R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Script Satışı (https://www.r10.net/script-satisi/)
-   -   Full otomatik ddizi botu (https://www.r10.net/script-satisi/539731-full-otomatik-ddizi-botu.html)

Mud 09-01-2010 23:11:28

Full otomatik ddizi botu
 
Merhaba;

1. Bot - Panelsiz - Full Otomatik -

Karşı sitedeki kategorileri otomatik çeker. Daha sonra sitedeki tüm dizileri çekmeye başlar ve bunları kategorisine göre ayırt ederek siteye ekler.

Thumb servere kayıt edilir.

Dizilerin tüm partları çekilir.

Partlar arasındaki bazı partlarda reklam videolar oluyor.Bu reklamları bot almaz.

Karşı sitenin tüm içeriği çekildekten sonra bot karşı siteye yeni eklenenleri ekler .

Siz siteye uğramassanız bile siteniz güncel kalır.

Botun kontrol aralığını siz belirliyebilirsiniz.

%70 oranında videolar kendi playerinizde oynatılır.

Part sistemine göre ekler videoları.Özel alana istediğiniz değerleri girebiliriz.

Wordpress,Lugesoft,Fatal,Vural scriptleri için hazırdır.
Diğer tüm sistemlere entegre ücretsiz.



Fiyat 35 Tl.



2. Bot - Panelli - 20 Tl - Manuel


Kategorileri karşı siteye göre kendi açar yani sizi yormaz sizin kategori açmanıza gerek kalmaz.
Etiketleri karşı siteden çeker
Açıklamaları karşı siteden çeker
Tickli ve Kullanışlı bir panele sahiptir.
Kullanımı gayet hızlıdır

Part sistemine eklenir ve özel alana kayıt yapılır.
Wordpress,Lugesoft,Fatal,Vural scriptleri için hazırdır.Diğer sistemlere ücretsiz entegre edilir.


Fiyat 20 Tldir.
İş Bankası , Vakıflar Bankası , Ziraat Bankası
İtrader 30+ Paypal Geçerlidir.

Domaine ioncube ile lisanslanır.

PSler

http://img695.imageshack.us/img695/8392/sat44.png
http://img686.imageshack.us/img686/2813/sart2.png
http://img695.imageshack.us/img695/2982/satt3.png
http://img696.imageshack.us/img696/3779/sat1j.png




Msn - Mail = info [A] pzal.net

Mud 10-01-2010 19:30:05

Kategorileri kendi açar.Karşıdaki tüm dizileri çeker . Daha sonrada yeni eklenenleri ekler.Siz siteye uğramassanız bile o güncel diziler kalır . Bunun fiyatı 35 tl.

ozzyynl 10-01-2010 19:37:21

Bot kendi otomatikmi cekiyor bizim calistirmamiza gerek yokmu?

YUNUSEMRE2 10-01-2010 19:42:26

1. adet alındı. Arkadaş güvenilirdir, tavsiye ederim.

Mud 10-01-2010 19:43:20

Alıntı:

Bot kendi otomatikmi cekiyor bizim calistirmamiza gerek yokmu?
Evet kategorileri bile kendisi açıyor karşıya göre her iki bottada.Thumbları servere kayıt ediyor.

2. Mesajımdaki botu cronjob veya crontaba bağlıyoruz.Tüm arşivi çekiyor daha sonrada yeni eklenenleri ekliyor.

kartalg 16-01-2010 17:16:12

1. adet alındı. Arkadaş güvenilirdir, tavsiye ederim.

ByMeTaNeT 16-01-2010 18:23:16

Alıntı:

kale2000 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060196168)
Ayrıca isteyen arkadaşlar varsa
Kategorileri kendi açar.Karşıdaki tüm dizileri çeker . Daha sonrada yeni eklenenleri ekler.Siz siteye uğramassanız bile o güncel diziler kalır . Bunun fiyatı 50 tl.

Lugesoft scriptine uyarlayabilirmisin bunu?

BaHrEyN 16-01-2010 18:38:19

Arkadaş güvenilirdir.Gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz.

Mud 16-01-2010 19:17:57

1 arkadaşa daha satıldı.

