R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   R10'un Geleceği 1 Yaşında! (https://www.r10.net/off-topic/3777673-r10un-gelecegi-1-yasinda.html)

MusteR 14-08-2023 22:45:41

Bunun şerefine çekilişle 10 kişiye platin üyelik hediye etmen yok mu peki :r12: @Coşkun Çetin

AZOG 14-08-2023 22:46:36

Alıntı:

Coşkun Çetin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085723137)
Değerli Ailem;

Oğlum Atlas Çetin 1 Yaşına girdi. Hayat epey kısa ve zaman hızlı geçiyor.
R10'da kaptan koltuğuna oturarak dümene geçtiğimden bu yana tam 11 yıl geçti..
Atlas biraz büyüdüğü zaman 2. ailesi olan sizlerle tanıştırmayı planlıyorum..

Sizden aşağıdaki instagram gönderisine yazın, Atlas yıllar sonra okusun.. 👇🏻:r65: Hatıralar en güzel hediyedir..

LİNK

https://www.instagram.com/p/Cv6p9e9o...RlODBiNWFlZA==

Doğum günün kutlu olsun Atlas nice senelere.. <3 <3

tugay_10 14-08-2023 22:49:20

Doğun günün kutlu olsun Atlas :)

Yavuz 15-08-2023 00:24:26

atlas kullanıcı adı boşta mı acaba :)
iyi ki dogmuş nice yaşlara

PoyrazOfficial 15-08-2023 10:12:24

Doğum günün kutlu olsun Atlas 😊 Nice güzel yaşlara ailen ve tüm sevdiklerinle birlikte. İyi ki doğdun 😊

Muhammed06 15-08-2023 12:09:23

Allah analı babalı büyütsün inşallah. :)

residense 15-08-2023 15:52:06

Atlas paşa bu yazıyı anlayarak okuduğunda kocaman olmuşsundur geminin dümenine de geçmişsindir.
İşin rast gelsin
Baban nerede yahu gelmez oldu foruma?
Hayırlı işler dilerim
Not: premium üyelikleri 4000dolara çekelim şu an fazla geliyor alışamadık

Eiaxly 15-08-2023 17:13:54

Doğum günün kutlu olsun babaların babası atlas baba ❤

EzoDeniz62 16-08-2023 02:18:28

Nice Yıllara Atlasım . Umarım ebeveynlerine sağlıklı , huzurlu bir gelecek seni bekler .


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:32:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.