R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Bu kadar araç fazla değil mi ? (https://www.r10.net/off-topic/3267667-bu-kadar-arac-fazla-degil-mi.html)

CouRaege 26-06-2022 18:30:28

Türkiye de vekiller ve bakanlar halktan üstün olduğu için böyle halk onların işçileri alt sınıfları tam tersi olması gerekirken türkiye de doğru bir şey olamadığı için sonuç böyle.

androidoyuncusu 26-06-2022 20:37:31

Ben belediyede şöförün altına özel araba verildiğini gördüm
Onu geçtim 22 kişilik kadrosu ola. Güvenlik amirine araba verildi. Arabayı amirin yalakaları kullanıyor. AVM’ler sevgilisiyle buluşmak için giden mi dersin, akşam evine gidip amiri gece mekana götürmek için alan mı dersin.
Bu haklar ödenmez

Supersonic 26-06-2022 21:12:02

Alıntı:

MuhammedEksi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082932768)
Araçlardan, araçların üstendeki bayraklardan da belli olacağı üzere hepsi yeni alınmış emniyete. Araçları tanıtım için bir araya getirmişler. Nerde bunu anlayacak kapasite.

haklısın hiç gösteriş yapmıyor saygı değer bizim için çalışan bakanlarımız. özür dilerim o kapasitede olamadığım için

Naber 26-06-2022 21:14:58

Alıntı:

Supersonic Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082932688)
etik mi arıyorsunuz artık

Alıntı:

ytkeskin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082932698)
etik dedi ya la :D

https://www.youtube.com/watch?v=P27csFvgc0g

mucurum 26-06-2022 22:27:10

Bundan kaynaklı olabilir.


looktr 27-06-2022 00:16:05

80 yıldır vergiler öyle yerlere gidiyor ki. Bugüne kadar hiç zorumuza gitmedi.

Devlet görevlilerinin güvenliği bazılarımızın zoruna gidiyor artık. Eski günleri özledik. Terör olaylarının faili meçhulü bitmeyen eski günler. O zamanlar hiçkimse NEREDE VERGİLERİMİZ vs diyemiyordu. Bu kadar devlet düşmanlığı yoktu.

looktr 27-06-2022 00:16:56

Aslında şaşıracak birşey yok. Bugün reise ya da soyluya birşey olsa bayram edecek sürüyle insan var.

fikirdanis 27-06-2022 00:32:48

Emniyete arac bağışı yapıldı sebebi bu.
Onlarda bağış olan araçlar

Demir23 27-06-2022 09:09:36

Alıntı:

eyefive5 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082932901)
siyaseti sevmediğimi ama başkan olsaydım ilk işim ülkede tasarruf hareketi başlatmak olacağını ve bunuda ilk başta devlet kanadından ve meclisten başlayacağımı yazmıştım.

Hocam meclise giremeyen siyasiler bile hava cıva peşinde. Sarıgülin altınds bile son model audi var. Bizim ülkenin insanı şovu gösterişi seviyor


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:43:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.