![]() |
Benim GSS borcum halen duruyor, 5K altı madem siliniyor benim niye silinmemiş ? :( |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bağkurlar ne yazık ki faydalanamıyor(muş). Faydalanan arkadaşlara hayırlı olsun. |
1.400 TL benim de gözüküyor silinmemiş. Yeni yasa kapsamında bazılarının silinmiş ancak ben dahil olmadım sanırım. Neye göre sildiler acaba net bilgisi olan birisi aydınlatırsa sevinirim. |
Benim borç duruyor neye göre siliniyor bunlar |
Kimsenin silinmedi arkadaşlar sistemde bir hata vardı. Bi anda yayıldı gss borçları silinmiş diye :D |
4400 borç vardı hala var :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:36:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.