R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Script Satışı (https://www.r10.net/script-satisi/)
-   -   PHP Backlink Builder 2 - Tam otomatik Forum profil backlink robotu ! (https://www.r10.net/script-satisi/794805-backlink-builder-2-tam-otomatik-forum-profil-backlink-robotu.html)

solucan 08-12-2010 09:44:44

Alıntı:

sistemadmin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065235653)
Yazılımı kendi sitenizin bağlı olduğu ip'e kurmayın. Yeni bir farklı host'dan account alın ve onun üzerinden çalıştırın.

Kasılan linkler sonucu Spamhaus'a takılan ip-domain, ciddi zararlar verecektir.

Yazılımın yeni sürümünde proxy özelliği eklenir ise farklı bir host almaya gerek kalmaz diye düşünüyorum.

Evet proxy kullanmadan yapılan çalışmalar kullandığınız ip ve domaine zararlar verecektir, bir an önce bu büyük eksikliğin giderilmesi lazım yoksa yapılan işler yarardan çok zarar getirecektir.

pyromus 08-12-2010 10:23:19

Alıntı:

asikral Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065230972)
herşey tamam fakat imza görünmüyor profilde:(

Alıntı:

asikral Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065233710)
şu an çok yoğun kullanamıyorum:(

hocam bizimle iletişime geçin. yardımcı olalım msn den. çok sorun yaşadınız bu kadar sorun yaşanmıyor.

Alıntı:

Gizlen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065231202)
ioncube gereksinimi neden acaba? kapalı kaynak mı

tek domaine lisanslı şekilde satıyoruz. ayrıca merkezi veritabanımız var lisanslı müşterimiz olmayanlar kullanamıyor. tek dosyası lisanslı şekilde veriyoruz.

Alıntı:

TheRmzN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065231411)
usta bu ay sonu adense ödemesini aldıkdan sonra almayı düşünüyorum : ) İnş yararlı olur

bekleriz hocam. teşekkürler

Alıntı:

sevkat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065232437)
lütfen örnek verin..

alan ve memnun kalanlar yazsın.

Alıntı:

Kalyoncu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065233578)
Alıp ve kullanan arkadaşlar yorum yazarsa çok iyi olur

Alıntı:

erdilin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065233773)
konuda en az 10 adet satın alma olayı var ve 10 kişiden biri dahi kalkıpta program hakkında yorum yapamayacaksa helal dogrusu onlara

Acilen konu hakkında satın alan şahıslardan yorum bekliyorum

aslında başlıkta sitemizde aradığınız her türlü bilgi mevcut ama hala pm ile banka hesap numarası isteyen arkadaşlar mevcut :) Satın alan müşteri sayısı 10 dan çok çok fazla satın alanlar da sanırım suan linklerini atıyorlar ve sonucu bekliyorlar sonuca göre fikirlerini belirteceklerdir.

Alıntı:

sametsert Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065235025)
Keşke bu yorumdan önce yazılanlara biraz daha dikkatli baksak değil mi? :)
Buyrun : https://www.r10.net/1065227145-post44.html

Ayrıca şu anda halen kullanıyorum, bir sitem için 1050 civarında link atıldı ve çoğunu kontrol ettim hepsi gerektiği gibi eklenmiş durumda ve gayette memnunum.

yorumunuz için teşekkürler samet bey. linklerin işe yaraması ortalama 3 gün ile 2 haftayı buluyor. umarım olumlu sonuçlarla yeni yorumlarınızı burda görürürüz.

Alıntı:

JustRulz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065236091)
Arkadaşlar yorum bekliyorsunuz Allah aşkına link aliyorsunuz karpuz değil
link etkisini bir haftada ya da 2 günde göstermez.

evet hocam dediğiniz gibi 2 günde göstermez ama google bu belli olmaz. 1 haftada gösterdiği de oluyor 1 ayda gösterdiği de

Alıntı:

fuzinnes Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065233428)
Kardeşim seni tebrik ederim. Gerçekten de kaliteli bir iş çıkartmışsın. Aslında böyle bir programın şimdiye kadar çıkması lazımdı TR' de ama neyse kısmet bugüneymiş.

