R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Script Satışı (https://www.r10.net/script-satisi/)
-   -   PHP Backlink Builder 2 - Tam otomatik Forum profil backlink robotu ! (https://www.r10.net/script-satisi/794805-backlink-builder-2-tam-otomatik-forum-profil-backlink-robotu.html)

exceLLency 06-12-2010 20:47:42

Programı deneyen varmı , aLmayı düşünüyorum ; şu ana kadar gördüklerim ve yazıLanLar çok güzeL, kuLLanan bir kişi deneyimLerini beLirtebiLirmi ?

ismoz 06-12-2010 21:01:11

bende almayı düşünüyorum alıp kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını paylaşabilirler mi ?

WorldSharing 06-12-2010 21:02:20

Alıntı:

pyromus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065222897)

hocam decaptcher.com a üye olma ile ilgili bir sorun yaşamamanız lazım. Bir de onlarda çok büyük bir firma yogun olabiliyor bazen. Gün içerisinde düzelir. eğer düzelmezse benle iletişime geçin yardımcı olayım.



hocam halen giremiyorum devamlı yanlış kod diyor :( ama doğru giriyorum

sametsert 06-12-2010 21:18:26

Bugün kurulumu yapıp hazır liste üzerinden bir sitem için deneme yapıyorum. Şu anda 700+ foruma kayıt işlemi tamamlandı. Hazır listede tamamlanabilen kayıt oranı 79% civarında. Ama liste sürekli güncelleniyor ve hatalı olan siteler listeden kaldırılıyor. Ayrıca kayıt olunan sitelerdede 90% oranında link alma başarısı mevcut. Bence gayet iyi bir rakam. Sonuçta sizde bilirsiniz her forum kişinin imzasına link atmasına vb izin vermeyebiliyor.

Benim fikrim sistem gayet iyi ve dahada iyi olacağına , büyük yararlar sağlayacağına inanıyorum. Yapımcılarada bu konuda insanların yurtdışına olan mecburi bağımlılığını ortadan kaldırıp yeni bir sistem geliştirdikleri için teşekkürler.

ErkaN 06-12-2010 21:34:32

hem otomatik hemde manuel captch girmeyi rica etsek yaparmısınız eğer kolysa yapmanızı rica ediyorum bizde istediğimizde captchi elle veya otomatik girelim
eğer olursa bir tanede ben almak istiyorum

taSManiaN 06-12-2010 21:42:03

çok güzel bir program emeğine sağlık :) En kısa zamanda almayı düşünüyorum

Web_Scripti 06-12-2010 21:43:40

Hım çok süper bir proje olmuş gerçekten... Büyüksün Abi... Hayırlı satışlar.

Tuncay61 06-12-2010 22:28:46

hayırlı satışlar. son zamanlarda r10 da rastladığım en sıradışı proje.

pyromus 07-12-2010 01:54:28

Alıntı:

excellency Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065226973)
Programı deneyen varmı , aLmayı düşünüyorum ; şu ana kadar gördüklerim ve yazıLanLar çok güzeL, kuLLanan bir kişi deneyimLerini beLirtebiLirmi ?

Alıntı:

ismoz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065227046)
bende almayı düşünüyorum alıp kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını paylaşabilirler mi ?


Alıntı:

sametsert Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065227145)
Bugün kurulumu yapıp hazır liste üzerinden bir sitem için deneme yapıyorum. Şu anda 700+ foruma kayıt işlemi tamamlandı. Hazır listede tamamlanabilen kayıt oranı 79% civarında. Ama liste sürekli güncelleniyor ve hatalı olan siteler listeden kaldırılıyor. Ayrıca kayıt olunan sitelerdede 90% oranında link alma başarısı mevcut. Bence gayet iyi bir rakam. Sonuçta sizde bilirsiniz her forum kişinin imzasına link atmasına vb izin vermeyebiliyor.

Benim fikrim sistem gayet iyi ve dahada iyi olacağına , büyük yararlar sağlayacağına inanıyorum. Yapımcılarada bu konuda insanların yurtdışına olan mecburi bağımlılığını ortadan kaldırıp yeni bir sistem geliştirdikleri için teşekkürler.

