R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Script Satışı (https://www.r10.net/script-satisi/)
-   -   Full otomatik ddizi botu (https://www.r10.net/script-satisi/539731-full-otomatik-ddizi-botu.html)

coreldraw 04-03-2010 23:15:33

pm attım hocam

webmasterdestek 05-03-2010 00:11:43

Lugesoft için Pm attım Msn 'adresinizi ekledim dönüs yaparsanız sevinirim

Mud 05-03-2010 16:08:56

tüm pmler cevaplanmıştır.

coreldraw 05-03-2010 17:10:58

hocam pm attım . gorusebılırmıyız

Sarica 05-03-2010 19:19:10

1 adet bot alındı işini iyi bilen bir arkadaş herkeze tavsiye ederim

webmasterdestek 06-03-2010 00:43:06

walla 1 bot almak isdedik hocam size ulasamadık :)

Mud 06-03-2010 14:06:31

Alıntı:

hocam pm attım . gorusebılırmıyız
pm cevaplandı.

Alıntı:

1 adet bot alındı işini iyi bilen bir arkadaş herkeze tavsiye ederim
teşekkürler hocam güle güle kullanın

Alıntı:

walla 1 bot almak isdedik hocam size ulasamadık
pm gönderdim.

lordof 06-03-2010 15:54:48

Alıntı:

webmasterdestek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060578930)
walla 1 bot almak isdedik hocam size ulasamadık :)

Aynı şekilde bende ulaşamadım..
pm atmıştım msn mi..Tekrar iletişim kurabilirseniz sevinirim..

Mud 07-03-2010 00:08:55

Alıntı:

Aynı şekilde bende ulaşamadım..
pm atmıştım msn mi..Tekrar iletişim kurabilirseniz sevinirim..
pm gönderdim.

Mustafha 10-03-2010 00:23:41

bide ben ulaşa bilsem hocama pm attim ama

Mud 10-03-2010 23:25:46

Alıntı:

bide ben ulaşa bilsem hocama pm attim ama
pm gönderdim:)

WonnicK 12-03-2010 13:41:05

Hocam Bot Alican mande yakaliyamiyorum seni :d

Saruman 12-03-2010 14:19:04

Videoları hep aynı sitedenmi çekiyor
Ben ingilizce video sitem için bot yaptırmak istiyorum mümkünmüdür?
2.Bottan olursa fiyatı aynı fiyattan olurmu?

webmasterdestek 13-03-2010 02:09:32

bot alındı sorunsuz çalısıyor

Mud 13-03-2010 17:12:13

Alıntı:

Hocam Bot Alican mande yakaliyamiyorum seni :d
Pm gönderin hocam:)
Alıntı:

Videoları hep aynı sitedenmi çekiyor
Ben ingilizce video sitem için bot yaptırmak istiyorum mümkünmüdür?
2.Bottan olursa fiyatı aynı fiyattan olurmu?
Detayları pm alıyım
Alıntı:

bot alındı sorunsuz çalısıyor
güle güle kullanın

WebGARDEN 14-03-2010 13:07:33

hocam bende almak istiyorum ama sana ulasamiyorum :(

WonnicK 14-03-2010 13:11:17

Alıntı:

WebGARDEN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060626227)
hocam bende almak istiyorum ama sana ulasamiyorum :(

Aynen hocam msndemisin su an bi şekilde halledelim hemen

Mud 14-03-2010 20:14:33

Alıntı:

hocam bende almak istiyorum ama sana ulasamiyorum
Arkaşla görüştük.
Alıntı:

Aynen hocam msndemisin su an bi şekilde halledelim hemen
Evet msndeyim şu anda yazbilrisiniz

sImarIk 15-03-2010 11:30:39

Pm Attım Geri Dönüş Yaparmısınız?

WonnicK 15-03-2010 13:18:57

Hocam posta kutun dolmuş msn gelirmisin müsaitsen

Mud 15-03-2010 15:40:03

Alıntı:

Pm Attım Geri Dönüş Yaparmısınız?
Geri dönüş yapıldı
Alıntı:

Hocam posta kutun dolmuş msn gelirmisin müsaitsen
Posta kutusunu boşallttım.

bozoo 15-03-2010 16:57:32

Otomatik bot hosuma gitti
zamaninda tek ekliyordum partlar falan iyi zaman aliyordu Demo görmedim ama kesin iyidir eline saglik

Istenilen siteden cekme icin bot ekstra bot yapiyormusun
meraktan sordum forumdaki arkadaslar icin sormus olayim

Mud 15-03-2010 21:49:17

Alıntı:

Otomatik bot hosuma gitti
zamaninda tek ekliyordum partlar falan iyi zaman aliyordu Demo görmedim ama kesin iyidir eline saglik

Istenilen siteden cekme icin bot ekstra bot yapiyormusun
meraktan sordum forumdaki arkadaslar icin sormus olayim
evet doğru diyorsunuz 10 k dizide 50 k part olsa kaç ayını alır eklemek. botla 3 saate sorunsuz ekleniyor.

