![]() |
Türkiye de vekiller ve bakanlar halktan üstün olduğu için böyle halk onların işçileri alt sınıfları tam tersi olması gerekirken türkiye de doğru bir şey olamadığı için sonuç böyle. |
Ben belediyede şöförün altına özel araba verildiğini gördüm Onu geçtim 22 kişilik kadrosu ola. Güvenlik amirine araba verildi. Arabayı amirin yalakaları kullanıyor. AVMler sevgilisiyle buluşmak için giden mi dersin, akşam evine gidip amiri gece mekana götürmek için alan mı dersin. Bu haklar ödenmez |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
|
80 yıldır vergiler öyle yerlere gidiyor ki. Bugüne kadar hiç zorumuza gitmedi. Devlet görevlilerinin güvenliği bazılarımızın zoruna gidiyor artık. Eski günleri özledik. Terör olaylarının faili meçhulü bitmeyen eski günler. O zamanlar hiçkimse NEREDE VERGİLERİMİZ vs diyemiyordu. Bu kadar devlet düşmanlığı yoktu. |
Aslında şaşıracak birşey yok. Bugün reise ya da soyluya birşey olsa bayram edecek sürüyle insan var. |
Emniyete arac bağışı yapıldı sebebi bu. Onlarda bağış olan araçlar |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:43:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.