![]() |
Alıntı:
çalışanlar her ay prim ödüyor, çalışmayanlardan gss kapsamında toplanan paranın haddi hesabı yok. o kadar para ödememize rağmen bir de muayene ücreti ödüyoruz. doktora muayene oldunuz ilaç yazmasa dahi eczaneden o 15 lirayı ödüyorsunuz. ha hastaneden çıktınız ödemediniz onu eczaneye 6 ay sonra tekrar muayene olun ilaç yazsın bu sefer 30 lira alıyorlar. yani o parayı her türlü ödüyorsunuz. eğitim üniversitelerde pahalı. 2. öğretim harçlarından haberiniz var mı bilmiyorum. hatta başbakan kaldıracağız harçları 1.1 milyar lirayı devlet olarak biz ödeyebiliriz dedi. güya harçlar kaldırıldı ama 2. öğretimleri kapsayamadı bir yasadan dolayı. anayasayı defalarca ihlal edenler o yasayı niyeyse kaldırmadı. :rolleyes: |
Alıntı:
https://www.r10.net/sorum-var/848950-...c-kisiyiz.html |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
çalışmayan adamdan para istiyor devlet dedim. onun için gelir testi yaptırıyosun gelirin yoksa devlet ücretsiz sağlık sigortanı yapıyor dedi ama herkesten para istiyorlar. :rolleyes: benim arkadaşımda üniden mezun o da zorla 45 lira gibi bir ücrete memuru razı etti gibi. babanın evi var, arabası var diyo. sanane babasının evinden, arabasından. arkadaşta dedi ben onlardan ayrıyım görüşmüyorum. kendi imkanlarımla okudum. ailemden maddi, manevi destek almıyorum dedi. babasının evi, arabası var diye 200 küsür lira aylık ödeme çıkarıyordu yoksa adam. iyi birşey yapmak istense bile o kadar çok saçmalık içeriyor ki faydasından çok zararı dokunuyor halka. |
Alıntı:
|
Az Kaldı İnşAllah Çıkacak. http://www.ahaber.com.tr/webtv/video...i-741798265232 Mehmet Akarca Vurguladı Torba Yasada Yer Alabilir Sanırm. ... |
vicdan i redin olmadığı bir ülkede bedelliye laf söylemek çok saçma olur bence. |
Konu bir ara değişmiş sanırım :) asker olanda çok birşey yapmıyor. Savaş mı var operasyon mu? Şu durumda gideceğine çalışıp ülkeye daha faydalı olunabilir |
konunun başında yazan komandoları okuyunca şu tweet aklıma geldi. https://twitter.com/SosyalMaddeCom/s...15627723595776 |
Alıntı:
Askere gidecekseniz fazla geç kalmayın. Yaş ilerledikçe hiç çekilmiyor nalet şey:( |
Savaş olsa sanki daha iyiydi, ilginçsiniz. Adam ne güzel yemek yapıyor. İnsanın zoruna gitmiyor değil ama böyle daha iyi bir bakıma. Sonuçta asker karnı aç savaşamaz. :) |
Bülent AYDEMİR/ANKARA HABERTÜRKe konuşan Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz bedelli askerlikle ilgili önerilerini Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğana sunduklarını, bu konuda kararı kendisinin karar vereceğini söyledi. Bakan Yılmaz Çok zaman alır mı, uzun sürer mi? sorusu üzerine, Çok sürmez, yakında sonuçlanır yanıtını verdi. http://www.haberturk.com/gundem/habe...edelli-mujdesi Hadi İnşAllah Hemen Çıkar... Rabbim Yardım Et Tez Zamanda Çıksın. Yaş 25 Bedel 15Bin TL .... .... |
İsrail de kadınlar askerlik yapiyor :) Birde bedelli yapacak kişiler ne alingan oluyor ya:) tamam işte hayat boyu boyle devam edecek. Zaten devletin sizin askerliğinize ihtiyacı yok olsa parayla odeyemezdiniz. |
Bu mantık tamamen 'zenginler yan gelip yatsın kılına zarar gelmesin, fakirler askerlik yapsın şehit olsun.' mantığıdır. Başka bir açıklaması olamaz. |
Askerliği sadece bir şey yapıp yapmamak olarak görürseniz hata yapmış olursunuz. Askerlik disiplindir. Disiplini aldıktan sonra hayata bakış açısı değişir insanın. Bunu askere gitmeyen bilemez yanlış anlamasın kimse. |
Alıntı:
Tamam mi oldumu istedigin? Istediklerini duyduysan, aralanir misin artik su konudan? GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Alıntı:
İsrailde kadınlar yapiyir dedğim zoruna gitmiş galiba :) İltifatlarin için teşekkürler. |
