![]() |
pm attım hocam |
Lugesoft için Pm attım Msn 'adresinizi ekledim dönüs yaparsanız sevinirim |
tüm pmler cevaplanmıştır. |
hocam pm attım . gorusebılırmıyız |
1 adet bot alındı işini iyi bilen bir arkadaş herkeze tavsiye ederim |
walla 1 bot almak isdedik hocam size ulasamadık :) |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
pm atmıştım msn mi..Tekrar iletişim kurabilirseniz sevinirim.. |
Alıntı:
|
bide ben ulaşa bilsem hocama pm attim ama |
Alıntı:
|
Hocam Bot Alican mande yakaliyamiyorum seni :d |
Videoları hep aynı sitedenmi çekiyor Ben ingilizce video sitem için bot yaptırmak istiyorum mümkünmüdür? 2.Bottan olursa fiyatı aynı fiyattan olurmu? |
bot alındı sorunsuz çalısıyor |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
hocam bende almak istiyorum ama sana ulasamiyorum :( |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
Pm Attım Geri Dönüş Yaparmısınız? |
Hocam posta kutun dolmuş msn gelirmisin müsaitsen |
Alıntı:
Alıntı:
|
Otomatik bot hosuma gitti zamaninda tek ekliyordum partlar falan iyi zaman aliyordu Demo görmedim ama kesin iyidir eline saglik Istenilen siteden cekme icin bot ekstra bot yapiyormusun meraktan sordum forumdaki arkadaslar icin sormus olayim |
Alıntı:
Evet detaylı pm gönderirseniz isteğinize göre yapılır. |
1 adet bot alınmıştır. Kurulması bekleniyor. Gerçekten bot demosu başarılı |
Bot kuruldu sorunsuz çalışıyor Teşekurler |
Alıntı:
|
Botlarda kategorisel bir problem çıktı. Düzeltmek için aşağıdaki linkten botunuzun index.phpsini yükleyin çıkan dosyayı indirip ftpnizdeki botun index.php ile deiştirin. http://pzal.net/RePlace/ddizi/index.php burdan olmassa info[at]pzal.net mail ile ulaşabilirsiniz. |
Bot kuruldu sorunsuz calısıyor. Ayrıca Bot bozulunca aynı günde yeni güncellemesini yayınlamıstır. başarılar diliyorum. |
Alıntı:
|
hocam pm'lerime bakabilirmisiniz.. başka pm atmayacagım bu arada.. ii çalışmalar.. |
Alıntı:
|
geri dönüş bekleniyor. + script webloader a entegre edilecek |
p.m gönderdim. |
yarın alacağım gibi düşüncelerimi paylaşırım. |
draqon sanırım şu sıralar çok yoğunsun , bazı dizilerde problemler vermekte , ne zaman düzelir , yada bu sorunu nasıl aşabiliriz ? mümkünse yardımcı olabilirmisin .teşekkürler |
Tüm pmler cevaplanmıştır. Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
çok teşekkür ederim sorun yok dediğin gibi yaptım , 5 aydır eksiksiz ilgileniyorsun .. herkesin yapabileceği bir şey değil , artık ben yük oluyormuşum gibi hissediyorum , garantisi bitsede süresini uzatsak :) , tekrardan teşekkürler. |
msn ekledim hocam |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:12:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.