![]() |
Elveda yurtdışı alışveriş.. Resmi Gazetede yayımlanan yeni düzenlemeyle, yurt dışı alışverişlerde uygulanan 30 Euroluk gümrük muafiyeti kaldırıldı. 1 Euroluk bir üründe bile binlerce lira vergi çıkabilir. :r52: |
Olsun, ben hep hep 50 liralık alıyorum. |
İsabet olmuş saçma sapan kanserojen içeren ne kadar plastik varsa 30 altı diye ithal ediyorlardı, özellikle çocuk oyuncakları büyük tehlikeydi. Belki 5 için vergi ödemeye kızacaksınız ama gelecek nesillerimiz kurtulacak. |
Gitti benim Temu aktivitesi :( |
artık temu battı desenize |
Alıntı:
Şu arkadaşın bu yorumu yapma sebebi bu :D Kardeş sen Türkiye'de satılan meyve suyunun, meyve suyu olduğuna inan diyeceğim ama Türkiye'de yaşamıyorsun ki :D Forumda böyle insanların olması garip ya, hemfikir olabilecek konularımız olmasın da bir yorum yaparken en azından dolu bir yorumunuz olsun arkadaşım. Edit: Asıl bomba BES'e geldi. Devlet katkısı %30'dan %20'ye düştü. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Kuzey Kore den farkımız kalmayacak yakında. |
Alıntı:
|
Az önce personel servisinde yoldayken okudum haberi, bayağıda küfrettim, yazık bize gerçekten. Yurt dışı ihtiyaçlarınız olursa sürekli gidip geliyoruz bilginiz olsun. https://www.r10.net/alisveris-bolumu...en-teslim.html |
Zaten öyle değil miydi? Bu kalkalı çok olmuştu. |
D. Trump'ın en sevdiği şeylerden olmuş. "Vergi, vergi, vergi ... |
Yani bu şu anlama mı geliyor ? Örneğin gemi üzerinden 500 TL'lik ürün alınsa bile vergi mi eklenecek ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
Resmen kamu spotu gibi olmuşsun, işte çocuklarınız böyle olmasın diye o pis eşyaları vatanımıza getirtmeyin. Yurtdışın da yaşayabilirim ama ben vatanımı çok seviyorum canımı dahi düşünmeden veririm. Yurtdışında yaşayan biri Vatanperver olamaz mı? Alıntı:
Alıntı:
Sen alışmışsın elden teslim falan vergi ödememeye bu konuya en son yorum yapacak kişisin elden ödemelerle yaptığın iş belli bari 5 ödediğin ürüne vergi ver. Berketli Anadolu topraklarına ve Aziz, necip Türk milletine katkın olsun. |
Alıntı:
Yurtdışından alınan ürünlerde tutarını verir ürünü alırdın gümrükle de uğraşmazdın. Şimdiyse (6 Şubat) adamlar alacağı verginin üzerine beyanname için de hizmet bedeli çakacaklar. Kısacası Ürün + KDV'ye ek olarak Hizmet bedeli geldi. |
Alıntı:
Ya gelin Türkiye'de yaşayın, ya da maddi konulara yorum yapmayın. |
Yine yurtdışında bal kaymak yaşayan burada sürünen adına ahkam kesiyor... evet en milliyetçi sizsiniz .. evet kurulu düzeniniz olmasa ne işiniz var orada değil mi?? ya bırakın bu işleri...! |
Alıntı:
|
Alıntı:
Yerli sermayeyi destekleyin arkadaşlar, bırakın bu çin ve amerikan menşei olan ürünlerin sevdasını.. Gerçi burada amaç üzüm yemek değil burada ki amaç bağcıyı dövmek. Olaya siyasi bakmayalım yerli ve milli ürünlere yönelim sağlayalım. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Ayrıca hiçte bal ve kaymak bir hayat yok. En basiti yaptığınız bes için devlet %30 katkıdan, %20 ye düşürdü diye üzülen var. Hatırlatayım dolar cinsinden bes katkısı %10.. Öyle kimsenin bal kaymak yaşadığı yok. Ne ağır şartlar altında saatlerce çalışıyoruz bunu bilmezsiniz klavyenizin tuşları yumuşak ya basın basabildiğiniz kadar maddi değeri geçtim Vatan toprağından ayrı kalmak ne kadar zor siz biliyor musunuz? Değer bilmek önemli. Birde hep bir şükürsüzlük hep bir veryansın.. Somali'de insanlar açlıktan ölüyor. |
