R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   17 bin TL'ye bedelli askerlik! (https://www.r10.net/off-topic/1317143-17-bin-tlye-bedelli-askerlik.html)

WhiteDay 28-08-2014 11:59:55

Alıntı:

DarksPrince Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069519045)
Sağlık hastahanede ücretsiz zaten. Eczanede paralı :rolleyes:

sağlık ücretsiz mi? :D

çalışanlar her ay prim ödüyor, çalışmayanlardan gss kapsamında toplanan paranın haddi hesabı yok. o kadar para ödememize rağmen bir de muayene ücreti ödüyoruz. doktora muayene oldunuz ilaç yazmasa dahi eczaneden o 15 lirayı ödüyorsunuz. ha hastaneden çıktınız ödemediniz onu eczaneye 6 ay sonra tekrar muayene olun ilaç yazsın bu sefer 30 lira alıyorlar. yani o parayı her türlü ödüyorsunuz.

eğitim üniversitelerde pahalı. 2. öğretim harçlarından haberiniz var mı bilmiyorum. hatta başbakan kaldıracağız harçları 1.1 milyar lirayı devlet olarak biz ödeyebiliriz dedi. güya harçlar kaldırıldı ama 2. öğretimleri kapsayamadı bir yasadan dolayı. anayasayı defalarca ihlal edenler o yasayı niyeyse kaldırmadı. :rolleyes:

yakoSin 28-08-2014 13:07:52

Alıntı:

DarksPrince Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069519045)
Sağlık hastahanede ücretsiz zaten. Eczanede paralı :rolleyes:

Tam 53 sayfa olmuş konu hocam, herkes ağlıyor. Bi gülen ben varım sanırım o konuda :D

https://www.r10.net/sorum-var/848950-...c-kisiyiz.html

KingCoder 28-08-2014 14:30:18

Alıntı:

BHCoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069519339)
sende haklısın , Allah hayırlı etsin inş, umarım bir gün önüne engel çıkmaz.
diğer mesajlarımda dediğim gibi hayat tarzın artık o doğrultuda olur, kısasa kısas yani.

bedelli yapmayan bir aileden ki çoğu askerliğe önem verir, bedelli kız alamaz mesela, ama yapan olursa aileden alırdı, olay bu

özel sektör içinde geçerlidir bu,
allah utandırmasın.

ne dediğim umarım anlaşılmıştır.

Özel sektör firmaya bağlı koç veya sabancıda önemli konumdaysanız sizin yerinize bedelli ödemeye bile hazırlar buna emin olun merdiven altı firmaları kastediyorsanız o zaman birşey diyemem.

Temajet 28-08-2014 15:01:33

Alıntı:

WhiteDay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069520601)
sağlık ücretsiz mi? :D

çalışanlar her ay prim ödüyor, çalışmayanlardan gss kapsamında toplanan paranın haddi hesabı yok. o kadar para ödememize rağmen bir de muayene ücreti ödüyoruz. doktora muayene oldunuz ilaç yazmasa dahi eczaneden o 15 lirayı ödüyorsunuz. ha hastaneden çıktınız ödemediniz onu eczaneye 6 ay sonra tekrar muayene olun ilaç yazsın bu sefer 30 lira alıyorlar. yani o parayı her türlü ödüyorsunuz.

eğitim üniversitelerde pahalı. 2. öğretim harçlarından haberiniz var mı bilmiyorum. hatta başbakan kaldıracağız harçları 1.1 milyar lirayı devlet olarak biz ödeyebiliriz dedi. güya harçlar kaldırıldı ama 2. öğretimleri kapsayamadı bir yasadan dolayı. anayasayı defalarca ihlal edenler o yasayı niyeyse kaldırmadı. :rolleyes:

Ben 25 yaş ve üstü öğrenci grubundayım ve çalışmadığım halde her ay 45 tl prim ödüyorum.1-2 gün gecikince muayene olamıyorum ama o parayı yine ödetiyorlar.Mantığı ne bunun biri açıklasın.Ben zaten okuyorum nasıl çalışacağım ? Çalıştım diyelim aldığım paranın 45 tlsini birde buna mı yatıracağım.Muayene oluyoruz babamın maaşından yine para kesiliyor.Bunun dışında yine reçete parası , aldığın ilaçtan fark parası cart curt her yerden para koparıyorlar.

