R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Bu kadar araç fazla değil mi ? (https://www.r10.net/off-topic/3267667-bu-kadar-arac-fazla-degil-mi.html)

freuafaa 27-06-2022 13:35:51

isterse 1000 arabayla gelir, seçimde yetkiyi verdik mi ? verdik.
zorla mı aldı bizden oy ? hayır.
tehdit mi etti bizi ? hayır.

Sayın bakanımız gayet demokratik bir seçim ile oraya gelmiştir.
Eleştirilecek bir şey göremedim..

kasoacolis 27-06-2022 17:03:40

Hayır araç sayısı az bile
80 milyon insanın seçtiği yöntecilerin değil 50 araç 1000 araç ile gelse hakkıdır

ByMaster 27-06-2022 17:12:00

Değil. İtibardan tasarruf olmaz.

birsevda 27-06-2022 17:29:29

Alıntı:

Naber Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082932563)
Konakdaydım böyle bir görüntü gördüm, Süleyman Soylu konferans gibi bir şey verecekmiş. Yaklaşık 50 100 arası bir araç vardı 200 den fazlada personel
Sonuçta bunlar bizim vergilerimizden kesiliyor bence hiç etik değil


Bizdeki yukarda
İngiltere de olan
https://www.youtube.com/watch?v=_HVZNa0qGsk
https://www.youtube.com/watch?v=hN1gp7M0qeM


Sonra dünya bizi kıskaniiiiiiiiiiyeeeeeeeeeeeeeeeee :D

Galileo 28-06-2022 15:54:51

Devletin kaynakları böyle hoyratça harcanıyor. İki gün önce bekçi olan birisi bile azarlayarak kimlik soruyor. Ne oldun ya? Babanın malımı oldu devlet hemen? Bir çok avrupa ülkesinde devletin en üst kademesindeki kişiler bile bisikletle işe gidiyor.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:05:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.