Allah'ım emeklerini yağlı etsin inşallah daha güzel işlere imza atarsın.

Gönülden tebrik ederim.

Görüşleriniz için teşekkür ederim evet Türkiyenin artık böyle kaliteli işler görmesi gerekiyor. Biz türklerde herşeyi başarabiliriz.

Alıntı:

izmiR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065233528)
1 adet alındı teşekkürler..

biz teşekkür ederiz hocam

Alıntı:

tahamata Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065234109)
1 adet alındı

teşekkür ederiz hocam

Alıntı:

bogart Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065235102)
iyi satışlar denemek lazım.

bekleriz satın alın deneyin :)

Alıntı:

KruGer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065235112)
pm ala bilirmıyım msn adresinle beraber.

pm atılmıştır. gerekli bilgiler http://tr.backlinkbuilder2.com/iletisim adresinde de mevcuttur.

Alıntı:

MeStRe61 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065235679)
işbank hs no alabılırmıyım konu linkiyle beraber

pm atılmıştır. Gerekli bilgiler http://tr.backlinkbuilder2.com/satin-al adresinde de mevcuttur.

Alıntı:

sistemadmin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065235653)
Yazılımı kendi sitenizin bağlı olduğu ip'e kurmayın. Yeni bir farklı host'dan account alın ve onun üzerinden çalıştırın.

Kasılan linkler sonucu Spamhaus'a takılan ip-domain, ciddi zararlar verecektir.

Yazılımın yeni sürümünde proxy özelliği eklenir ise farklı bir host almaya gerek kalmaz diye düşünüyorum.

Alıntı:

solucan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065236099)
Evet proxy kullanmadan yapılan çalışmalar kullandığınız ip ve domaine zararlar verecektir, bir an önce bu büyük eksikliğin giderilmesi lazım yoksa yapılan işler yarardan çok zarar getirecektir.

Hocam ortada yapılan bir spam yok. Blog yorumlarında haklısın spama giriyor. Çünkü çöplüğe dönüyor link kasılan sayfa. Ama profil linklerinde öyle bir durum yok. Her insan foruma üye olabilir. Her insan kendi forum profiline linkini ekliyebilir. Bu izni yazılımın kendisi vermiş. Profil sayfamızda bir sürü link çıkışı da olmuyor. Tek yaşanabilecek sorun yeni sitelerde aşırı backlink almaktan dolayı sorun olabilir. Onun dışında bir sorun yaşamadım.

Proxy özelliğinden kastınız nedir ? Yazılım bir sunucuya sürekli üye olmuyor ki. Farklı farklı ip adreslerine sahip binlerce farklı foruma tek tek giriş yapıp üye oluyor. Yani özetle bir sunucuya sürekli yüklenme söz konusu değil. Bu yüzden proxy e ihtiyacınız yok. Veya bana ne için proxy ihtiyacınız olduğunu kanıtlayın hemen ekliyim imkansız birşey değil.

Alıntı:

ismail Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065235751)
Hayırlı Satışlar Güzel fikir :)

teşekkür ederim hocam

Alıntı:

webkarizma Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065235811)
yazılımı bende almayı düşünüyorum. güzel bir yazılım olmuş ve fiyatıda gayet uygun.

saolun hocam teşekkür ederiz bekleriz.

Alıntı:

EsKi_CarSi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065236068)
sadece forumlaramı eklenior ? yoksa bloglarada ekleniormu ?

sadece forumlara ekleniyor. linkler dofollow oluyor genelde. Blog yorum linkleri artık bence çöplükten başka birşey değil.

sevkat 08-12-2010 10:57:40

BENDE KULlananlardan yazı bekliyorum yoksa çoktan almıştım...

Bilmece 08-12-2010 11:17:21

Alıntı:

sevkat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065236320)
BENDE KULlananlardan yazı bekliyorum yoksa çoktan almıştım...

Aynı şekilde bende bekliyorum.


