![]() |
Alıntı:
|
Yani şöyle söyleyeyim yakında evde soyunup yüz üstü uzanacağız gelecekler tahsilat yapacaklar. Artık bu işlerin bir sonra ki evresi bu gibi geliyor bana. |
Alıntı:
birisinin kişisel olarak 10.000tl'lik gümrük müşaviri parası ödeyeceğini çok sanmıyorum burada gıcık olan durum şu konteyner ile ürün getiren kişi ile kalem alan kişinin aynı süreçten geçmesi gerekiyor |
Aslında konu tamamen şu sen yurtdışında mal alma canım kardeşim ,ben zaten Tekeli olusturmuşum ne gerek var vergini öde al ürününü diyor Mehmet abimiz. Velhasıl kelam; Fıstık benim olacak, binicem üstüne vurucam kırbacı, vurucam kırbacı.... |
Ohhh Ohhh %52 ile yola devam |
Türkiye de satılmayan ürünler için milletin eline bakacağız desenize |
Alıntı:
|
Temu üzgün |
Alıntı:
|
Dünya her zamanki gibi bizi kıskanıyor. |
Şuan transfer aşamasındaki ürünler içine ne olacak acaba https://cdn.r10.net/gifs/1.gif |
Alıntı:
|
Alıntı:
Veya devletten hibe alıp ithal ederek yerli üretici ezen toptancılardan Ülkede zaten 1 kişi çalışıyorsa 10 kişi sırtından otlanıyor. Birde havadan para kazananlar bedava alışveriş mi yapacaklar. Geçin o günleri o günler bitiyor. Artık kasa kurtarmıyor kurtarmıyor O küfür ettiğiniz kötülediğiniz turizm bile bitti artık bırak çinden oyuncağı vida alamayacaksınız vida Şunu ekleyim bir plastikçi olarak evet hepsi kanserojen ürünlerdir. Adamlar kırma mal bile kullanmıyorlar. Standart yok erit bas sat. Avrupa bile kabul etmiyor. Şunu fark ettim forumun yarısı gerçekten cahiliye dönemini yaşıyor. |
Temudan ürün alsak şuanda gelince mi esktra vergi ödeyeceğiz yoksa vergili mi alıyoruz tek u dan direkt |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Hiç yurtdışı alışverişim olmadı, bundan sonra da hiç olmaz sanırım :D |
Çok yanlış bir karar. Bunun yerine yurtdışında 10$ 20$ 30$ olarak satılan ürünlerin türkiye'de neden 3-5 bin TL ye satıldığını soruşturup sebebini bulup düzeltmek için hamleler yapsalar daha mantıklı ve sağlıklı olurdu. |
FNIRSI marka Multimetre alacaktım araştırıyordum. Resmi sitesinde fiyatı 35 dolar fakat Türkiye fiyatı nedense 118 dolar. Gümrüğe takılsan bu kadar olmaz farkı buradan anlayın. Bence bunları araştırmak yerine uğraşılan şeylere bak. Kimler zengin edilecek görelim bakalım. |
Alıntı:
Sabah acil nakit ihtiyacım var diye BES hesabımı kapatacaktım. Agesadaki Müşteri Temsilcisi Bu sene yapacağınız her ödemeden %20 destek alacaksınız. Öncesi %30 olarak kalmaya devam edecek dedi. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
İşin komik tarafı Doların paritesini düşürmek için MB tonla 200 lira basıyor. J Harfine kadar bastılar bakalım. K Harfine ne zaman gelecekler kaynak bu arada: https://www.t24.com.tr/haber/kuyumcu...eliyor,1288909 |
Bir yandan çin e vizeyi kaldırıyor bir yandanda çinden alınacak ufak ürünlerede vergi getiriyor.Hem amerikayı mutlu ediyor, hem çin'i.Sonuç ezilen Türk Halkı.Küfür bile değmez bunlar için. |
bu olayın mantıklı bir açıklaması var mı merak ediyorum, varsa şu yüzden yapıldı böyle yararlı olacak diyen açıklasın bana, meraklar içerisindeyim. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
10 euro için ithalat yapacak bi gerizekalıda yoktur umarım ülkede. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Ayrıca 10 dolara ithal ürün alacak çok gerizekalı var maalesef. Sen sanırım her gördüğün ürünü Türkiyede bulabilen yetkin birine benziyorsun. İrili ufaklı her şey etkilendi şu an. Tek farkı limit kalktı, tekli ürün getiren kullanıcının mağdur olmayacağını bilsek zaten bu insanlar bu kadar tepki göstermez. Aliexpress de olup da Türkiyede olmayan bir ton ürün sayarım sana. Sanırım ben de o gerizekalılardan biriyim |
Alıntı:
|
Bence olumlu bir gelişme gibi. Bilen bir aydınlatırsa iyi olur. 30 yu geçen ürünleri alamıyorduk. Şimdi vergili de olsa alabileceğiz. Ama bu beyanname ne kadar olacak o önemli Aldığımız şeyin aslı astarını geçerse sıkıntı. |
en son ne zaman vatandaşın hayrına bir şey yapıldı acaba |
bence bunlar daha iyi günlerimiz sonucta parayı verip alabiliyorsun vergisini ödesen bile alamayacağımız bir zaman bizi bekliyor bence |
ithalatçı firmayız, ithalat vergileri de arttı. ürünler artık çok daha yüksek maliyet ile türkiyeye gelecek. |
Alıntı:
|
Yurt dışı alışverişler artık çok daha maliyetli olacak. Üzücü bir durum.:( |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:09:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.