WhiteDay 28-08-2014 21:06:30

Alıntı:

English Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069521356)
Ben 25 yaş ve üstü öğrenci grubundayım ve çalışmadığım halde her ay 45 tl prim ödüyorum.1-2 gün gecikince muayene olamıyorum ama o parayı yine ödetiyorlar.Mantığı ne bunun biri açıklasın.Ben zaten okuyorum nasıl çalışacağım ? Çalıştım diyelim aldığım paranın 45 tlsini birde buna mı yatıracağım.Muayene oluyoruz babamın maaşından yine para kesiliyor.Bunun dışında yine reçete parası , aldığın ilaçtan fark parası cart curt her yerden para koparıyorlar.

ben de öğrenci olduğum için 4000 liralık borcumu sildirirken sgk'daki çalışanla konuştum.

çalışmayan adamdan para istiyor devlet dedim. onun için gelir testi yaptırıyosun gelirin yoksa devlet ücretsiz sağlık sigortanı yapıyor dedi ama herkesten para istiyorlar. :rolleyes: benim arkadaşımda üniden mezun o da zorla 45 lira gibi bir ücrete memuru razı etti gibi.

babanın evi var, arabası var diyo. sanane babasının evinden, arabasından. arkadaşta dedi ben onlardan ayrıyım görüşmüyorum. kendi imkanlarımla okudum. ailemden maddi, manevi destek almıyorum dedi. babasının evi, arabası var diye 200 küsür lira aylık ödeme çıkarıyordu yoksa adam.

iyi birşey yapmak istense bile o kadar çok saçmalık içeriyor ki faydasından çok zararı dokunuyor halka.

Temajet 28-08-2014 21:23:29

Alıntı:

WhiteDay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069522911)
ben de öğrenci olduğum için 4000 liralık borcumu sildirirken sgk'daki çalışanla konuştum.

çalışmayan adamdan para istiyor devlet dedim. onun için gelir testi yaptırıyosun gelirin yoksa devlet ücretsiz sağlık sigortanı yapıyor dedi ama herkesten para istiyorlar. :rolleyes: benim arkadaşımda üniden mezun o da zorla 45 lira gibi bir ücrete memuru razı etti gibi.

babanın evi var, arabası var diyo. sanane babasının evinden, arabasından. arkadaşta dedi ben onlardan ayrıyım görüşmüyorum. kendi imkanlarımla okudum. ailemden maddi, manevi destek almıyorum dedi. babasının evi, arabası var diye 200 küsür lira aylık ödeme çıkarıyordu yoksa adam.

iyi birşey yapmak istense bile o kadar çok saçmalık içeriyor ki faydasından çok zararı dokunuyor halka.

Aynen okumama rağmen ödeme yapıyorum.Bu parayı yatırmam için okurken çalışmam lazım ya da okula gitmemem lazım.Öyle de okulu bitiremem zaten.Ailemden onlara ne onu mu sorguluyorlar birde :D Gelir testi yaptırdım bende her ay 45 tl giriyor valla.38 ile başladım 45 e çıktı.1 yıla kadar kaça çıkar kimbilir

MyKaBuS 29-08-2014 16:23:06

Az Kaldı İnşAllah Çıkacak.

http://www.ahaber.com.tr/webtv/video...i-741798265232

Mehmet Akarca Vurguladı Torba Yasada Yer Alabilir Sanırm.

...

mebba 29-08-2014 19:19:20

vicdan i redin olmadığı bir ülkede bedelliye laf söylemek çok saçma olur bence.