Alıntı:
|
Bu olay olacak görüntü o ama tek sıkıntım kararın erdoğana bırakılmış olması. Şimdi gider 15 bin değil 20 bin olsun der 25 der kafasına göre iş yapmış olmak için sırf gelen tasarıyı olduğu gibi kabul etmemiş olmak için tek çekincem o. Abdullah gül olaydı iyiydi. direk bas geç yapardı. |
Vay be parası olan askerlik yapmasın gariban hep ezilsin.nerde adalet? |
Bu devlete üç kuruş olsun bedelli gene vermem gider doğuda yaparım gerekirse.... Benim bir borcum varsa; zamanında bu topraklar için gözünü kırpmadan canını ortaya koymuş kişilere ve vatan toprağınadır.. Hırsıza, Dolandırıcıya veya İmansızlara değil ;) |
Birkaç yıl önce buradaki bir çok arkadaş gibi milliyetçi duygularımla aslanlar gibi askerliğimi yaparım diyordum ancak şuan kurulu bir işim ve düzenim var, ben bütün düzeni yıkıp nasıl askere gideceğim? Elbette zorunda kalırsam gideceğim lakin böyle bir fırsat olursa bundan istifade etmek dışında seçme şansım yok, dolayısıyla olayı derinlemesine düşünüp linç kültüründen kaçınılmalı |
bedelli askerlşk = soytarılık |
Adam okulu bitirip bir iş kuruyor işleride iyi hani tam takır işliyor.Şimdi bu adam işi bırakıp nasıl askere gitsin? Kime güvenecekte bırakacak işini ? 6 ay değil 2 gün işini takip etmezsen ortada kalıyorsun. Her zaman profesyonel ordudan yanayım ben.Ve şahsen görünüş itibariyle biraz daha olgunlaşmayı bekliyorum askere gitmek için.Okulum yeni bitti elime mükemmel bir fırsat geçti şimdi bedelliye karşı çıkanlara soruyorum ben ömrümün sonuna dek bu fırsatı yakalayamayacağım eminim ne yapayım? |
Alıntı:
|
Arkadaşlar bugün bu habere denk geldim: Bedellide yaş ve para miktarı belli oldu Bedelli askerlikte artık sona doğru gelindi. Son olarak hükümet yaş ve para miktarını büyük oranda belirledi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmazın ardından Başbakan Ahmet Davutoğlunun da bedelli askerlik konusundaki açıklamalarından sonra, gözler Genelkurmay Başkanlığına odaklandı. Asker mevcudu başta olmak üzere, planlamalar ve faaliyetleri göz önünde tutarak hükümete rapor sunması beklenen Genelkurmayın tespitleri, bedellinin zamanlaması, şekli ve kapsamı konusunda uygulamaya ışık tutacak. YAŞ 28 MİKTAR 20 BİN TL Hükümet kaynakları ise, yıl sonuna kadar bu konunun netleştirilmesinin öngörüldüğünü belirtiyor. Henüz bedelli askerlik konusunda karar alınmamasına karşın, bazı siyasilerin değerlendirmeleri kapsamında yaş sınırının 28 olacağı, bedel olarak da en az 20 bin TLlik bir meblağın gündemde olduğu belirtiliyor. TSKnın ihtiyaçları doğrultusunda yaş sınırının 25 veya 30a çekilme ihtimali de dillendiriliyor. Ancak tüm bu detaylar, Genelkurmay ile görüşme ışığında şekillenecek. Hangi yaş sınırı belirlenirse, kaç kişinin yararlanabileceği, asker mevcudunun kaça düşeceği gibi detaylar konusunda teknik çalışma yapılıyor. Kaynak: http://www.haber7.com/guncel/haber/1...ari-belli-oldu |
Askere gidenlerin cogu eve döndüklerinde beyinleri silinmiş şekilde dönüor. |
Kısa dönem için düşünüyorum bakalım inşallah uygun olur. |
Alıntı:
Alıntı:
İki mesaj arasında bağlantı olabilir mi acaba? |
ya bu askerlik hakkında ileri geri konuşanları anlamıyorum. kendimden örnek verim ; 1- Köpeğime kim bakıcak ? 2- Ev aidat , site aidat , superonline , telefon gibi sabit giderleri kim ödeyecek ? 3- Araba vergisi , araba sigortası , araba kaskosunu kim ödeyecek ? 4- Taksitlendirillmiş borçlarımı , kredi kartlarımı kim ödeyecek ? 5-Bana şehirler arası yolculuk paralarımı kim verecek ? 6- Askere gidersek Devletin bize soktuğu öğrenci kredisini kim ödeyecek ??? 7-Tüm bunları askerliğim bitince devlet bana kredi verecek mi ? 8- Gelen hacizleri devlet ödeyecek mi ? Şimdi konuda 2 -3 kişi çıkar biz yaptık !! bla bla diye alıntı yaparlar . Kusura bakmayın , arkamızda bunları ödeyecek bir ailemiz yada arkamızı yaslayacak kimseler olmadığı için bedelli bekliyoruz.. |
