmış)

daha sade olsaydı çok daha iyi olurdu. emeğiniz için tşkler

kodların tamamı şifreli olsa daha mı iyi olur du diyorsunuz :D

işin espirisi de ben tasarladım batın a verdim onun kodlama stili böyle bundan sonra ben çeki düzen veririm ama:) editleme gerektirecek de bişey yok zaten..

r19 28-11-2009 20:51:39

Çok basitçe editlebilebilir diye düşünüyorum, editlemeye de pek gerek yok aslında. Bot çıkarsa %100 kullanmayı düşünüyorum.

hikmetbey 28-11-2009 21:58:29

1 nolu reklam alanına reklam ekleyemedim boyutlardamı bir sorun var acaba eğer öyleyse o kısmın boyutlarını nerden değiştirebilirim.ayrıca oyun ekleme nasıl yapılır yardımcı olurmusunuz.
www.oyunyeri.tk adlı siteye kurdum

Okan 28-11-2009 22:00:22

bot çıkarsa kesin kullanacağım.

Ferad 28-11-2009 22:01:33

Alıntı:

webkarizma Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059908471)
bot çıkarsa kesin kullanacağım.

Bende :)

yasindayioglu 28-11-2009 22:26:53

şimdi ben kurdum siteme bakayım dedim alt domain olarak kurdum ama yonetim paneline girince ıd admin pw admin olarak denedim yanlış dedi diger pc dende denedim ondada yanlış dedi ve sitede renk degişimi yaparkende hata veriyor hatta sayfa goruntulenmıyor diyor

batinduz 29-11-2009 07:13:49

Alıntı:

NeLph Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059907902)
sakın yanlış anlaşılmasın ama script epey bir karışık olmamışmı sizcede ?

yani kişilerin edit yapabilmeleri güçleşmiş. (tamam her koda açıklama girilmiş ama yinede ne nerede nasıl yapılıyor karışmış)

daha sade olsaydı çok daha iyi olurdu. emeğiniz için tşkler

benim kodlama tarzım biraz karışıktır birde başka başka özelliklerde eklemiştik yetiştiremeyeceğimizi anladığımız için çıkarttık vs. o şekilde baya karıştı. Editlemeyede gerek olduğunu sanmıyorum, farklı renk seçenekleri var.

v2 sürümünde bukelamun tema özelliği kullanmayı planlıyoruz becerebilirsek:)



Yorumlarınız için de teşekkür ederim.Bayram dolayısıyla pek vakit bulamadım bot yazmaya, en kısa zamanda bitirmeye çalışacağım. Ayrıca karşılık beklemeden bot yazacak yada yazılmış botunu verecek varsa scriptte onunda adı geçer ve bi katkısı olmuş olur.

FurkanAyhan 29-11-2009 08:26:14

Alıntı:

yasindayioglu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059908625)
şimdi ben kurdum siteme bakayım dedim alt domain olarak kurdum ama yonetim paneline girince ıd admin pw admin olarak denedim yanlış dedi diger pc dende denedim ondada yanlış dedi ve sitede renk degişimi yaparkende hata veriyor hatta sayfa goruntulenmıyor diyor

phpmyadmin den sql sorgulatırsanız admin admin olarak girebilirsiniz sonra yönetim den localhost kısmını siteadınız ile değiştirin.

SABOCES 29-11-2009 08:34:42

Alıntı:

FurkanAyhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059906738)
v2 de aklınıza gelebilecek tüm özellikler olucak ve lisanslı, ücretli olucak. :)

İlk önce ücretsiz verip alıştırın sonra ücretli olsun.

