![]() |
Alıntı:
Gelemesem de ülkemi seviyorum, oy kullanacağım zaman sabah erkenden kalkıp giderim. Her fırsatta ülkemi, insanlarımızı savunurum. Türk markası almaya özen gösteririm. Elimden geldiğince destekliyorum ülkemi. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Herkes üzerine düşeni yapmaya çalışsa zaten hiç bir dış bağımlılığımız kalmaz. |
Alıntı:
Hocam, BES poliçesi eski olanları etkilemiyor diyen de var, etkiliyor diyen de. Bir bilgin var mı bu konuda? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
ithalatçılarda kitleyen sadece kaçakçılardır onlar da vergi vermedikleri için iyi kazanır |
Alıntı:
|
tersine mühendislik yapın hocam. 399'dan geriye kdv komisyon kargo hizmet bedeli çıkın. kalan paradan gümrük vergileri navlun ve çin masraflarını çıkın, kalan paraya da brüt kar gözüyle bakın. türkiyede kazanan satıcılar değil ticaret bakanlığı ve pazaryerleridir. Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Konuyu kimse anlamamış sanırım artık basit beyan bitti yani anlayacağınız artık tc kimlik numaramı verdim vergiimi ödedim ürünüm gelsin değil 1 euro dahi olsa o ürün gümrük müşaviri tutmanız gerekiyor. yani bir müşavir 10-20 bin civarında olduğunu düşünürsek paranızı alacak ve siz ürünü 1 euro + 60% vergi + gümrük müşaviri ücreti ve diğer kalem ücretler ( 20 000 tl) = şeklinde olacak benim anladığım ve anlamak istemediğim budur çok üzücü bir durum kesinlikle. https://youtu.be/Wvg2WSJN2tU?si=BTo5MEnZJ6qC-Kpb |
kesinlikle hiçbir haklılık yanı bulunmayan karar 4000 dolara kadar izin verilmesi lazımken sıfıra çektiler şu anda 1 dolarlık üründe alsanız size masrafı 15000 TL+ olacak en iyi ihtimalle |
En son Lenovo notebook için Flex HDD kablo aradım burada adam 750 TL fiyat çekti. 216 TL ye aliexpressten aldım. Gerisini siz düşünün. Ürünün fiyatı 95 TL gerisi vergi şeklinde. Yani ne yapılmak isteniyor anlamıyorum. |
Memlekette çok ihraç ürün varmış, çok üretim varmış gibi yerli üretime yönlendirdik demiyorlarmı birde.. 20 yılda tüm üretimi bitir sonra yerliye yönlendirmek için de. tamam üretim olsa karar gayet yerinde olabilir. ama burası türkiye. öncelikle yurtiçi fiyatlara bir artış limiti koyacaksınki işe yarasın. bu kararın değişeceğini sanıyorum.. yani insanlar bırak yurtdışını yurtiçindeki fiyatların bile katlandığını görüyor. ben dahil herkes elindeki yurtdışı ürüne fiyat koydu çünkü devamı yok. millet ucuza kullansın ekonomi dönsün o arada üretime yönlendirelim yok... et ithal eder hepsini köfteciye verirsin, başka şey ithal eder başkasına tek kalem verirsin.. gerçekten canım memleketim anlamsız bi hal aldı.. öyle güzel bir ticaret bakanlığımız var öyle güzel işini yapıyorki sık sorulan soruları 1 sene öncesinin :) o derecede güncel, o derecede takipteler yani :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:45:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.