Broon 30-08-2014 01:09:37

Konu bir ara değişmiş sanırım :) asker olanda çok birşey yapmıyor. Savaş mı var operasyon mu? Şu durumda gideceğine çalışıp ülkeye daha faydalı olunabilir

Webtrologi 30-08-2014 17:22:29

konunun başında yazan komandoları okuyunca şu tweet aklıma geldi.
https://twitter.com/SosyalMaddeCom/s...15627723595776

gokhans19 30-08-2014 19:45:15

Alıntı:

Webtrologi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069529506)
konunun başında yazan komandoları okuyunca şu tweet aklıma geldi.
https://twitter.com/SosyalMaddeCom/s...15627723595776

Askerde çok var bunlardan. Daha g3e şarjörü takamayan ama hatıra fotoğrafı çekinirken elinde 85 farklı silahla rambo gibi poz verenler:D Resim çekindikten sonrada sabahlara kadar patates soyma akşamlara kadar çamurda alayı sürünmeye devam tabi. Helikopterden helikoptere atlarken şarjör değiştirenler geldi aklıma:o

Askere gidecekseniz fazla geç kalmayın. Yaş ilerledikçe hiç çekilmiyor nalet şey:(

abcgrup 30-08-2014 19:51:37

Savaş olsa sanki daha iyiydi, ilginçsiniz. Adam ne güzel yemek yapıyor. İnsanın zoruna gitmiyor değil ama böyle daha iyi bir bakıma. Sonuçta asker karnı aç savaşamaz. :)

MyKaBuS 31-08-2014 22:58:41

Bülent AYDEMİR/ANKARA

HABERTÜRK’e konuşan Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz bedelli askerlikle ilgili önerilerini Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a sunduklarını, bu konuda kararı kendisinin karar vereceğini söyledi.

Bakan Yılmaz “Çok zaman alır mı, uzun sürer mi?” sorusu üzerine, “Çok sürmez, yakında sonuçlanır” yanıtını verdi.

http://www.haberturk.com/gundem/habe...edelli-mujdesi


Hadi İnşAllah Hemen Çıkar... Rabbim Yardım Et Tez Zamanda Çıksın.

Yaş 25 Bedel 15Bin TL


....

....

BHCoder 01-09-2014 00:08:13

İsrail de kadınlar askerlik yapiyor :)
Birde bedelli yapacak kişiler ne alingan oluyor ya:) tamam işte hayat boyu boyle devam edecek.

Zaten devletin sizin askerliğinize ihtiyacı yok olsa parayla odeyemezdiniz.

ByMaster 01-09-2014 00:34:27

Bu mantık tamamen 'zenginler yan gelip yatsın kılına zarar gelmesin, fakirler askerlik yapsın şehit olsun.' mantığıdır.
Başka bir açıklaması olamaz.

John 01-09-2014 01:32:51

Askerliği sadece bir şey yapıp yapmamak olarak görürseniz hata yapmış olursunuz. Askerlik disiplindir. Disiplini aldıktan sonra hayata bakış açısı değişir insanın. Bunu askere gitmeyen bilemez yanlış anlamasın kimse.

Exwore 05-09-2014 08:10:36

Alıntı:

BHCoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069534985)
İsrail de kadınlar askerlik yapiyor :)
Birde bedelli yapacak kişiler ne alingan oluyor ya:) tamam işte hayat boyu boyle devam edecek.

Zaten devletin sizin askerliğinize ihtiyacı yok olsa parayla odeyemezdiniz.

Tamam birader sen yaptin kral sensin sampiyon sensin en buyuk asker bizim asker degil Turkiye genelinde en buyuk asker sensin burada bedelli bekleyen herkes odlek, kari kilikli (bayanlar alinmasin lutfen eleman kadin israil askeri muhabbeti actigi icin oyle dedim) sen vatana hepimizden daha cok tutkulusun, baglisin, sevdalisin, asiksin. En cok hizmeti sen sundun bu vatana yaptiklarini goz ardi edemeyiz.