Samet bey görüşleriniz için teşekkür ederim. Şuan yeni yayına çıktık dolayısı ile ufak tefek sorunlarımız oluyor. Baya bir talep var. Tüm arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Bana güvenildiğinin farkındayım ve yarı yolda bırakmayacağım en kaliteli olana kadar uğraşacağız. Çok yakında büyük bir forum veritabanı ekliyeceğim. Phpbb ve smf forumlara da üyelik ve link alma özelliği ekleyeceğim. Yoğunluk bitsin daha da güzel olucak. Paramız yabancılara gitmesin ülkemizde kalsın.

Alıntı:

WorldSharing Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065227055)
hocam halen giremiyorum devamlı yanlış kod diyor :( ama doğru giriyorum

hocam bize msn den ulaşırmısınız ? yardımcı olayım.

Alıntı:

ChipOYUN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065227237)
hem otomatik hemde manuel captch girmeyi rica etsek yaparmısınız eğer kolysa yapmanızı rica ediyorum bizde istediğimizde captchi elle veya otomatik girelim
eğer olursa bir tanede ben almak istiyorum

bir sonraki güncelleme içinde olabilir. ama kesin söz vermiyorum. düşünücem.

pyromus 07-12-2010 01:58:37

Alıntı:

taSManiaN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065227282)
çok güzel bir program emeğine sağlık :) En kısa zamanda almayı düşünüyorum

Alıntı:

Web_Scripti Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065227300)
Hım çok süper bir proje olmuş gerçekten... Büyüksün Abi... Hayırlı satışlar.

Alıntı:

chackal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065227553)
Bir programcı olarak böylesine güzel projeler görmek gerçekten mutluluk verici. Başarılar dilerim.

Alıntı:

Tuncay61 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065227619)
hayırlı satışlar. son zamanlarda r10 da rastladığım en sıradışı proje.

İlginiz için çok çok teşekkür ederim arkadaşlar.

Alıntı:

systemfailed Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065226701)
Hocam elinize emeğinize sağlık, başarılarınızın devamını diliyorum. Bu ay içerisinde yada önümüzde ki ay kesin alacağım. Demodan yola çıkarak bir kaç soru sormak istiyorum, Email kısmına hotmail, gmail, vs.. tarzı mail girdim, altta pop3 bilgileri isteniyor bu alanları doldurmak için bilgileri nereden almamız gerek? Pop3 şifre olayını anlayamadım?

hocam pop3 email genelde outlook üzerinden kullandığımız email türüne deniyor. hotmail gmail tarzı sistemler pop3 değil sanırım. genellikle domain için kullandığımız emailler pop3 olur. pop3 bilgilerini nasıl dolduracağınıza dair bilgiyi sitemizdeki kullanma klavuzundan bulabilirsiniz.

Alıntı:

vipDownload Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065226775)
ben alıp denemek istiyorum :) pm gönderdim msn adresimi eklerseniz paypal üzerinden halledelim işlemi

Alıntı:

solucan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065226884)
paypal kabul ediyosanız almak isterim

paypalla satışımız başlamıştır. Sitemizde satın al bölümünden bilgiye ulaşabilirsiniz.

AzBiraz 07-12-2010 02:08:07

çok güzel düşünülmüş harika bir proje. maalesef demoda çok fazla sıra olduğundan dolayı deneyemedim. ama tanıtım videosunu izledim. Çok güzel çalışıyor.

Yanlız şunu belirtmek istiyorum. Ben denemek için tanıtım videosunda gösterilen profil linkini yazarak giriş yaptım. O kullanıcı forumdan admin tarafından banlanmış. Yani yapılan çalışma yararsız hale gelmiş. Linkler falan görünmüyor. Ben bunu direk seo için yapıldığının veya backlink için yapıldığının anahtar kelime ve kullanıcı adından kaynaklandığını zannediyorum. Yani bu çalışmayı yaparken o boşluklara yazılacak olan bilgileri çok doğru seçmelisiniz. Yoksa çalışmanız belirli bir süreden sonra etkisiz hale gelecek ve siteniz eskisinden daha kötü duruma gelecektir.
Yazılımcı tarafından bu bilinçlendirme bir parça yapılırsa bu güzel proje bilgisizlikten zarar görmüş insanların laflarıyla zarar görmemiş olur....

Teşekkürler
Kolay gelsin...

pyromus 07-12-2010 02:30:15

Alıntı:

AzBiraz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065229061)
çok güzel düşünülmüş harika bir proje. maalesef demoda çok fazla sıra olduğundan dolayı deneyemedim. ama tanıtım videosunu izledim. Çok güzel çalışıyor.

