R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   GSS borcum silinmiş? (https://www.r10.net/sorum-var/3261337-gss-borcum-silinmis.html)

WbF 21-06-2022 15:20:39

GSS borcum silinmiş?
 
Merhaba arkadaşlar. Ben martta çalıştığım yerden istifa ettim. Sonra haziran da gelir testine gittiğimde 540TL GSS borcu çıktı. Sonucunu bekledim, 425TL ye düştü. Şimdi bakıyorum 0 TL yazıyor. Bu nasıl olabilir? normal mi sıkıntı çıkar mı? Ödemeden yırttım mı yoksa :D

[IMG=701]https://cdn.r10.net/editor/86436/862846197.png[/IMG]

https://cdn.r10.net/editor/86436/2646291401.png

zihniates 21-06-2022 15:22:12

5k altını sildiler

WbF 21-06-2022 15:23:28

Alıntı:

zihniates Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082898464)
5k altını sildiler

Evet şimdi baktım da yasa çıkmış. Şansa bakın bende ödemeyeyim ay başında öderim diyordum :D

doganouz 21-06-2022 15:23:59

https://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/...aylar-42087966
benim de silinmiş hocam :D

mfdsosyal 21-06-2022 15:24:44

bende aynı şeyi kyk borcunda yaşamıştım e devlette ziraat bankasında hiçbir yerde görünmüyordu borç meğer vergi dairesine aktarmışlar faizi ile aldılar sağ olsunlar

Geokomplo 21-06-2022 15:24:44

benimde silmişler, zaten ödemeyecektim. 1 kere bile hastaneye gitmiş biri değilim, umarım ölene kadar da adım atacak ihtimal çıkmaz.

edit: sayfayı yenileyince borç göründü yine? bu ne saçma iştir böyle? :D

Sinan Yorulmaz 21-06-2022 15:24:51

Öyle bir haber vardı, bir kontrol edin. Silinecek diye yasa çıkacaktı.

MaiHes 21-06-2022 15:26:28

4200 de bende vardı şuan hiç bir şey yazmıyor

WbF 21-06-2022 15:26:40

Alıntı:

doganouz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082898480)

Alıntı:

mfdsosyal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082898490)
bende aynı şeyi kyk borcunda yaşamıştım e devlette ziraat bankasında hiçbir yerde görünmüyordu borç meğer vergi dairesine aktarmışlar faizi ile aldılar sağ olsunlar

Alıntı:

Geokomplo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082898491)
benimde silmişler, zaten ödemeyecektim. 1 kere bile hastaneye gitmiş biri değilim, umarım ölene kadar da adım atacak ihtimal çıkmaz.

Alıntı:

Sinan Yorulmaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082898492)
Öyle bir haber vardı, bir kontrol edin. Silinecek diye yasa çıkacaktı.


Teşekkürler arkadaşlar,valla şu darlıkta öyle güzel oldu ki 500TL cebimde kaldı :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:36:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.