Tamam mi oldumu istedigin? Istediklerini duyduysan, aralanir misin artik su konudan?

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

BHCoder 05-09-2014 09:25:03

Alıntı:

Exwore Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069554372)
Tamam birader sen yaptin kral sensin sampiyon sensin en buyuk asker bizim asker degil Turkiye genelinde en buyuk asker sensin burada bedelli bekleyen herkes odlek, kari kilikli (bayanlar alinmasin lutfen eleman kadin israil askeri muhabbeti actigi icin oyle dedim) sen vatana hepimizden daha cok tutkulusun, baglisin, sevdalisin, asiksin. En cok hizmeti sen sundun bu vatana yaptiklarini goz ardi edemeyiz.

Tamam mi oldumu istedigin? Istediklerini duyduysan, aralanir misin artik su konudan?

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hayat boyle, ben yaptim gururlu ve mutluyum, sende bedelli yapar onunla guru duyarsin.
İsrailde kadınlar yapiyir dedğim zoruna gitmiş galiba :)

İltifatlarin için teşekkürler.

Exwore 05-09-2014 09:41:18

Alıntı:

BHCoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069554466)
İltifatlarin için teşekkürler.

Ne demek, her zaman. :rolleyes:

HBGroup 08-09-2014 20:10:54

Bu olay olacak görüntü o ama tek sıkıntım kararın erdoğana bırakılmış olması. Şimdi gider 15 bin değil 20 bin olsun der 25 der kafasına göre iş yapmış olmak için sırf gelen tasarıyı olduğu gibi kabul etmemiş olmak için tek çekincem o. Abdullah gül olaydı iyiydi. direk bas geç yapardı.

bilgicinitr 08-09-2014 20:46:16

Vay be parası olan askerlik yapmasın gariban hep ezilsin.nerde adalet?

Martin 08-09-2014 21:00:13

Bu devlete üç kuruş olsun bedelli gene vermem gider doğuda yaparım gerekirse....

Benim bir borcum varsa; zamanında bu topraklar için gözünü kırpmadan canını ortaya koymuş kişilere ve vatan toprağınadır..

Hırsıza, Dolandırıcıya veya İmansızlara değil ;)

deeds 08-09-2014 22:08:55

Birkaç yıl önce buradaki bir çok arkadaş gibi milliyetçi duygularımla aslanlar gibi askerliğimi yaparım diyordum ancak şuan kurulu bir işim ve düzenim var, ben bütün düzeni yıkıp nasıl askere gideceğim? Elbette zorunda kalırsam gideceğim lakin böyle bir fırsat olursa bundan istifade etmek dışında seçme şansım yok, dolayısıyla olayı derinlemesine düşünüp linç kültüründen kaçınılmalı

Ulath 09-09-2014 00:15:35

bedelli askerlşk = soytarılık

oxside 09-09-2014 00:49:31

Adam okulu bitirip bir iş kuruyor işleride iyi hani tam takır işliyor.Şimdi bu adam işi bırakıp nasıl askere gitsin? Kime güvenecekte bırakacak işini ? 6 ay değil 2 gün işini takip etmezsen ortada kalıyorsun.

Her zaman profesyonel ordudan yanayım ben.Ve şahsen görünüş itibariyle biraz daha olgunlaşmayı bekliyorum askere gitmek için.Okulum yeni bitti elime mükemmel bir fırsat geçti şimdi bedelliye karşı çıkanlara soruyorum ben ömrümün sonuna dek bu fırsatı yakalayamayacağım eminim ne yapayım?

abcgrup 09-09-2014 01:05:28

Alıntı:

oxside Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069569183)
Adam okulu bitirip bir iş kuruyor işleride iyi hani tam takır işliyor.Şimdi bu adam işi bırakıp nasıl askere gitsin? Kime güvenecekte bırakacak işini ? 6 ay değil 2 gün işini takip etmezsen ortada kalıyorsun.

