R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Bu kadar araç fazla değil mi ? (https://www.r10.net/off-topic/3267667-bu-kadar-arac-fazla-degil-mi.html)

Naber 26-06-2022 17:27:17

Bu kadar araç fazla değil mi ?
 
Konakdaydım böyle bir görüntü gördüm, Süleyman Soylu konferans gibi bir şey verecekmiş. Yaklaşık 50 100 arası bir araç vardı 200 den fazlada personel
Sonuçta bunlar bizim vergilerimizden kesiliyor bence hiç etik değil


bycida 26-06-2022 17:28:46

yolları kapatmaları halkı mağdur etmeleri cabası 2 yıl öncede mersine geldiler o zaman iphonede çalışıyordum yolu kapatmışlardı diye dolmuş orda indirdi yürüyerek gittim baya geç kaldım fırça yemiştim o zaman bunlar yüzünden

mkozdogan 26-06-2022 17:32:22

https://www.youtube.com/watch?v=9AxjFnIyo_Y

Supersonic 26-06-2022 17:46:20

etik mi arıyorsunuz artık

ytkeskin 26-06-2022 17:47:40

etik dedi ya la :D

donanimci 26-06-2022 17:53:20

ülkemizde devlete karşi terorist haline gelmiş o kadar örgüt var güvenlik önlemi alinacak tabiki.

onlinecihan 26-06-2022 17:55:01

Birşeyleri abartmadan duramıyoruz zaten.

MuhammedEksi 26-06-2022 18:01:05

Araçlardan, araçların üstendeki bayraklardan da belli olacağı üzere hepsi yeni alınmış emniyete. Araçları tanıtım için bir araya getirmişler. Nerde bunu anlayacak kapasite.

eyefive5 26-06-2022 18:21:17

siyaseti sevmediğimi ama başkan olsaydım ilk işim ülkede tasarruf hareketi başlatmak olacağını ve bunuda ilk başta devlet kanadından ve meclisten başlayacağımı yazmıştım.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:16:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.