R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   R10'un Geleceği 1 Yaşında! (https://www.r10.net/off-topic/3777673-r10un-gelecegi-1-yasinda.html)

Bilal Bayar 14-08-2023 14:09:21

Alıntı:

Coşkun Çetin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085724136)
Bugüne özel çekiliş mi düzenlesek @BilalBayar;

Atlas Reis için değer. :)

MrtbtL 14-08-2023 14:11:26

Allah hayirli omurler nasip etsin. :)

Avdens 14-08-2023 14:14:05

Nice mutlu huzurlu yıllara sağlıklı sıhhatli inşallah :)

Burti 14-08-2023 15:45:28

Mutlu yıllar pamuk ayaklı amcam 🌹🙏❤


Saitama 14-08-2023 15:51:57

Doğum günün kutlu olsun geleceğin patronu umarım doğum günü hediyelerimizi 1 er haftalık kurumsal plus ile değiştirirsin :rokito23:

Demoo 14-08-2023 18:45:25

abi kullancı adını söylede davet gönderiyim @Coşkun Çetin;

EKA Reklam 14-08-2023 19:19:14

Allah analı babalı büyütsün abi :folded:

Royalty 14-08-2023 20:46:36

Doğum günün kutlu olsun, nice yaşlara @Atlas; :r40:

Nookta 14-08-2023 21:44:57

Alıntı:

Coşkun Çetin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085723137)
Değerli Ailem;

Oğlum Atlas Çetin 1 Yaşına girdi. Hayat epey kısa ve zaman hızlı geçiyor.
R10'da kaptan koltuğuna oturarak dümene geçtiğimden bu yana tam 11 yıl geçti..
Atlas biraz büyüdüğü zaman 2. ailesi olan sizlerle tanıştırmayı planlıyorum..

Sizden aşağıdaki instagram gönderisine yazın, Atlas yıllar sonra okusun.. 👇🏻:r65: Hatıralar en güzel hediyedir..

LİNK

https://www.instagram.com/p/Cv6p9e9o...RlODBiNWFlZA==

Nice güzel yaşlara :) o yanakları ıssırmamak çok zor olmalı :) Allah bağışlasın :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:32:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.