Her zaman profesyonel ordudan yanayım ben.Ve şahsen görünüş itibariyle biraz daha olgunlaşmayı bekliyorum askere gitmek için.Okulum yeni bitti elime mükemmel bir fırsat geçti şimdi bedelliye karşı çıkanlara soruyorum ben ömrümün sonuna dek bu fırsatı yakalayamayacağım eminim ne yapayım?

Herkes profesyonel askerlik diyor da nasıl olacak o iş acaba, Türkiye büyük bir ülke sınırları geniş terör sorunu da mevcut, eğitimli asker şart ama zorunlu askerliğin kalkması pek olacak gibi görünmüyor şimdilik.

Panthera 17-09-2014 10:29:22

Arkadaşlar bugün bu habere denk geldim:

Bedellide yaş ve para miktarı belli oldu
Bedelli askerlikte artık sona doğru gelindi. Son olarak hükümet yaş ve para miktarını büyük oranda belirledi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz’ın ardından Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun da “bedelli askerlik” konusundaki açıklamalarından sonra, gözler Genelkurmay Başkanlığı’na odaklandı.

Asker mevcudu başta olmak üzere, planlamalar ve faaliyetleri göz önünde tutarak hükümete rapor sunması beklenen Genelkurmay’ın tespitleri, bedellinin zamanlaması, şekli ve kapsamı konusunda uygulamaya ışık tutacak.

YAŞ 28 MİKTAR 20 BİN TL

Hükümet kaynakları ise, yıl sonuna kadar bu konunun netleştirilmesinin öngörüldüğünü belirtiyor. Henüz bedelli askerlik konusunda karar alınmamasına karşın, bazı siyasilerin değerlendirmeleri kapsamında yaş sınırının 28 olacağı, bedel olarak da en az 20 bin TL’lik bir meblağın gündemde olduğu belirtiliyor.

TSK’nın ihtiyaçları doğrultusunda yaş sınırının 25 veya 30’a çekilme ihtimali de dillendiriliyor. Ancak tüm bu detaylar, Genelkurmay ile görüşme ışığında şekillenecek. Hangi yaş sınırı belirlenirse, kaç kişinin yararlanabileceği, asker mevcudunun kaça düşeceği gibi detaylar konusunda teknik çalışma yapılıyor.

Kaynak: http://www.haber7.com/guncel/haber/1...ari-belli-oldu

Wowedia 17-09-2014 16:36:36

Askere gidenlerin cogu eve döndüklerinde beyinleri silinmiş şekilde dönüor.

duskorc 17-09-2014 19:38:08

Kısa dönem için düşünüyorum bakalım inşallah uygun olur.

mener 29-09-2014 01:15:59

Alıntı:

Wowedia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069605943)
Askere gidenlerin cogu eve döndüklerinde beyinleri silinmiş şekilde dönüor.

Alıntı:

Ulath Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069569063)
bedelli askerlşk = soytarılık



İki mesaj arasında bağlantı olabilir mi acaba?

gokhanua 29-09-2014 03:06:15

ya bu askerlik hakkında ileri geri konuşanları anlamıyorum.

kendimden örnek verim ;

1- Köpeğime kim bakıcak ?
2- Ev aidat , site aidat , superonline , telefon gibi sabit giderleri kim ödeyecek ?
3- Araba vergisi , araba sigortası , araba kaskosunu kim ödeyecek ?
4- Taksitlendirillmiş borçlarımı , kredi kartlarımı kim ödeyecek ?
5-Bana şehirler arası yolculuk paralarımı kim verecek ?
6- Askere gidersek Devletin bize soktuğu öğrenci kredisini kim ödeyecek ???
7-Tüm bunları askerliğim bitince devlet bana kredi verecek mi ?
8- Gelen hacizleri devlet ödeyecek mi ?