Konu sahibi arkadaşa bir sorum olacak. Hocam ortalama 9 10 aylık bir sitede günlük kaç tane eklense sandboxa düşmez riski var mıdır?

ReSpawn 08-12-2010 11:36:28

Ödeme yapıldı bakalım kullanmaya başlayınca yorumlarımı konu üzerinden dile getireceğim.

Herkes'e iyi çalışmalar.

Okan 08-12-2010 11:39:54

gitti gidiyor üzerinden alacaktım ama kartım ile alakalı bir sorun yaşadım sahibinden.com üzerinden satış açmanız mümkünmü.

solucan 08-12-2010 14:09:00

panel üzerinden yada siteniz üzerinden kayıtlı üyeler için destek ticket sistemi eklerseniz hem sizin için hemde kullanıcılar için yararlı olacaktır.

pyromus 08-12-2010 14:38:57

Alıntı:

sevkat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065236320)
BENDE KULlananlardan yazı bekliyorum yoksa çoktan almıştım...

Alıntı:

Bilmece Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065236399)
Aynı şekilde bende bekliyorum.


Konu sahibi arkadaşa bir sorum olacak. Hocam ortalama 9 10 aylık bir sitede günlük kaç tane eklense sandboxa düşmez riski var mıdır?

Kullananlar link ekleme işlemi yapıyorlardır suan tahminimce ve sonuçlarını bekliyodur. Herkes son sonuçları burada belirtecektir eminim. Çok link kasmazsanız sandbox a düşmez. Spam link almıyoruz. Sosyal link alıyoruz.

Sosyal Link nedir ?
Google Caffeine algoritmasına göre artık google dogal linkler istiyor yani site sahibi linkini facebookda paylaşsın, sitesi ile ilgili youtube ye video yüklesin, forumlarda insanların tartışma yaptığı yerlerde linklerini paylaşsın istiyor. Sosyal link Budur. Bu da artık en faydalı link çeşididir. Seo uzmanı değilim ama bildiğim kadarı ile sitenizi spama düşürmez. Çünkü linkler sosyal. Foruma üye oldum linkimi ekledim. Bu kadar basit


Alıntı:

RHSBILISIM Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065236491)
Ödeme yapıldı bakalım kullanmaya başlayınca yorumlarımı konu üzerinden dile getireceğim.

Herkes'e iyi çalışmalar.

Saolun satın aldığınız için. Olumlu yorumlarınızı bekliyoruz. Kullanıcılar bilgilensin.

Alıntı:

webkarizma Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065236509)
gitti gidiyor üzerinden alacaktım ama kartım ile alakalı bir sorun yaşadım sahibinden.com üzerinden satış açmanız mümkünmü.

Malesef hocam gittigidiyor, paypal ve havale ile ödeme mevcut. birisini seçebilirsiniz. Havale ile olursa daha iyi olur.

Alıntı:

solucan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065237205)
panel üzerinden yada siteniz üzerinden kayıtlı üyeler için destek ticket sistemi eklerseniz hem sizin için hemde kullanıcılar için yararlı olacaktır.

Düşünüyorum hocam baya bir yogunluk mevcut onu atlattığım gibi hemen yapıcam.

EsKi_CarSi 08-12-2010 14:54:15

exe olarakmı vereceksniz siteyemi kuracaksnız ? sadece 1 sitememi ksabilirm seo müşterilermide aksablirmiym sınırlamalr v.s varmı

Bilmece 08-12-2010 15:16:32

Alıntı:

EsKi_CarSi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065237420)
exe olarakmı vereceksniz siteyemi kuracaksnız ? sadece 1 sitememi ksabilirm seo müşterilermide aksablirmiym sınırlamalr v.s varmı

Hostunuza yükleyip kurulum yapıyorsunuz :)

asikral 08-12-2010 16:08:09

Alıntı:

EsKi_CarSi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065237420)
exe olarakmı vereceksniz siteyemi kuracaksnız ? sadece 1 sitememi ksabilirm seo müşterilermide aksablirmiym sınırlamalr v.s varmı

istediğin kadar siteyi kasabilirsin.

medasoft 08-12-2010 16:10:17

Hayırlı satışlar ,gerçekten güzel düşünce..

