R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Script Satışı (https://www.r10.net/script-satisi/)
-   -   Full otomatik ddizi botu (https://www.r10.net/script-satisi/539731-full-otomatik-ddizi-botu.html)

Mud 26-01-2010 23:29:33

Alıntı:

Botu bende aldım Gerçekten Arkadaşın ilgi ve alakasına ve yaptığı bota Yeticek Bir CÜmle Kurmak Çok Zor.. ++++ kaliteli Kişilik
eyw hocam güle güle kullanın botunuzu

fatihbaz 27-01-2010 02:24:11

hangi siteden çektigini bende pm alabilirmiyim.ayrıca domaine lisansların demişsiniz sanırım 1 domainde kullanabiliyoruz bu botu sadece,başka domainlerde kullanmak için ek bi ücret mi var?

Mud 27-01-2010 02:53:22

Alıntı:

hangi siteden çektigini bende pm alabilirmiyim.ayrıca domaine lisansların demişsiniz sanırım 1 domainde kullanabiliyoruz bu botu sadece,başka domainlerde kullanmak için ek bi ücret mi var?
Kendinize ait sitelerinizde kullanabilirsiniz.Domaine lisans yoktur.

greenman 27-01-2010 13:52:46

Arkadaşın bilgisi üst düzeydedir ve çok ilgili ve alakalıdır.Herkese tavsiye ederim.

cinarliforum 27-01-2010 14:06:20

Nihayet düzgün bir fiyata bot satan arkadaş çıktı.:)
Hayırlı satışlar hocam.

Mud 28-01-2010 03:31:51

Alıntı:

Arkadaşın bilgisi üst düzeydedir ve çok ilgili ve alakalıdır.Herkese tavsiye ederim.
tşk hocam:
Alıntı:

Nihayet düzgün bir fiyata bot satan arkadaş çıktı.
Hayırlı satışlar hocam.
saolun hocam sizede

zayrog 28-01-2010 03:39:34

hayırlı satışlar

Mud 28-01-2010 03:40:06

Alıntı:

hayırlı satışlar
teşekkürler

nefret_esat 28-01-2010 04:44:33

peki botu diyelim 2 video sitemiz var 2 siteye de 35 tl karşılığında kuracakmısınız?

Mud 28-01-2010 04:59:45

Alıntı:

peki botu diyelim 2 video sitemiz var 2 siteye de 35 tl karşılığında kuracakmısınız?
2 sitenizde birbiriyle aynı script ise kurabiliriz.

liderhack 28-01-2010 11:50:51

1 tane otomatik bot alınmıştır. Siteye uyarlamaktadır.

Mud 29-01-2010 15:03:24

Alıntı:

1 tane otomatik bot alınmıştır. Siteye uyarlamaktadır.
Arkadaşın scriptine sorunsuzca uyarlanmıştır.Güle güle kullanın.

ercankb 30-01-2010 17:01:51

Alıntı:

liderhack Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060323837)
1 tane otomatik bot alınmıştır. Siteye uyarlamaktadır.


aynı şekilde otomatik bot alınmıştır ve siteye uyarlanması yapılmaktadır..

Mud 30-01-2010 22:29:31

Alıntı:

aynı şekilde otomatik bot alınmıştır ve siteye uyarlanması yapılmaktadır..
siteye bot uyarlanmıştır güle güle kullanın

Azap 31-01-2010 18:05:55

Kale2000 ile 2 bot üzerinde anlaşma sağlanmıştır. Para transferi bankaların uyuşmaması sebebi ile yarın EFT olarak geçilecektir. Kendisine ilgisi için teşekkür ederim.