Şimdi konuda 2 -3 kişi çıkar biz yaptık !! bla bla diye alıntı yaparlar . Kusura bakmayın , arkamızda bunları ödeyecek bir ailemiz yada arkamızı yaslayacak kimseler olmadığı için bedelli bekliyoruz..

By_ReFLeX 29-09-2014 06:32:33

Alıntı:

gokhanua Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069652764)
ya bu askerlik hakkında ileri geri konuşanları anlamıyorum.

kendimden örnek verim ;

1- Köpeğime kim bakıcak ?
2- Ev aidat , site aidat , superonline , telefon gibi sabit giderleri kim ödeyecek ?
3- Araba vergisi , araba sigortası , araba kaskosunu kim ödeyecek ?
4- Taksitlendirillmiş borçlarımı , kredi kartlarımı kim ödeyecek ?
5-Bana şehirler arası yolculuk paralarımı kim verecek ?
6- Askere gidersek Devletin bize soktuğu öğrenci kredisini kim ödeyecek ???
7-Tüm bunları askerliğim bitince devlet bana kredi verecek mi ?
8- Gelen hacizleri devlet ödeyecek mi ?

Şimdi konuda 2 -3 kişi çıkar biz yaptık !! bla bla diye alıntı yaparlar . Kusura bakmayın , arkamızda bunları ödeyecek bir ailemiz yada arkamızı yaslayacak kimseler olmadığı için bedelli bekliyoruz..

silah arkadaşımın annesi babası yok, vefat etmiş. 2 de kardeşi var. geride bırakıp askere gelmiş. aslanlar gibi yaptı askerliğini benim doğulu kardeşim. allah izin verirse beraber çıkacağız. bir diğer arkadaşım. çocuğu oldu kalbi delik ve vb hastalıklarla doğdu. amcasının oğlu öldü. son olarakta 3 hafta önce annesi vefat etti. aslanlar gibi askerliğini yapıyor. keza benimde bir kaç sıkıntılarım var geldim aslanlar gibi yaptım vatani borcumu.
Ha yurtdışında firmamda var. istesem parayla yaparmıydım ? yapardım...
o kamuflajı giymek bile bir şereftir, onurdur.

son birşey bedelli yapacaklara,

SİZ GELMEYİN, BİZ SİZİN YERİNİZEDE ANNENİZİ BABANIZI EŞİNİZİ KORURUZ HEM DE SEVE SEVE.

$ 35 İZMİR..!

haXan1711 29-09-2014 08:39:23

Adam askere gidersem köpeğime kim bakacak diyor yaa!
Zihniyete bak. Millet hasta eşini dostunu anasını babasını bırakıyorda askere geliyor, elalem köpeğinin derdinde...

trvendetta 29-09-2014 10:15:47

Alıntı:

haXan1711 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069652908)
Adam askere gidersem köpeğime kim bakacak diyor yaa!
Zihniyete bak. Millet hasta eşini dostunu anasını babasını bırakıyorda askere geliyor, elalem köpeğinin derdinde...

Köpeğinde bir canı yok mu , sokağa mı atsın hayvanı.

gokhanua 29-09-2014 13:27:32

Alıntı:

By_ReFLeX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069652869)
silah arkadaşımın annesi babası yok, vefat etmiş. 2 de kardeşi var. geride bırakıp askere gelmiş. aslanlar gibi yaptı askerliğini benim doğulu kardeşim. allah izin verirse beraber çıkacağız. bir diğer arkadaşım. çocuğu oldu kalbi delik ve vb hastalıklarla doğdu. amcasının oğlu öldü. son olarakta 3 hafta önce annesi vefat etti. aslanlar gibi askerliğini yapıyor. keza benimde bir kaç sıkıntılarım var geldim aslanlar gibi yaptım vatani borcumu.
Ha yurtdışında firmamda var. istesem parayla yaparmıydım ? yapardım...
o kamuflajı giymek bile bir şereftir, onurdur.

son birşey bedelli yapacaklara,

SİZ GELMEYİN, BİZ SİZİN YERİNİZEDE ANNENİZİ BABANIZI EŞİNİZİ KORURUZ HEM DE SEVE SEVE.