Yanlız şunu belirtmek istiyorum. Ben denemek için tanıtım videosunda gösterilen profil linkini yazarak giriş yaptım. O kullanıcı forumdan admin tarafından banlanmış. Yani yapılan çalışma yararsız hale gelmiş. Linkler falan görünmüyor. Ben bunu direk seo için yapıldığının veya backlink için yapıldığının anahtar kelime ve kullanıcı adından kaynaklandığını zannediyorum. Yani bu çalışmayı yaparken o boşluklara yazılacak olan bilgileri çok doğru seçmelisiniz. Yoksa çalışmanız belirli bir süreden sonra etkisiz hale gelecek ve siteniz eskisinden daha kötü duruma gelecektir.
Yazılımcı tarafından bu bilinçlendirme bir parça yapılırsa bu güzel proje bilgisizlikten zarar görmüş insanların laflarıyla zarar görmemiş olur....

Teşekkürler
Kolay gelsin...

hocam bilgilere dikkat edilmeli dedğiinize katılıyorum. spam sayılacak davranışlarda bulunulmamalı. örneğin forum sayfalarına post etme özelliği ekledim fakat tavsiye etmiyorum. boşu boşuna adamın forumunu spam yapamamalıyız. Ayrıca üyenin banlanması bir sorun teşkil etmiyor. Üye banlansa da profil hala duruyor. Google üyenin banlı mı aktif mi olduğuna bakmaz. Profilde gördüğü linke bakar o yüzden sorun yok. Bu dediklerinizin farkındayım. Ben denemeden yayına girmedim.

pamuks 07-12-2010 03:03:41

Selamlar, öncelikle hayırlı olsun.
Bişe belirtmek istiyorum, decaptcher.com benim bildiğim-araştırdığım kadarıyla manuel çalışan bir sistem :) yani pc başında eleman veya elemanlar var her zaman anında cevap gelmiyor, özellikle onların gece saatlerinde apilerinden cevap alamayabilirsiniz.

Bozo 07-12-2010 03:09:07

1 adet alınmıştır

FullY 07-12-2010 03:30:35

bir adet alınmıştır arkadas saolusun her konuda yardimci oldu sorunsuz calişiyor

sedo83 07-12-2010 08:54:35

bana banka bılgılerı gelmedı

FullY 07-12-2010 12:01:00

Alıntı:

sedo83 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065229602)
bana banka bılgılerı gelmedı

burdan:
http://tr.backlinkbuilder2.com/satin-al

EarthQuak3 07-12-2010 12:39:12

banka bilgileri pm alabilrmiyim

Liderhan 07-12-2010 13:26:53

Program gerçekten mükemmel. Eminim emeğinizin karşılığını fazlasıyla alacaksınız. Programı çeşitli dillere çevirirseniz Dünya çapında mükemmel para kazanırsınız. Bir tavsiye. Bende en kısa zamanda almayı düşünüyorum.

asikral 07-12-2010 13:34:38

bende aldım deneyeceğim az sonra.

pyromus 07-12-2010 13:39:05

Paypal Üzerinden Ödeme artık aktiftir. http://tr.backlinkbuilder2.com/satin-al sayfasından giriş yapıp satın alabilirsiniz.



Alıntı:

Bozo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065229252)
1 adet alınmıştır

Alıntı:

FullY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065229302)
bir adet alınmıştır arkadas saolusun her konuda yardimci oldu sorunsuz calişiyor

Arkadaşlara satış sağlanmıştır. Teşekkür ederiz.

Alıntı:

sedo83 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065229602)
bana banka bılgılerı gelmedı

Alıntı:

EarthQuak3 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065230466)
banka bilgileri pm alabilrmiyim

Pm ler atılmıştır.

Alıntı:

Liderhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065230711)
Program gerçekten mükemmel. Eminim emeğinizin karşılığını fazlasıyla alacaksınız. Programı çeşitli dillere çevirirseniz Dünya çapında mükemmel para kazanırsınız. Bir tavsiye. Bende en kısa zamanda almayı düşünüyorum.

Teşekkür ederiz hocam bekleriz. Çeşitli dillere cevrilecek tüm dünyada satışa cıkarıcam. Şimdilik Türk olduğum için önce türklerin kullanmasını istiyorum.

