R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Script Satışı (https://www.r10.net/script-satisi/)
-   -   PHP Backlink Builder 2 - Tam otomatik Forum profil backlink robotu ! (https://www.r10.net/script-satisi/794805-backlink-builder-2-tam-otomatik-forum-profil-backlink-robotu.html)

birwebci 10-09-2012 03:11:07

Alıntı:

oscar78 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065765284)
Bitince pm atın bende almak istiyorum

hocam sanırım sen tarihlere bakmadın. adam bu sistemi çıkardı , sattı , sonra 3-4 kez devretti.

En sonunda da bize patladı. Adam paraları aldı , destek falan bitti. Kısacası göz göre göre milleti dolandırdı.

koserver 10-09-2012 05:08:36

captchaları nası kırıo kafama takıldı o kadar kolay mı :)

umut_ege 10-09-2012 10:42:01

Alıntı:

birwebci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065767390)
hocam sanırım sen tarihlere bakmadın. adam bu sistemi çıkardı , sattı , sonra 3-4 kez devretti.

En sonunda da bize patladı. Adam paraları aldı , destek falan bitti. Kısacası göz göre göre milleti dolandırdı.


doğru söze ne denir!

oscar78 10-09-2012 19:04:02

Alıntı:

birwebci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065767390)
hocam sanırım sen tarihlere bakmadın. adam bu sistemi çıkardı , sattı , sonra 3-4 kez devretti.

En sonunda da bize patladı. Adam paraları aldı , destek falan bitti. Kısacası göz göre göre milleti dolandırdı.

Evet tarih eskiymiş, bir sürü yapılacak projemiz var, piyasa *********** dolmuş güvenip ilan veremiyorum, ön ödemeyi kapan kayboluyor.

cost 17-02-2013 13:35:49

server göçmüş galiba be screenshotlar nede demolar çalışmıyor.

efedekorasyon 17-02-2013 15:09:57

hayırlı işler hocam en yakın zamanda alıcam

XeroX_ 17-02-2013 15:36:49

Alıntı:

efedekorasyon Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066830484)
hayırlı işler hocam en yakın zamanda alıcam

Sen nerede yaşıyorsun be güzel kardeşim :) :rolleyes:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:06:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.