Evet detaylı pm gönderirseniz isteğinize göre yapılır.

volera 16-03-2010 16:10:47

1 adet bot alınmıştır. Kurulması bekleniyor. Gerçekten bot demosu başarılı

volera 17-03-2010 13:14:36

Bot kuruldu sorunsuz çalışıyor Teşekurler

Mud 18-03-2010 08:25:55

Alıntı:

Bot kuruldu sorunsuz çalışıyor Teşekurler
ben tşk ederim hayırlı olsun

Mud 21-03-2010 19:33:57

Botlarda kategorisel bir problem çıktı.

Düzeltmek için aşağıdaki linkten botunuzun index.phpsini yükleyin çıkan dosyayı indirip ftpnizdeki botun index.php ile deiştirin.

http://pzal.net/RePlace/ddizi/index.php

burdan olmassa info[at]pzal.net mail ile ulaşabilirsiniz.

kraix 22-03-2010 15:11:44

Bot kuruldu sorunsuz calısıyor. Ayrıca Bot bozulunca aynı günde yeni güncellemesini yayınlamıstır. başarılar diliyorum.

Mud 22-03-2010 15:30:02

Alıntı:

Bot kuruldu sorunsuz calısıyor. Ayrıca Bot bozulunca aynı günde yeni güncellemesini yayınlamıstır. başarılar diliyorum.
saolun güle güle kullanın.

adogan 25-03-2010 18:07:16

hocam pm'lerime bakabilirmisiniz..
başka pm atmayacagım bu arada..
ii çalışmalar..

Mud 25-03-2010 22:18:24

Alıntı:

hocam pm'lerime bakabilirmisiniz..
başka pm atmayacagım bu arada..
ii çalışmalar..
pm cevaplanmıştır

FanMaster 17-04-2010 16:24:06

geri dönüş bekleniyor. + script webloader a entegre edilecek

Admilx 18-04-2010 20:02:55

p.m gönderdim.

FanMaster 18-04-2010 23:06:21

yarın alacağım gibi düşüncelerimi paylaşırım.

WMZooM 20-04-2010 01:36:33

draqon sanırım şu sıralar çok yoğunsun , bazı dizilerde problemler vermekte , ne zaman düzelir , yada bu sorunu nasıl aşabiliriz ? mümkünse yardımcı olabilirmisin .teşekkürler

Mud 20-04-2010 11:54:24

Tüm pmler cevaplanmıştır.
Alıntı:

draqon sanırım şu sıralar çok yoğunsun , bazı dizilerde problemler vermekte , ne zaman düzelir , yada bu sorunu nasıl aşabiliriz ? mümkünse yardımcı olabilirmisin .teşekkürler
Size gönderdiğim linkten online güncelleme yapabilirisiniz şu anda yeni patchı ekledim.

kraix 20-04-2010 13:50:45

Alıntı:

kale2000 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060862276)
Tüm pmler cevaplanmıştır.

Size gönderdiğim linkten online güncelleme yapabilirisiniz şu anda yeni patchı ekledim.

Bizlerinde güncelleme yapması lazım mı eger lazımsa linki alabilirmiyiz?

Mud 20-04-2010 14:34:18

Alıntı:

Bizlerinde güncelleme yapması lazım mı eger lazımsa linki alabilirmiyiz?
https://www.r10.net/1060660115-post107.html

WMZooM 20-04-2010 14:45:32

çok teşekkür ederim sorun yok dediğin gibi yaptım , 5 aydır eksiksiz ilgileniyorsun .. herkesin yapabileceği bir şey değil , artık ben yük oluyormuşum gibi hissediyorum , garantisi bitsede süresini uzatsak :) , tekrardan teşekkürler.

Bilmece 20-04-2010 16:41:11

msn ekledim hocam


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:12:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.