Alıntı:

Lugesoft scriptine uyarlayabilirmisin bunu?
Evet uyarlarım.Siz site ile ilgilenmesseniz bile bot otomatik ekler.Tüm arşivi çeker.Kategorileri kendi oluşturur ve kendi kategorisine gider diziler.

RevoLution 16-01-2010 21:56:13

dizi botunun garantisi ne kadar hocam

AsiRuZGaR 16-01-2010 22:02:48

Alıntı:

RevoLution Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060237394)
dizi botunun garantisi ne kadar hocam


evet cevabı bende merak ediyorum
msn adresinizi ekledim görüşelim

ByMeTaNeT 16-01-2010 22:21:22

Profilinizdeki msn doğru olmayabilir diye eklemedim lütfen konu linki ile beraber msn adresinizi gönderin.

Mud 16-01-2010 23:05:06

Alıntı:

dizi botunun garantisi ne kadar hocam
Alıntı:

evet cevabı bende merak ediyorum
msn adresinizi ekledim görüşelim



Hazirana kadar ücretsiz olarak düzenlenir veya yenisi ile değiştirirlir.


Alıntı:

Profilinizdeki msn doğru olmayabilir diye eklemedim lütfen konu linki ile beraber msn adresinizi gönderin.
Gönderdim.

theas 16-01-2010 23:30:42

hocam turkiye-mm@hotmail.com ekleyebilirmisin pm atamıyorum alamıyorum

Mud 17-01-2010 00:22:17

Alıntı:

hocam turkiye-mm@hotmail.com ekleyebilirmisin pm atamıyorum alamıyorum
Ekledim msnye.

adogan 17-01-2010 13:50:24

pm attım hocam msn eklerseniz görüşelim..

hayırlı satışlar.

Sananeyli 17-01-2010 14:23:04

peki dizileri kaçta çekiyor.saat olarak dizinin bütün partlarını alıyormu diye sordum.

Mud 17-01-2010 20:05:21

Alıntı:

peki dizileri kaçta çekiyor.saat olarak dizinin bütün partlarını alıyormu diye sordum.
Evet dizinin bütün partları alınır.Bu sizin isteğinize bağlı 1 saate 1de 10 saate 1 de çalışabilir.

Mud 17-01-2010 20:52:52

Alıntı:

pm attım hocam msn eklerseniz görüşelim..
hayırlı satışlar.
Ekledim saolun.

Sananeyli 18-01-2010 01:23:35

msn e ekledim hocam bi kaç sorum olacak ondan sonra alabilirim

Mud 18-01-2010 18:47:50

Alıntı:

msn e ekledim hocam bi kaç sorum olacak ondan sonra alabilirim
pm attim.

adogan 18-01-2010 18:55:26

1 adet anlaşıldı.. sciprite entegre edip teslim etti..
sorunusz calışıyor.
tekrardan teşekkürler hocam..
elinize sağlık..

Mud 18-01-2010 18:58:57

Alıntı:

1 adet anlaşıldı.. sciprite entegre edip teslim etti..
sorunusz calışıyor.
tekrardan teşekkürler hocam..
elinize sağlık..
saolun hocam güle güle kullanın

Videoreklam 18-01-2010 19:53:50

Hayırlı işler dilerim .

Mud 18-01-2010 22:41:57

Alıntı:

Hayırlı işler dilerim .
Saolun hocam.

WMZooM 20-01-2010 16:16:38

bu paranın çok daha fazlasını edecek çalışma yapılmış , ben hayatımda boyle bir şey gormedim :) butun işlerime parayı helal ederim ama bundan fazlasınıda istesede verirdim bu işe.süper iş çıkarmışsın , teşekkür ederim her şey için,yeni botları görüşelim ama böyle dedim diye fiyatı abartmayalım :p

Mud 20-01-2010 16:34:53

Alıntı:

bu paranın çok daha fazlasını edecek çalışma yapılmış , ben hayatımda boyle bir şey gormedim butun işlerime parayı helal ederim ama bundan fazlasınıda istesede verirdim bu işe.süper iş çıkarmışsın , teşekkür ederim her şey için,yeni botları görüşelim ama böyle dedim diye fiyatı abartmayalım
saolun hocam güle güle kullanın botunuzu .

theas 22-01-2010 11:22:07

arkadaşı gören varmı 2-3 gündür msne gelmiyorda

Mud 22-01-2010 12:33:11

Alıntı:

arkadaşı gören varmı 2-3 gündür msne gelmiyorda
Şu anda msndeyim genellikle gece ve bu saatlerde giriyorum.İletişime geçebilirsiniz.