Myilmaz 08-12-2010 16:30:21

Yararlanan arkadaşların sitesinde hit yada sıralamada felan değişiklikler varmıdır acaba ?

Güzel program olmuş.Başarılar.

solucan 08-12-2010 17:31:47

Bir kaç öneri ;
- Forumlara üye ol bölümünde eklenemeyen forumlar için neden eklenemedi yazılabilir, eklenemeyenleri seçip tekrar onlara uye olmayı denemek için bölüm ilave edilebilir
- Arama haricinde dışardan forum listesi ekleme özelliği eklenebilir
- Başarılı olan kayıtları ayrı bölüme kaydedebilme özelliği ( daha sonraki eklemelerde o listeye kullanabilmek için başarısızları ayıklayıp temiz liste oluşturmak için)

CouldWasMySouL 08-12-2010 17:42:42

Süper bir program olmuşş Birader eline sağlık..

Kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum..

DestRoy 08-12-2010 19:37:36

Gerçekten çok harika bi sistem olmuş hafta sonu alıcam mutlaka :)

pyromus 08-12-2010 20:32:45

Alıntı:

EsKi_CarSi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065237420)
exe olarakmı vereceksniz siteyemi kuracaksnız ? sadece 1 sitememi ksabilirm seo müşterilermide aksablirmiym sınırlamalr v.s varmı

sınırsız sayıda siteniz için link kasabilirsiniz. Sitenize kuracaksınız. Exe olarak verilmiyor. Server tabanlı bir yazılım. Tercihen linux daha iyi.

Alıntı:

Bilmece Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065237517)
Hostunuza yükleyip kurulum yapıyorsunuz :)

Alıntı:

asikral Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065237820)
istediğin kadar siteyi kasabilirsin.

önbilgi verdiğiniz için teşekkürler.


Alıntı:

medasoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065237827)
Hayırlı satışlar ,gerçekten güzel düşünce..

teşekkürler hocam.

Alıntı:

YILMAZ71 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065237943)
Yararlanan arkadaşların sitesinde hit yada sıralamada felan değişiklikler varmıdır acaba ?

Güzel program olmuş.Başarılar.

Hiçbir zaman aldığınız backlinklerin etkisini bir hafta geçmeden göremezsiniz :)

Alıntı:

solucan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065238349)
Bir kaç öneri ;
- Forumlara üye ol bölümünde eklenemeyen forumlar için neden eklenemedi yazılabilir, eklenemeyenleri seçip tekrar onlara uye olmayı denemek için bölüm ilave edilebilir
- Arama haricinde dışardan forum listesi ekleme özelliği eklenebilir
- Başarılı olan kayıtları ayrı bölüme kaydedebilme özelliği ( daha sonraki eklemelerde o listeye kullanabilmek için başarısızları ayıklayıp temiz liste oluşturmak için)

1 - üye olamadığınız bir foruma üye olmak için zorlamak mantıklı değildir. üye olmayı başarsanız bile banlanırsınız. O yüzden zorlamadım. ( Tecrübe notları )
2 - Forum listesi dagıtılan bir yer var mı ? mesela 10 bin vbulletin link gibi varsa bana verin ben direk sunucuya yüklerim ordan çekilebilir bu kadar basit.
- bu dediğini düşünücem.

Alıntı:

CouldWasMySouL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065238417)
Süper bir program olmuşş Birader eline sağlık..

Kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum..

teşekkür ederim. kullanıcı yorumları önceki mesajlarda mevcuttur okuyabilirsiniz.

Alıntı:

DestRoy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065239167)
Gerçekten çok harika bi sistem olmuş hafta sonu alıcam mutlaka :)

bekleriz hocam.