Eee neden bunu yazıyorsunuz o zaman;

https://www.r10.net/1059902200-post2.html
Alıntı:

Türkiyede artık ben kazanayımda gerisi ne olursa olsun düşüncesi çok yaygın hala gelmeye başladı.Bizde hala Yardımsever insanlar olduğunu göstermek için böyle birşey yapalım dedik.Script hakkında aşırıya kaçmamak kaydıyla bizlerden yardım alabilirsiniz.
Yakışmadı şimdi bu durum. HElal olsun yapmış adamlar diyordum ama v2 ücretli olduğunu görünce hayal kırıklığına uğradım. Dürüstce bu promosyon ikincisi ücretli olacak deseniz amenna..

batinduz 29-11-2009 08:42:23

Alıntı:

SABQCES Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059910163)
İlk önce ücretsiz verip alıştırın sonra ücretli olsun.

Eee neden bunu yazıyorsunuz o zaman;

https://www.r10.net/1059902200-post2.html


Yakışmadı şimdi bu durum. HElal olsun yapmış adamlar diyordum ama v2 ücretli olduğunu görünce hayal kırıklığına uğradım. Dürüstce bu promosyon ikincisi ücretli olacak deseniz amenna..

hocam bizimde bir şekilde para kazanmamız gerekiyor.diğer sürümü ücretli olacak diye ücretsiz script paylaşımlarımız bitti demek değil. Bundan sonrada video scripti dağıtacağım sonrasında haber portalı düşünüyorum onlarda ücretsiz olacak.
Ücreti çok uçuk bişey olmayacak zaten ayrıca bu işten aylık 400 500 tl gelir sağlayan birisinin 40 50 tl script parası vermesi çok ta zor olmasa gerek.
Ayrıca bu scriptte zaman zaman güncellemeler yapıp yayınlyacağız.Aslında v2de ücretsiz olacaktı,sadece alttaki linkleri kaldırmak isteyenlerden ücret alacaktım. ama gördüğüm birkaç şeyden sonra vazgeçtim.

Bak hocam http://oyunbaba.co.cc bu benim yazdığım script bırak eklediğim linkleri şu tasarıma gece gündüz uğraşar FurkanAyhan'ın isimini bile silmiş.
Ben bu adama neden bedava birşeyler vereyim.


Buarada bu arkadaşın mail adreside cesur_kaptan_1905@hotmail.com kimse çıksında görelim.

FurkanAyhan 29-11-2009 09:14:36

İmzamı silenin hazin sonu 0 oyun kalmış sitesinde http://oyunbaba.co.cc/ :)

bycartel 29-11-2009 09:17:33

Script için çok sağol ancak imzan silindi diye sen bizim yuklediğimiz sitelere mudahalede bulunabiliyorsan ne guzel :D Saygılarımla... Elinize saglık.

batinduz 29-11-2009 09:30:38

Alıntı:

bycartel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059910196)
Script için çok sağol ancak imzan silindi diye sen bizim yuklediğimiz sitelere mudahalede bulunabiliyorsan ne guzel :D Saygılarımla... Elinize saglık.

yok hocam sitenin yönetim paneli şifresini kolay birşey koymuş 2 3 kere deneyince açıldı:)
Yinede imzaları silmemenizi ısrarla rica ediyorum ne olur ne olmaz:D

Byfresh 29-11-2009 10:10:43

ellerinize kollarınıza sağlık arkadaşlar...

yasindayioglu 29-11-2009 13:11:50

teşekkürler sorun çözüldü

r19 29-11-2009 15:52:21

Alıntı:

batinduz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059910207)
yok hocam sitenin yönetim paneli şifresini kolay birşey koymuş 2 3 kere deneyince açıldı:)
Yinede imzaları silmemenizi ısrarla rica ediyorum ne olur ne olmaz:D

Hocam sıfır bilgisi olan dahi kolayca silebilir di hiç bir önlem almamışsınız. Ki almanıza gerek bile olmaması gerek sonuçta o kadar çaba sarf etmişsiniz. Yapılan saygısızlıktır.