Mud 05-02-2010 03:09:15

Alıntı:

Kale2000 ile 2 bot üzerinde anlaşma sağlanmıştır. Para transferi bankaların uyuşmaması sebebi ile yarın EFT olarak geçilecektir. Kendisine ilgisi için teşekkür ederim.
Bot teslim edildi güle güle kullanın .

http 06-02-2010 16:56:07

1 adet bot yaptırdım gayet guvenılır arkadaslar tavsıye ederım :)

Mud 07-02-2010 12:42:19

Alıntı:

1 adet bot yaptırdım gayet guvenılır arkadaslar tavsıye ederım
teşekkürler

emotionalman 15-02-2010 22:07:06

Çok beyefendi bir arkadaşımız.. Bot aldık memnuniyetle kullanıyoruz..

Mud 20-02-2010 18:59:09

Alıntı:

Çok beyefendi bir arkadaşımız.. Bot aldık memnuniyetle kullanıyoruz..
saolun hocam hayırlı olsun.

WorldSharing 22-02-2010 01:33:32

çok iyi güvenilir biri işini çok iyi yapıyor teşekkürler

OpTooM 22-02-2010 12:41:00

mahirx 3v e entegre edebilir misin?

hdtaskin 23-02-2010 17:53:24

bot almak istiyorum pm attım

Mud 23-02-2010 20:50:09

Alıntı:

çok iyi güvenilir biri işini çok iyi yapıyor teşekkürler
saolun hocam
Alıntı:

mahirx 3v e entegre edebilir misin?
Evet sciptiniz php ve mysql kullanıyorsa edebiliriz.

Alıntı:

bot almak istiyorum pm attım
pm cevapladım

ResquaL 23-02-2010 21:57:37

Bot aldım , hertürlü yardımı sağladı :) teşekkürler.

adogan 25-02-2010 03:28:58

hocam pm attım donuş yapabilirmisin.
başka bir site için bot yaptıracagız.

Mahlas 25-02-2010 15:08:46

msn adresini ekledim ama online değilsiniz sanırım destek@sanalbanka.net eklerseniz görüşelim hemen 1 adet almak istiyorum

BilenHost 25-02-2010 15:56:59

1 adet de ben aldım yaklaşık olarak 3 aydır kullanıyorum çok ufak hatalar haricinde en ufak bir sorunla karşılaşmadım .
şiddetle tavsiye edilir .

Mud 25-02-2010 20:16:36

Tüm pmler cevaplanmıştır.

Freedoms 27-02-2010 22:48:18

bot alındı panelsiz 35 liraya sorunsuz ve hızlı bi şekilde çalışıo saol kardeşim :)

adogan 28-02-2010 11:26:36

Alıntı:

adogan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060516168)
hocam pm attım donuş yapabilirmisin.
başka bir site için bot yaptıracagız.

Hocam mesajımı goremediniz galiba..görüşmemiz mümkünmü.

Mud 28-02-2010 12:03:26

Alıntı:

Hocam mesajımı goremediniz galiba..görüşmemiz mümkünmü.
Evet pm kutum dolmuş . Şu anda gönderebilirsiniz.

besiktas1990 28-02-2010 14:21:53

pm yolladim ayrica msn ekledim ordanda görüsebiliriz :)

Mud 01-03-2010 21:36:23

Alıntı:

pm yolladim ayrica msn ekledim ordanda görüsebiliriz
Pm cevaplandı.

hdtaskin 01-03-2010 22:41:25

1 adet bot alındı, arkadaş oldukça ilgili ve güvenilir. Tavsiye ederim..

BilenHost 02-03-2010 18:40:16

hocam msnde yaz bir adet daha alıcaz .

weNt 03-03-2010 00:07:50

Lugesoft için almak istiyorum PM nize bakarmısınız :)

Mud 03-03-2010 14:42:24

Alıntı:

1 adet bot alındı, arkadaş oldukça ilgili ve güvenilir. Tavsiye ederim..
teşekkürler hocam hayırlı olsun.tüm pmler cevaplanmıştır.

BilenHost 03-03-2010 22:22:16

1 adet daha aldım .
süper hız .

Sarica 04-03-2010 22:48:38

hocam pm attım bakabilirmisin


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:32:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.