Alıntı:
Ha yurtdışında firmamda var. istesem parayla yaparmıydım ? yapardım... o kamuflajı giymek bile bir şereftir, onurdur. son birşey bedelli yapacaklara, SİZ GELMEYİN, BİZ SİZİN YERİNİZEDE ANNENİZİ BABANIZI EŞİNİZİ KORURUZ HEM DE SEVE SEVE. $ 35 İZMİR..! |
Adam askere gidersem köpeğime kim bakacak diyor yaa! Zihniyete bak. Millet hasta eşini dostunu anasını babasını bırakıyorda askere geliyor, elalem köpeğinin derdinde... |
Alıntı:
|
Alıntı:
HAHA Askerde cidden gidip bizi korduğunuzu sanıyorsunuz . Helal olsun koçum asker ! Askere gidip boş boş silahlarla resim çekince vatan kurtulmuyor. Dediğin durumlarda bir insanın askerlik yapması pek olumlu birşey değil , o asker kafayı yiyip çevresine zarar verme durumunda kim sorumlu olucak ? Yada askerliği bitince evine gidince kafayı yerse kim sorumlu olucak ? Alıntı:
|
Alıntı:
Babası vefat etmiş olup da, sadece kendisi ve birtek annesi kalan bir FAKİR çocuğu 12 ay askere gittiğinde onun ANNESİNE kim bakacak? O adamın 17 Bin TL'si yok diye ANNESİ aç mı kalsın? Sokakta mı yaşasın? Sen köpek düşünüyorsun ama onlar VATAN düşünüyor. Ben askere gittiğimde Er maaşı 17 TL'ydi. Bu 17 TL ile 1 ay geçiren asker arkadaşlarım vardı benim! Sen kalkmışsın nelerden bahsediyorsun. 15 Ay askerlik yaptım, bir 15 daha çağırsalar yine yaparım. Bir çok insan diyor ki işte gereksiz bilmem ne. Oraya gitmeden bunu bilemezsiniz. Askerliğin ne kadar gerekli olduğunu oraya gelince anlarsınız. Ayrıca; Yukarıda saydığın devlet kredisi haricindeki herşey senin zevk ve lüksüne giden paralar. |
Alıntı:
İşte sorunu ne güzel anlamışınız ; Babası vefat etmiş olup da, sadece kendisi ve birtek annesi kalan bir FAKİR çocuğu 12 ay askere gittiğinde onun ANNESİNE kim bakacak? İşte devlet bu yüzden buna çözüm bulmalı . Benim param var bedelli , onun parası yok annesi hastalansın demek çok saçma . Sistem bize parayla yaptırmak , onun annesini ölüme terk etmek istiyorsa bu sistemin hatası beyefendi. Adam askerlik düşünmüyor , adam mecbur gidiyor ! İnsanların ihtiyaçları size göre lüks olabilir. Bana göre ihtiyaçtır. |
olm bu r10 çok komik valla .Günlük stresimi alıyor valla :D adam köpeğime kim bakacak diyor :D |
Alıntı:
benimde köpeğim vardı. yurtdışından dönüş yaparken bin dolar masraf ettim getirdim. (burnumda tütüyor hürremim.) arkadaşım sağolsun ben askerliği bitirene kadar bakıyor vs. devlet bakar senin annene merak etme. ayda 250 lira annene maaş bağlıyor. sanada burda ayda 36 lira maaş ve ek olarak yardım parası veriyor. üstteki mesajda benim yaptığım askerliği yargılıyorsun ya, sende askere gidecek cesaret yok. bence otur kendini yargıla önce. çeşitli bahanelerin arkasına saklanmakla olmuyor bu işler. VARSA YÜREĞİNDE VATAN SEVGİSİ, NASIL HİZMET ETTİĞİNİN ÖNEMİ YOK. DAĞDA BAYIRDA KUMSALDA. VATANIN NERDE SANA İHTİYACI VARSA ORDASINDIR. $ 34 |
Alıntı:
Hocam bence aksine Askerliğin çok gereksiz bir şey olduğunu askere gidince anlıyorsun :) Ben askere gitmeden önce askerliğin okadar gereksiz olacağını tahmin dahi etmiyordum..Gerçekten çok gereksiz birşey :) Acemi birliğinde zaten yardıma ihtiyacı olanları seçiyolar tüm gerekli yardımlarıda yapıyolar... Çağırsalar zevkle yine giderim fark etmez bir zorluğu yok :) Bu arada maaşıda gittiğin yere göre değişiyor bizim 300 tl sadece tazminat vardı 2 milyar para biriktirmiştim askerde. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:05:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.