Ancak sizinde direk dbyi boşaltmanız hoş bir davranış olmamış, aklımda şüphe kaldı acaba bir arka kapı vs var mı diye? Yine de bot çıkarsa kullanacağım bir script olacak.

holycin 29-11-2009 15:59:23

güzel script olmuş elinize sağlık

Vb_Editor 29-11-2009 18:58:12

teşekkürler arkadaslar

bycartel 29-11-2009 19:08:31

Alıntı:

batinduz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059910207)
yok hocam sitenin yönetim paneli şifresini kolay birşey koymuş 2 3 kere deneyince açıldı:)
Yinede imzaları silmemenizi ısrarla rica ediyorum ne olur ne olmaz:D


Tabiki kardeş ne demek sistemi kullanmıyorum ama kullanırsam kesinlikle silmem,ben bu konularda hassasımdır emeğinin karsılıgını mutlaka alırsın. Tekrardan eline emeğine saglık.

ermanaltind 29-11-2009 23:19:29

Alıntı:

FurkanAyhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059910192)
İmzamı silenin hazin sonu 0 oyun kalmış sitesinde http://oyunbaba.co.cc/ :)

demodaki oyunlara tıklayınca bu site çıkıyor ne iş acaba !!!!

batinduz 30-11-2009 07:03:46

Alıntı:

ermanaltind Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059914270)
demodaki oyunlara tıklayınca bu site çıkıyor ne iş acaba !!!!

Hocam demo'nun panel bilgilerini yayınladığımız zamanda birisi girip ayarlara kendi sitesini yazmış o yüzden çıkıyordu.Düzeltildi.

Yorumlar için teşekkür ederim.

aristosokrates 30-11-2009 11:56:03

teşekkürler ve bu yürekli davranışınızdan dolayı tebrikler...

FurkanAyhan 30-11-2009 14:36:47

Test botu yayınlanmıştır. link

HuNTeRLoRD 30-11-2009 14:56:49

Tebrikler beyler küçük ayrıntılar dışında iyi bir scripte benziyor.

batinduz 30-11-2009 17:16:52

Bu güzel yorumları almak çok güzel. Ayrıca rep veren arkadaşlarada ayrıca teşekkür ederim.

GR_BaTTaL 30-11-2009 17:21:16

Güzel olmuş, eline sağlık ;)

XASIF 30-11-2009 17:34:51

sağolun güzel olmuş.

mavisfaw 30-11-2009 22:47:32

Panelden girilen ayarlari kaydetmiyor neden acaba?
-cmodlarini ayarlamamiz gereken birsey varmi?

batinduz 01-12-2009 06:47:50

Alıntı:

mavisfaw Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059920631)
Panelden girilen ayarlari kaydetmiyor neden acaba?
-cmodlarini ayarlamamiz gereken birsey varmi?

chm ayarlarını yönetim panelinde yazılabilir olarak ayarlanması gerekiyor. Veri tabanı bağlantınız sorunsuz mu?

mavisfaw 01-12-2009 07:19:47

evet sorunsuz ama hangi dosyalarin yazilabilir hale getirmem lazim.

batinduz 01-12-2009 17:03:45

Alıntı:

mavisfaw Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059922269)
evet sorunsuz ama hangi dosyalarin yazilabilir hale getirmem lazim.

yonetim klasörundeki bütün dosyalar.

SiyahLim 02-12-2009 02:40:21

türkçe karakter problemi var herkezde bu problem varmı bendemi var sadece yoksa

batinduz 02-12-2009 06:46:38

bende dahil şuana kadar kimsede görmedim.Mysql türünü Latin 5 turkish ci olarak kullanın.

batinduz 02-12-2009 06:56:38

edit.

FurkanAyhan 02-12-2009 17:28:29

Yeni bot için ChatLakTurK arkadaşımıza teşekkürler..

Utanqac 02-12-2009 17:36:39

Gerçekten Çok Hoş Teşekkürler.

PatronTR 02-12-2009 19:18:04

Harbi Süper Olmuş Elinize Saglık Kardeş. Tebrikler.

Blog 02-12-2009 19:54:17

teşekkürler indirdim


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:53:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.