TRN 23-01-2010 08:19:25

Bir adet alınmıştır, arkadaş sağolsun kurdu halletti.Güzelde çalışıyor.Emeğine sağlık :)

cat 23-01-2010 16:11:04

Wordpress e uyumlumudur acaba ?

MaFia_iLLeGaL 23-01-2010 19:44:11

kale2000


benimde bir kaç sorum olucak.. örnek botu birkaç kişi almış biz bunu otomatik olarak verirsek bir çok kişinin içeriği aynı olacağından kısa sürede spamdan filtreye girme ihtimali yüksek. buna engel olmak amacı ile bot içerikleri çekerken değişebileceğimiz birşeyler mümkünmü ? yani önceden belirlediğimiz bir yazıyı başlığa eklemek verya içeriğe eklemek gibi ? mümkün ise hemen birtane almak istiyorum kardeşim.

Mud 23-01-2010 20:07:17

Alıntı:

Bir adet alınmıştır, arkadaş sağolsun kurdu halletti.Güzelde çalışıyor.Emeğine sağlık
saolun hocam gülü güle kullanın

Alıntı:

Wordpress e uyumlumudur acaba ?
Evet wordpress ile uyumludur.


Alıntı:

benimde bir kaç sorum olucak.. örnek botu birkaç kişi almış biz bunu otomatik olarak verirsek bir çok kişinin içeriği aynı olacağından kısa sürede spamdan filtreye girme ihtimali yüksek. buna engel olmak amacı ile bot içerikleri çekerken değişebileceğimiz birşeyler mümkünmü ? yani önceden belirlediğimiz bir yazıyı başlığa eklemek verya içeriğe eklemek gibi ? mümkün ise hemen birtane almak istiyorum kardeşim.
Otomatik bot şu ana kadar 2 kişide var.

Evet çekerken etiketleri kendiniz oluşturabilirsiniz.
{title} indir,{cattitle} son bölüm izle ...
Embed kodlarını ve renklerini değiştirebiliriz.
Belirlediğiniz bir yazıyı rand olarak bazı içeriklerde çıkartabiliriz.
Titlenin sonuna rand kelimeler getirebiliriz ... gibi

sercan37 24-01-2010 10:21:32

hangi siteden çekiyor pm atarmısınız...

Mud 24-01-2010 22:16:56

Alıntı:

hangi siteden çekiyor pm atarmısınız...
pm ye cevap verilmiştir.

Bronzz 24-01-2010 22:18:05

Hangi Siteden Cekiyor Bende Pm Alabilirmiyim?

Zwolle 24-01-2010 22:35:34

hangi siteden cektigini ozel mesaj ile alabilir miyim?
bu arada wordpress disinda hangi sistemler ile calisiyor ve baska bir scripte ucretsiz mi uyarliyorsunuz? nedir ne degildir bildirirseniz sevinirim

Mud 25-01-2010 03:36:06

Alıntı:

Hangi Siteden Cekiyor Bende Pm Alabilirmiyim?

Alıntı:

hangi siteden cektigini ozel mesaj ile alabilir miyim?
bu arada wordpress disinda hangi sistemler ile calisiyor ve baska bir scripte ucretsiz mi uyarliyorsunuz? nedir ne degildir bildirirseniz sevinirim
Evet başka scriptelere her iki botta gün içinde ücretsiz entegre edilir.Çektiği siteyi pm attım.

theas 26-01-2010 22:01:07

bi adet bot alınmıştır sorunsuz çalışıyor

MaFia_iLLeGaL 26-01-2010 22:14:35

Botu bende aldım Gerçekten Arkadaşın ilgi ve alakasına ve yaptığı bota Yeticek Bir CÜmle Kurmak Çok Zor.. ++++ kaliteli Kişilik


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:20:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.