Mezitli33 08-12-2010 22:03:21

Alıntı:

pyromus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065239560)
sınırsız sayıda siteniz için link kasabilirsiniz. Sitenize kuracaksınız. Exe olarak verilmiyor. Server tabanlı bir yazılım. Tercihen linux daha iyi.





önbilgi verdiğiniz için teşekkürler.




teşekkürler hocam.



Hiçbir zaman aldığınız backlinklerin etkisini bir hafta geçmeden göremezsiniz :)



1 - üye olamadığınız bir foruma üye olmak için zorlamak mantıklı değildir. üye olmayı başarsanız bile banlanırsınız. O yüzden zorlamadım. ( Tecrübe notları )
2 - Forum listesi dagıtılan bir yer var mı ? mesela 10 bin vbulletin link gibi varsa bana verin ben direk sunucuya yüklerim ordan çekilebilir bu kadar basit.
- bu dediğini düşünücem.



teşekkür ederim. kullanıcı yorumları önceki mesajlarda mevcuttur okuyabilirsiniz.



bekleriz hocam.

Hayirli olsun gercekten piyasada ihtiyac duyulan bir script olmus. evet forum listler bhw ve bht de dagitilyor genelde direk liste yukleme de olursa kusursuz olur vbulletin ve smf die iki secim olabilir

Bilmece 08-12-2010 22:41:41

captcha bypass beles programı olanları var etkisini görebilir miyiz sizce bu scriptte?

Okan 08-12-2010 22:42:52

ödeme yapılmıştır. pm gönderdim ilgilenirseniz sevinirim.

TuKeNeCeGiZ 09-12-2010 00:28:16

Güzel bir proje hayırlı satışlar.

pyromus 09-12-2010 01:32:48

Alıntı:

Bilmece Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065240543)
captcha bypass beles programı olanları var etkisini görebilir miyiz sizce bu scriptte?

ben beleş birşeyin insana fayda getireceğine inanmam. Para kazanmak istiyorsanız para harcamalısınız. Ben öyle yapıyorum mesela.

Alıntı:

webkarizma Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065240553)
ödeme yapılmıştır. pm gönderdim ilgilenirseniz sevinirim.

satış sağlanmıştır.

Alıntı:

TuKeNeCeGiZ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065241370)
Güzel bir proje hayırlı satışlar.

rica ederim hocam teşekkürler.

mavikorku 09-12-2010 10:06:19

ben beleş birşeyin insana fayda getireceğine inanmam. Para kazanmak istiyorsanız para harcamalısınız. Ben öyle yapıyorum mesela.


o zaman 100 TL içinde bu dediginiz seyinde olması gerekir bence sonucta para harcıyoruz..?

pyromus 09-12-2010 10:57:42

Alıntı:

Mezitli33 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065240271)
Hayirli olsun gercekten piyasada ihtiyac duyulan bir script olmus. evet forum listler bhw ve bht de dagitilyor genelde direk liste yukleme de olursa kusursuz olur vbulletin ve smf die iki secim olabilir

bana yollayın listenizi ayıklayıp import ederim. hoşuma da gider. SMF, PHPBB, IPB gibi forumlar için modül yakında eklenecek.

Alıntı:

TuKeNeCeGiZ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065241370)
Güzel bir proje hayırlı satışlar.

Teşekkürler Hocam

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065242380)
ben beleş birşeyin insana fayda getireceğine inanmam. Para kazanmak istiyorsanız para harcamalısınız. Ben öyle yapıyorum mesela.

o zaman 100 TL içinde bu dediginiz seyinde olması gerekir bence sonucta para harcıyoruz..?

Ortada bir emek var. Birşeyin faydasını görmek istiyorsak onun için bedel ödememiz lazım. Ben buna inanıyorum. Ben faydalanmak istediğim herşeyin parasını ödüyorum. Kimseyle pazarlık yapmıyorum. Ben böyle başarıya ulaştım. Şimdi bazıları diyecek ki senin paran var tabi öyle konuşursun. Öyle değil bu iş. Benimde cebimde paramın olmadığı zamanlar oluyor. Benim cebimde param yok diye karşıdakinin emeğini bedavaya vermesi gerekmiyor. Hakkını verin o işin hayrını görün. Ben bu projeyi oturdum evde kodladım bitti geldi satıyorum mu sanıyorsunuz ? Öyle bişi yok bende bir bedel ödedim ve bu ürün çıktı karşımıza. Umarım anlatabilmişimdir.

