![]() |
Alıntı:
|
sakın yanlış anlaşılmasın ama script epey bir karışık olmamışmı sizcede ? yani kişilerin edit yapabilmeleri güçleşmiş. (tamam her koda açıklama girilmiş ama yinede ne nerede nasıl yapılıyor karışmış) daha sade olsaydı çok daha iyi olurdu. emeğiniz için tşkler |
Alıntı:
işin espirisi de ben tasarladım batın a verdim onun kodlama stili böyle bundan sonra ben çeki düzen veririm ama:) editleme gerektirecek de bişey yok zaten.. |
Çok basitçe editlebilebilir diye düşünüyorum, editlemeye de pek gerek yok aslında. Bot çıkarsa %100 kullanmayı düşünüyorum. |
1 nolu reklam alanına reklam ekleyemedim boyutlardamı bir sorun var acaba eğer öyleyse o kısmın boyutlarını nerden değiştirebilirim.ayrıca oyun ekleme nasıl yapılır yardımcı olurmusunuz. www.oyunyeri.tk adlı siteye kurdum |
bot çıkarsa kesin kullanacağım. |
Alıntı:
|
şimdi ben kurdum siteme bakayım dedim alt domain olarak kurdum ama yonetim paneline girince ıd admin pw admin olarak denedim yanlış dedi diger pc dende denedim ondada yanlış dedi ve sitede renk degişimi yaparkende hata veriyor hatta sayfa goruntulenmıyor diyor |
Alıntı:
v2 sürümünde bukelamun tema özelliği kullanmayı planlıyoruz becerebilirsek:) Yorumlarınız için de teşekkür ederim.Bayram dolayısıyla pek vakit bulamadım bot yazmaya, en kısa zamanda bitirmeye çalışacağım. Ayrıca karşılık beklemeden bot yazacak yada yazılmış botunu verecek varsa scriptte onunda adı geçer ve bi katkısı olmuş olur. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Eee neden bunu yazıyorsunuz o zaman; https://www.r10.net/1059902200-post2.html Alıntı:
|
Alıntı:
Ücreti çok uçuk bişey olmayacak zaten ayrıca bu işten aylık 400 500 tl gelir sağlayan birisinin 40 50 tl script parası vermesi çok ta zor olmasa gerek. Ayrıca bu scriptte zaman zaman güncellemeler yapıp yayınlyacağız.Aslında v2de ücretsiz olacaktı,sadece alttaki linkleri kaldırmak isteyenlerden ücret alacaktım. ama gördüğüm birkaç şeyden sonra vazgeçtim. Bak hocam http://oyunbaba.co.cc bu benim yazdığım script bırak eklediğim linkleri şu tasarıma gece gündüz uğraşar FurkanAyhan'ın isimini bile silmiş. Ben bu adama neden bedava birşeyler vereyim. Buarada bu arkadaşın mail adreside cesur_kaptan_1905@hotmail.com kimse çıksında görelim. |
İmzamı silenin hazin sonu 0 oyun kalmış sitesinde http://oyunbaba.co.cc/ :) |
Script için çok sağol ancak imzan silindi diye sen bizim yuklediğimiz sitelere mudahalede bulunabiliyorsan ne guzel :D Saygılarımla... Elinize saglık. |
Alıntı:
Yinede imzaları silmemenizi ısrarla rica ediyorum ne olur ne olmaz:D |
ellerinize kollarınıza sağlık arkadaşlar... |
teşekkürler sorun çözüldü |
Alıntı:
Ancak sizinde direk dbyi boşaltmanız hoş bir davranış olmamış, aklımda şüphe kaldı acaba bir arka kapı vs var mı diye? Yine de bot çıkarsa kullanacağım bir script olacak. |
güzel script olmuş elinize sağlık |
teşekkürler arkadaslar |
Alıntı:
Tabiki kardeş ne demek sistemi kullanmıyorum ama kullanırsam kesinlikle silmem,ben bu konularda hassasımdır emeğinin karsılıgını mutlaka alırsın. Tekrardan eline emeğine saglık. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Yorumlar için teşekkür ederim. |
teşekkürler ve bu yürekli davranışınızdan dolayı tebrikler... |
Test botu yayınlanmıştır. link |
Tebrikler beyler küçük ayrıntılar dışında iyi bir scripte benziyor. |
Bu güzel yorumları almak çok güzel. Ayrıca rep veren arkadaşlarada ayrıca teşekkür ederim. |
Güzel olmuş, eline sağlık ;) |
sağolun güzel olmuş. |
Panelden girilen ayarlari kaydetmiyor neden acaba? -cmodlarini ayarlamamiz gereken birsey varmi? |
Alıntı:
|
evet sorunsuz ama hangi dosyalarin yazilabilir hale getirmem lazim. |
Alıntı:
|
türkçe karakter problemi var herkezde bu problem varmı bendemi var sadece yoksa |
bende dahil şuana kadar kimsede görmedim.Mysql türünü Latin 5 turkish ci olarak kullanın. |
edit. |
Yeni bot için ChatLakTurK arkadaşımıza teşekkürler.. |
Gerçekten Çok Hoş Teşekkürler. |
Harbi Süper Olmuş Elinize Saglık Kardeş. Tebrikler. |
teşekkürler indirdim |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:53:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.