![]() |
Alıntı:
|
Silinen bir şey yok 1.5xx ilk borç gözüküyor, başladığından beri ilk borca 60 küsür lira faiz takmışlar zaten :D Devlet hastanesinde randevu alıyım gideyim desen yer yok zaten. Özele gidip 140 liraya muayene olup çıkıyorum onuda göz kontrolü için, daha harici bi rahatsızlığım olupta faydalanmadım bile devletten. Ama kasayı finanse ettirecek sistemi bulmuş adamlar :D |
Benimde bekleyen 250tl var gelir testi yaptım evrak SGK'ya gidecek silinecek dendi buna rağmen hala borç görünüyor |
silinecekse ben neden 3586.34 tl ödedim. 455 tl yide ödeyecektim haberlerde görünce bekliyim dedim. Hastaneye de 3 yılda 1 kere gitmişimdir. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bende durumlar aynı daha silinmemiş |
Borç silinecek diye boşuna sevinmeyin. Geçen sene benim de geçici kanuna göre 750 silindi 1 hafta sonra bin TL eklendi ve şu an güncel borç 10 bini geçti. Sigorta girişi yapmadığınız sürece her ay prim ödemek zorundasınız. Şu an 1 prim taksidi 150 lira Sene sonunda 200 TL olur |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:05:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.