ÖzayDemir 09-12-2010 11:11:39

Alıp deneyen yokmu arkadaşlar?!

Licorne 09-12-2010 11:19:11

konuyu takip ediyorum. cikacak moduller ucretlimi olacak. alip deneyen arkadaslardan uorum bekliuorum

Orkun 09-12-2010 11:35:53

takipteyim güzel bir program inş. başarılıda olur..(Bu arada video da kayıt olunan 7 sitenin hiç birine link eklenememiş sadece üye olunmuş linkleri sonra tek tek girip ellemi ekleyeceğiz ?)

mavikorku 09-12-2010 11:49:04

Ortada bir emek var. Birşeyin faydasını görmek istiyorsak onun için bedel ödememiz lazım. Ben buna inanıyorum. Ben faydalanmak istediğim herşeyin parasını ödüyorum. Kimseyle pazarlık yapmıyorum. Ben böyle başarıya ulaştım. Şimdi bazıları diyecek ki senin paran var tabi öyle konuşursun. Öyle değil bu iş. Benimde cebimde paramın olmadığı zamanlar oluyor. Benim cebimde param yok diye karşıdakinin emeğini bedavaya vermesi gerekmiyor. Hakkını verin o işin hayrını görün. Ben bu projeyi oturdum evde kodladım bitti geldi satıyorum mu sanıyorsunuz ? Öyle bişi yok bende bir bedel ödedim ve bu ürün çıktı karşımıza. Umarım anlatabilmişimdir.


sözleriniz dogru yanlız dediğiniz halen aynı ,Birşeyin faydasını görmek istiyorsak onun için bedel ödememiz lazım. demişsiniz siz bu programı bize bedeva vermiyorsunuz ki böyle birsey söylebilirsiniz. O zaman siz programı bedeva verin dedgimiz sey captcha ise biz paralı alalım dogru olanı bu.Benim size anlatmak istediğim şu; bu 100 TL içinde bu captcha olması gerektigini düsnüyorum veya bu en mantıklısı ise manuel olarak elle girilmesi gerek.Sanırım anlatabilmişimdir.

demokratik 09-12-2010 12:06:20

pyromis yaparsa iyi yapar.
hadi bakalım.

Okan 09-12-2010 12:36:51

ben aldım bugün içerisinde baya uğraşacağım. akşamada yorumlarımı yazarım.

solucan 09-12-2010 13:19:55

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065242681)
Ortada bir emek var. Birşeyin faydasını görmek istiyorsak onun için bedel ödememiz lazım. Ben buna inanıyorum. Ben faydalanmak istediğim herşeyin parasını ödüyorum. Kimseyle pazarlık yapmıyorum. Ben böyle başarıya ulaştım. Şimdi bazıları diyecek ki senin paran var tabi öyle konuşursun. Öyle değil bu iş. Benimde cebimde paramın olmadığı zamanlar oluyor. Benim cebimde param yok diye karşıdakinin emeğini bedavaya vermesi gerekmiyor. Hakkını verin o işin hayrını görün. Ben bu projeyi oturdum evde kodladım bitti geldi satıyorum mu sanıyorsunuz ? Öyle bişi yok bende bir bedel ödedim ve bu ürün çıktı karşımıza. Umarım anlatabilmişimdir.


sözleriniz dogru yanlız dediğiniz halen aynı ,Birşeyin faydasını görmek istiyorsak onun için bedel ödememiz lazım. demişsiniz siz bu programı bize bedeva vermiyorsunuz ki böyle birsey söylebilirsiniz. O zaman siz programı bedeva verin dedgimiz sey captcha ise biz paralı alalım dogru olanı bu.Benim size anlatmak istediğim şu; bu 100 TL içinde bu captcha olması gerektigini düsnüyorum veya bu en mantıklısı ise manuel olarak elle girilmesi gerek.Sanırım anlatabilmişimdir.

