![]() |
GSS borcum silinmiş? Merhaba arkadaşlar. Ben martta çalıştığım yerden istifa ettim. Sonra haziran da gelir testine gittiğimde 540TL GSS borcu çıktı. Sonucunu bekledim, 425TL ye düştü. Şimdi bakıyorum 0 TL yazıyor. Bu nasıl olabilir? normal mi sıkıntı çıkar mı? Ödemeden yırttım mı yoksa :D [IMG=701]https://cdn.r10.net/editor/86436/862846197.png[/IMG] https://cdn.r10.net/editor/86436/2646291401.png |
5k altını sildiler |
Alıntı:
|
https://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/...aylar-42087966 benim de silinmiş hocam :D |
bende aynı şeyi kyk borcunda yaşamıştım e devlette ziraat bankasında hiçbir yerde görünmüyordu borç meğer vergi dairesine aktarmışlar faizi ile aldılar sağ olsunlar |
benimde silmişler, zaten ödemeyecektim. 1 kere bile hastaneye gitmiş biri değilim, umarım ölene kadar da adım atacak ihtimal çıkmaz. edit: sayfayı yenileyince borç göründü yine? bu ne saçma iştir böyle? :D |
Öyle bir haber vardı, bir kontrol edin. Silinecek diye yasa çıkacaktı. |
4200 de bende vardı şuan hiç bir şey yazmıyor |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Teşekkürler arkadaşlar,valla şu darlıkta öyle güzel oldu ki 500TL cebimde kaldı :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:36:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.