Alıntı:
Ürünler gene geliyor yandaş şirketler sayesinde. Adamların kazancı düşmesin diye yaptılar . |
Alıntı:
|
Alıntı:
Yerli ve milli üretim ürünlere yönel bu kadar basit. İlle de alacam dersen buyur al 2 vergi vermemek için sızlanma. Tek çare yerli ve milli ürünler. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Şayet aksini düşünebilecek nitelikte olduğunu düşünmüyorum, |
İyice kuzey koreye dönüyoruz hayırlısı |
Alıntı:
|
Alıntı:
şükür şükür diyelim o zaman sadece yarın öbür gün biz somali olunca bu sefer de iyi ki filistin olmadık diye şükredelim öbür gün filistin olunca iyi ki .... diye şükredelim bunun sonu yok Türkiye'de yaşamıyorsan Türkiye hakkında yaptığın yorumların doğruluğunu sence Türkiye'de yaşayanlar mı bilecek? yoksa sen mi? kimse kimsenin durumunu bilemez ancak umarım en kısa sürede Türkiye'ye yerleşebilirsiniz dünya bizi kıskanıyor yeğen dünyada ekonomik griz var yiğen bu arada "Senin yaptığın düpedüz Tarım ve Orman Bakanlığı'na itibar suikasti lütfen görevini yapan insanları zan altında bırakmayın." demişsin https://www.dogrulukpayi.com/bulten/...ihrac-urunleri şansa bak ki 2. sırada antep fıstığı var ve yine şansa bak ki tam da o dönem dubai çikolatası çok ünlü oldu :DD hatta o kadar ünlü oldu ki dubai'ye gitsen sorsan dubai çikolatası ne derler ama türkiye üzerinde herkes biliyor siz yurt dışındasınız o yasaklardan etkilenmiyorsunuz ama Türkiye'de yaşayanlar etkileniyor bu konu hakkında sizin çok söz hakkınızın olduğunu düşünmüyorum |
Alıntı:
https://www.dogrulukpayi.com/bulten/...ihrac-urunleri |
Sevinsek mi üzülsek mi bilemedim. Sanırım limit kalkmış ama vergi oranı artmış. 30 EURO ya sadece 2 tişört alabiliyorduk zaten. Yurt dışında muadili olup TR'deki dist. veya aracı kurumlar olmadan getiremediğimiz ürünleri tek başımıza getirebilecek olmamız güzel. Ancak ucuz alışverişlerde (30 euro altı) ekstradan vergi ödeyebilecek olmamız kötü olmuş. Yurtdışında 500 euroya ürün beğendiniz diyelim ve KUR+vergi ile gelecek olan fiyattan 2x fiyatına zaten TR pazarında anca bulabiliyorduk bazı ürünleri. Bu da küçük esnaf, hobiseverler ve günlük kullanıcılar için zulüm gibi bişeydi. Bir nevi iyi bir nevi kötü. En azından limit kalksın ben istediğimi getirebileyim vergisini verdikten sonra diyordum. Ancak tabii bir de hizmet bedeli ve eğer depoda bekletme gibi durumlara ekstra para verecek isek, durum gerçekten kötü olmuş. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Bu nasıl bir bakış açısı? Bireysel olarak alınamayacak ama satılan oyuncakların %99.99'u çinden geliyor. Ve en ucuzu hangisiyse onlar geliyor yani kanserojen olanlar. |
Alıntı:
şu anda değişen olay şu 30 euro'luk sınır kalktı önceden 30 euro'ya kadar olan ürünlerin gümrüklemesini kargo şirketi toptan yapıyordu ancak artık herhangi bir şekilde böyle bir durum yok ücret tablosu çıkartır isek alacağın ürün fiyatı 1000tl %60 gümrük vergisinden 600tl bunlar zaten önceden ödediğimiz şeyler yeni gelenler sırası ile gümrük sunum ücreti 100tl(ortalama değer) damga vergisi 20tl ve en büyüğü GÜMRÜK MÜŞAVİRİ 8000-9000₺ ya da daha fazla yani kısaca yeni gelen tek şey gümrük müşaviri zorunluluğu ve asgari tabloya göre 8000tl'den aşağı değil gibi belki de daha fazla da olabilir |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:01:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.