bu yazılım için sizden aylık bir ücret talep edilmiyor o yuzden captcha özelliğinin ücretsiz olarak arkadaştan talep etmeniz çok mantıksız. sizden aldığı 100 tl yi captcha ya vermek zorunda kalır belki 2 ay sonra 100 tl nizin tamamı captcha ya gidecek sonra cebinden sizin için ödeme yapmaya devam edicek burda mantık nedir ?

pyromus 09-12-2010 13:26:00

Alıntı:

antiarabesk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065242556)
Alıp deneyen yokmu arkadaşlar?!

öninceleme yapanlar önceki konularda mevcut hocam. Zaman geçtikçe anlıyacağız.

Alıntı:

Licorne Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065242577)
konuyu takip ediyorum. cikacak moduller ucretlimi olacak. alip deneyen arkadaslardan uorum bekliuorum

hayır hepsi ücretsiz olacak. sitemizden download edebileceksiniz.

Alıntı:

Orkun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065242638)
takipteyim güzel bir program inş. başarılıda olur..(Bu arada video da kayıt olunan 7 sitenin hiç birine link eklenememiş sadece üye olunmuş linkleri sonra tek tek girip ellemi ekleyeceğiz ?)

video süresini kısa tutmak için eklemedim. bir iki tane eklemişim sadece görünsün diye. Hiçbir site 20 dk dan büyük video kabul etmiyodu HD olarak. 19:59 da sabitledim :) yoksa bir kusuru olduğundan değil.

Alıntı:

mavikorku Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065242681)
sözleriniz dogru yanlız dediğiniz halen aynı ,Birşeyin faydasını görmek istiyorsak onun için bedel ödememiz lazım. demişsiniz siz bu programı bize bedeva vermiyorsunuz ki böyle birsey söylebilirsiniz. O zaman siz programı bedeva verin dedgimiz sey captcha ise biz paralı alalım dogru olanı bu.Benim size anlatmak istediğim şu; bu 100 TL içinde bu captcha olması gerektigini düsnüyorum veya bu en mantıklısı ise manuel olarak elle girilmesi gerek.Sanırım anlatabilmişimdir.

Kullandığınız herşeyin bedeli sizin ödüyebileceğiniz kadar olmuyabilir bu gayet normal bir durum. Forumlara kayıt olabilmek için önce yazılımı almanız sonra da decaptcher.com üyeliği almanız lazım. Günde 2000 tane captcha giremezsiniz bir süre sonra inanılmaz iğrenç bir hal olur bu iş. O yüzden elle özelliği belki ileride özellik olsun diye eklerim. yoksa bu iş elle olmaz.

Alıntı:

demokratik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065242732)
pyromus yaparsa iyi yapar.
hadi bakalım.

teşekkürler hocam.

Alıntı:

webkarizma Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065242863)
ben aldım bugün içerisinde baya uğraşacağım. akşamada yorumlarımı yazarım.

seviniriz hocam. teşekkürler.

mavikorku 09-12-2010 13:32:02

Kullandığınız herşeyin bedeli sizin ödüyebileceğiniz kadar olmuyabilir bu gayet normal bir durum. Forumlara kayıt olabilmek için önce yazılımı almanız sonra da decaptcher.com üyeliği almanız lazım. Günde 2000 tane captcha giremezsiniz bir süre sonra inanılmaz iğrenç bir hal olur bu iş. O yüzden elle özelliği belki ileride özellik olsun diye eklerim. yoksa bu iş elle olmaz.


yazılım sorun degil server ne kadar saglam olursa o kadar iyi olur yazılım ayrıca decaptcher.com'un da yogunlugunu hesaba katmanız gerek.. manuel olarak şöyle olur isteyen 2k decaptcher.com üyelik alır yapar ama 2k bitince tekrar almaması için koyabilirsiniz bu özelligi eminim cogu kişi decaptcher.com dan dolayı cekiniyordur..

