R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   R10'un Geleceği 1 Yaşında! (https://www.r10.net/off-topic/3777673-r10un-gelecegi-1-yasinda.html)

Coşkun Çetin 14-08-2023 10:56:54

R10'un Geleceği 1 Yaşında!
 
Değerli Ailem;

Oğlum Atlas Çetin 1 Yaşına girdi. Hayat epey kısa ve zaman hızlı geçiyor.
R10'da kaptan koltuğuna oturarak dümene geçtiğimden bu yana tam 11 yıl geçti..
Atlas biraz büyüdüğü zaman 2. ailesi olan sizlerle tanıştırmayı planlıyorum..

Sizden aşağıdaki instagram gönderisine yazın, Atlas yıllar sonra okusun.. 👇🏻:r65: Hatıralar en güzel hediyedir..

LİNK

https://www.instagram.com/p/Cv6p9e9o...RlODBiNWFlZA==

Anılcan 14-08-2023 10:57:02

Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere Atlas Reis. :r3:

serpinGO Dijital 14-08-2023 10:57:30

Allahım analı babalı büyütsün, doğum günü kutlu olsun hocam.

Raigon 14-08-2023 10:57:37

Allah sana bağışlasın

royalenes 14-08-2023 10:57:41

Doğum günü kutlu olsun :r55:

Edit : R10’u sakın satma Atlas, iyi para da pasif gelir :r21: daha iyi

bahadrpolt 14-08-2023 10:57:53

Doğum günün kutlu olsun Atlas :)

mrtykc 14-08-2023 10:58:21

Sen soluklan atlas, Coşkun abi yorulmaz asla :)
https://www.youtube.com/watch?v=Mj7X...F0bGFzYQ%3D%3D

wqozann 14-08-2023 10:58:27

Doğum günü kutlu olsun :rokito23:

sfurkanoven 14-08-2023 10:58:33

Evlat gerçekten çok başka bir varlık. Nice senelere Atlas Baba :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:32:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.