$ 35 İZMİR..!



HAHA Askerde cidden gidip bizi korduğunuzu sanıyorsunuz . Helal olsun koçum asker ! Askere gidip boş boş silahlarla resim çekince vatan kurtulmuyor.

Dediğin durumlarda bir insanın askerlik yapması pek olumlu birşey değil , o asker kafayı yiyip çevresine zarar verme durumunda kim sorumlu olucak ?
Yada askerliği bitince evine gidince kafayı yerse kim sorumlu olucak ?


Alıntı:

haXan1711 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069652908)
Adam askere gidersem köpeğime kim bakacak diyor yaa!
Zihniyete bak. Millet hasta eşini dostunu anasını babasını bırakıyorda askere geliyor, elalem köpeğinin derdinde...

Ne dicektim ? Eşi , dostu , anne , baba cansa hayvanlarda candır. Bu ince ayrıntıyı anlamak için hayvan sever olmak lazım.

_ottomanempire_ 29-09-2014 14:00:39

Alıntı:

gokhanua Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069652764)
ya bu askerlik hakkında ileri geri konuşanları anlamıyorum.

kendimden örnek verim ;

1- Köpeğime kim bakıcak ?
2- Ev aidat , site aidat , superonline , telefon gibi sabit giderleri kim ödeyecek ?
3- Araba vergisi , araba sigortası , araba kaskosunu kim ödeyecek ?
4- Taksitlendirillmiş borçlarımı , kredi kartlarımı kim ödeyecek ?
5-Bana şehirler arası yolculuk paralarımı kim verecek ?
6- Askere gidersek Devletin bize soktuğu öğrenci kredisini kim ödeyecek ???
7-Tüm bunları askerliğim bitince devlet bana kredi verecek mi ?
8- Gelen hacizleri devlet ödeyecek mi ?

Şimdi konuda 2 -3 kişi çıkar biz yaptık !! bla bla diye alıntı yaparlar . Kusura bakmayın , arkamızda bunları ödeyecek bir ailemiz yada arkamızı yaslayacak kimseler olmadığı için bedelli bekliyoruz..

Sana tek birşey sorayım;

Babası vefat etmiş olup da, sadece kendisi ve birtek annesi kalan bir FAKİR çocuğu 12 ay askere gittiğinde onun ANNESİNE kim bakacak?

O adamın 17 Bin TL'si yok diye ANNESİ aç mı kalsın? Sokakta mı yaşasın? Sen köpek düşünüyorsun ama onlar VATAN düşünüyor.

Ben askere gittiğimde Er maaşı 17 TL'ydi. Bu 17 TL ile 1 ay geçiren asker arkadaşlarım vardı benim! Sen kalkmışsın nelerden bahsediyorsun. 15 Ay askerlik yaptım, bir 15 daha çağırsalar yine yaparım. Bir çok insan diyor ki işte gereksiz bilmem ne. Oraya gitmeden bunu bilemezsiniz. Askerliğin ne kadar gerekli olduğunu oraya gelince anlarsınız.

Ayrıca;
Yukarıda saydığın devlet kredisi haricindeki herşey senin zevk ve lüksüne giden paralar.

gokhanua 29-09-2014 14:16:44

Alıntı:

_ottomanempire_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069653864)
Sana tek birşey sorayım;

Babası vefat etmiş olup da, sadece kendisi ve birtek annesi kalan bir FAKİR çocuğu 12 ay askere gittiğinde onun ANNESİNE kim bakacak?

O adamın 17 Bin TL'si yok diye ANNESİ aç mı kalsın? Sokakta mı yaşasın? Sen köpek düşünüyorsun ama onlar VATAN düşünüyor.

