![]() |
isterse 1000 arabayla gelir, seçimde yetkiyi verdik mi ? verdik. zorla mı aldı bizden oy ? hayır. tehdit mi etti bizi ? hayır. Sayın bakanımız gayet demokratik bir seçim ile oraya gelmiştir. Eleştirilecek bir şey göremedim.. |
Hayır araç sayısı az bile 80 milyon insanın seçtiği yöntecilerin değil 50 araç 1000 araç ile gelse hakkıdır |
Değil. İtibardan tasarruf olmaz. |
Alıntı:
İngiltere de olan https://www.youtube.com/watch?v=_HVZNa0qGsk https://www.youtube.com/watch?v=hN1gp7M0qeM Sonra dünya bizi kıskaniiiiiiiiiiyeeeeeeeeeeeeeeeee :D |
Devletin kaynakları böyle hoyratça harcanıyor. İki gün önce bekçi olan birisi bile azarlayarak kimlik soruyor. Ne oldun ya? Babanın malımı oldu devlet hemen? Bir çok avrupa ülkesinde devletin en üst kademesindeki kişiler bile bisikletle işe gidiyor. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:05:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.