Alıntı:

pamuks Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065229238)
Selamlar, öncelikle hayırlı olsun.
Bişe belirtmek istiyorum, decaptcher.com benim bildiğim-araştırdığım kadarıyla manuel çalışan bir sistem :) yani pc başında eleman veya elemanlar var her zaman anında cevap gelmiyor, özellikle onların gece saatlerinde apilerinden cevap alamayabilirsiniz.

decaptcher.com ile yaklaşık 3 4 aydır çalışıyorum akşamları çok yogun oluyordu önceden sonra 4 sunucuya cıkardılar. Teknik destekleri gayet iyi en geç 6 saat içinde cevap alıyorum. Sahibi ile de tanıştım iyi bir insan. Zaman zaman kesintiler yaşasalarda hizmetleri çok kaliteli. Yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Dünyanın en iyi grafik yazı okuyucu sistemine sahipler. Benim bile gözle okuyamadığım yazıları okuyabiliyor. Bunlar benim görüşlerim. 10 üzerinden 8 veririm sistemlerine.

asikral 07-12-2010 14:21:00

herşey tamam fakat imza görünmüyor profilde:(

Gizlen 07-12-2010 15:01:27

ioncube gereksinimi neden acaba? kapalı kaynak mı

RedBlack 07-12-2010 15:34:27

usta bu ay sonu adense ödemesini aldıkdan sonra almayı düşünüyorum : ) İnş yararlı olur

sevkat 07-12-2010 18:09:48

lütfen örnek verin..

alan ve memnun kalanlar yazsın.

fuzinnes 07-12-2010 21:28:22

Kardeşim seni tebrik ederim. Gerçekten de kaliteli bir iş çıkartmışsın. Aslında böyle bir programın şimdiye kadar çıkması lazımdı TR' de ama neyse kısmet bugüneymiş.

Allah'ım emeklerini yağlı etsin inşallah daha güzel işlere imza atarsın.

Gönülden tebrik ederim.

AzizTR 07-12-2010 21:39:49

1 adet alındı teşekkürler..

Kalyoncu 07-12-2010 21:45:23

Alıp ve kullanan arkadaşlar yorum yazarsa çok iyi olur

asikral 07-12-2010 22:00:48

şu an çok yoğun kullanamıyorum:(

SEOPro 07-12-2010 22:08:01

konuda en az 10 adet satın alma olayı var ve 10 kişiden biri dahi kalkıpta program hakkında yorum yapamayacaksa helal dogrusu onlara

Acilen konu hakkında satın alan şahıslardan yorum bekliyorum

tahamata 07-12-2010 22:45:19

1 adet alındı

sametsert 08-12-2010 00:27:00

Alıntı:

erdilin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065233773)
konuda en az 10 adet satın alma olayı var ve 10 kişiden biri dahi kalkıpta program hakkında yorum yapamayacaksa helal dogrusu onlara

Acilen konu hakkında satın alan şahıslardan yorum bekliyorum

Keşke bu yorumdan önce yazılanlara biraz daha dikkatli baksak değil mi? :)
Buyrun : https://www.r10.net/1065227145-post44.html

Ayrıca şu anda halen kullanıyorum, bir sitem için 1050 civarında link atıldı ve çoğunu kontrol ettim hepsi gerektiği gibi eklenmiş durumda ve gayette memnunum.

bogart 08-12-2010 00:37:20

iyi satışlar denemek lazım.

KruGer 08-12-2010 00:39:24

pm ala bilirmıyım msn adresinle beraber.

sistemadmin 08-12-2010 02:51:03

Yazılımı kendi sitenizin bağlı olduğu ip'e kurmayın. Yeni bir farklı host'dan account alın ve onun üzerinden çalıştırın.

Kasılan linkler sonucu Spamhaus'a takılan ip-domain, ciddi zararlar verecektir.

Yazılımın yeni sürümünde proxy özelliği eklenir ise farklı bir host almaya gerek kalmaz diye düşünüyorum.

MeStRe61 08-12-2010 03:01:21

işbank hs no alabılırmıyım konu linkiyle beraber

ismailll 08-12-2010 03:32:00

Hayırlı Satışlar Güzel fikir :)

Okan 08-12-2010 04:17:43

yazılımı bende almayı düşünüyorum. güzel bir yazılım olmuş ve fiyatıda gayet uygun.

EsKi_CarSi 08-12-2010 09:31:57

sadece forumlaramı eklenior ? yoksa bloglarada ekleniormu ?

JustRulz 08-12-2010 09:42:36

Arkadaşlar yorum bekliyorsunuz Allah aşkına link aliyorsunuz karpuz değil
link etkisini bir haftada ya da 2 günde göstermez.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:07:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.