ÖzayDemir 09-12-2010 13:56:00

bunca laf 10 dolar içinmi?!

10 doları olmayan adam bu piyasada iş yapmasın daha iyi, bu gibi programlar profesyonellere hitap ediyor, eğer verim alınabilecek bir programsa değil ayda 10 dolar, 100 dolar bile verilebilir captcha için

Okan 09-12-2010 14:01:32

programı kullanan biri olarak captcha yı elle gireriz diyenler bu programı almasınlar daha iyi programın en büyük nimetlerinden biri o zaten. Elle girmek isteyenler maksimum 50 tane girer bırakırlar. Gece cron a bağladım programı hala işlem yapıyor. Captcha yı elle girmek isteyen arkadaşlar bu kadar vakitte elle gireceklerini unutmasınlar :)

ilk izlenimlerin :
Programa verdiğim para helali hoş olsun. 100 Liraya fazlasıyla değecek bir program. linklerden ne kadar verim alacağız önemli olan orası.

eklenmesi gerekenler
- smf, phpbb gibi sistemlerlede çalışsa tamamiyle kusursur olur. (arkadaşta bunun yapılacağını belirtmiş zaten.)
- hazır listenin kapasitesi biraz artırılmalı diye düşünüyorum.

freedoom 09-12-2010 14:25:42

Alıntı:

webkarizma Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065243267)
programı kullanan biri olarak captcha yı elle gireriz diyenler bu programı almasınlar daha iyi programın en büyük nimetlerinden biri o zaten. Elle girmek isteyenler maksimum 50 tane girer bırakırlar. Gece cron a bağladım programı hala işlem yapıyor. Captcha yı elle girmek isteyen arkadaşlar bu kadar vakitte elle gireceklerini unutmasınlar :)

ilk izlenimlerin :
Programa verdiğim para helali hoş olsun. 100 Liraya fazlasıyla değecek bir program. linklerden ne kadar verim alacağız önemli olan orası.

eklenmesi gerekenler
- smf, phpbb gibi sistemlerlede çalışsa tamamiyle kusursur olur. (arkadaşta bunun yapılacağını belirtmiş zaten.)
- hazır listenin kapasitesi biraz artırılmalı diye düşünüyorum.


hocam ben cronjoba bağlamama rağmen bir türlü cronjob çalişmadi :D elle çaliştirinca yapıyor bir diğer konuda onay emaillerini al dediğimde onay emaillerini almak için gmaile bağlanemıyormu nedir çözemedim tam :D biraz anlatırmısınız nasıl yaptıgınızı :)


teşekkürler saygılarımla...

Okan 09-12-2010 14:27:52

Alıntı:

freedoom Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065243362)
hocam ben cronjoba bağlamama rağmen bir türlü cronjob çalişmadi :D elle çaliştirinca yapıyor bir diğer konuda onay emaillerini al dediğimde onay emaillerini almak için gmaile bağlanemıyormu nedir çözemedim tam :D biraz anlatırmısınız nasıl yaptıgınızı :)


teşekkürler saygılarımla...

cronjob ta bende sorun olmuyorda onay maillerinde bendede sorun var genel bi sorun sanırım.

Sinanak 09-12-2010 14:32:11

decaptcher.com a ödeme yaptım da acaba ne zaman yüklenir kredi herhangi birşey yapmak gerekli mi

freedoom 09-12-2010 14:35:16

Alıntı:

Sinanak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065243394)
decaptcher.com a ödeme yaptım da acaba ne zaman yüklenir kredi herhangi birşey yapmak gerekli mi

yok yapmanız gerekmiyor 5-10 dk sonra otomatik ekleniyor hocam hesabınıza...

Sinanak 09-12-2010 14:38:13

Alıntı:

freedoom Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065243405)
yok yapmanız gerekmiyor 5-10 dk sonra otomatik ekleniyor hocam hesabınıza...

teşekkürler hocam bekleyelim bakalım :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:13:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.