Ben askere gittiğimde Er maaşı 17 TL'ydi. Bu 17 TL ile 1 ay geçiren asker arkadaşlarım vardı benim! Sen kalkmışsın nelerden bahsediyorsun. 15 Ay askerlik yaptım, bir 15 daha çağırsalar yine yaparım. Bir çok insan diyor ki işte gereksiz bilmem ne. Oraya gitmeden bunu bilemezsiniz. Askerliğin ne kadar gerekli olduğunu oraya gelince anlarsınız.

Ayrıca;
Yukarıda saydığın devlet kredisi haricindeki herşey senin zevk ve lüksüne giden paralar.

kendi ağzınızla kendiniz bu askerlik sisteminin saçma olduğunu söylüyorsunuz :)
İşte sorunu ne güzel anlamışınız ;

Babası vefat etmiş olup da, sadece kendisi ve birtek annesi kalan bir FAKİR çocuğu 12 ay askere gittiğinde onun ANNESİNE kim bakacak?

İşte devlet bu yüzden buna çözüm bulmalı . Benim param var bedelli , onun parası yok annesi hastalansın demek çok saçma . Sistem bize parayla yaptırmak , onun annesini ölüme terk etmek istiyorsa bu sistemin hatası beyefendi.


Adam askerlik düşünmüyor , adam mecbur gidiyor !

İnsanların ihtiyaçları size göre lüks olabilir. Bana göre ihtiyaçtır.

Ulath 29-09-2014 16:58:00

olm bu r10 çok komik valla .Günlük stresimi alıyor valla :D

adam köpeğime kim bakacak diyor :D

By_ReFLeX 30-09-2014 02:49:16

Alıntı:

gokhanua Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069653935)
kendi ağzınızla kendiniz bu askerlik sisteminin saçma olduğunu söylüyorsunuz :)
İşte sorunu ne güzel anlamışınız ;

Babası vefat etmiş olup da, sadece kendisi ve birtek annesi kalan bir FAKİR çocuğu 12 ay askere gittiğinde onun ANNESİNE kim bakacak?

İşte devlet bu yüzden buna çözüm bulmalı . Benim param var bedelli , onun parası yok annesi hastalansın demek çok saçma . Sistem bize parayla yaptırmak , onun annesini ölüme terk etmek istiyorsa bu sistemin hatası beyefendi.


Adam askerlik düşünmüyor , adam mecbur gidiyor !

İnsanların ihtiyaçları size göre lüks olabilir. Bana göre ihtiyaçtır.

benim babam yatalak hasta. annem şeker hastası. yurtdışında firmam var. 5 bin lira yada € ya tam hatırlamıyorum istesem bedelli yapardım.

benimde köpeğim vardı. yurtdışından dönüş yaparken bin dolar masraf ettim getirdim. (burnumda tütüyor hürremim.) arkadaşım sağolsun ben askerliği bitirene kadar bakıyor vs.

devlet bakar senin annene merak etme. ayda 250 lira annene maaş bağlıyor. sanada burda ayda 36 lira maaş ve ek olarak yardım parası veriyor.

üstteki mesajda benim yaptığım askerliği yargılıyorsun ya, sende askere gidecek cesaret yok. bence otur kendini yargıla önce. çeşitli bahanelerin arkasına saklanmakla olmuyor bu işler.

VARSA YÜREĞİNDE VATAN SEVGİSİ, NASIL HİZMET ETTİĞİNİN ÖNEMİ YOK. DAĞDA BAYIRDA KUMSALDA. VATANIN NERDE SANA İHTİYACI VARSA ORDASINDIR.

$ 34

SerhattB 30-09-2014 02:53:59

Alıntı:

_ottomanempire_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069653864)
Sana tek birşey sorayım;

Babası vefat etmiş olup da, sadece kendisi ve birtek annesi kalan bir FAKİR çocuğu 12 ay askere gittiğinde onun ANNESİNE kim bakacak?

O adamın 17 Bin TL'si yok diye ANNESİ aç mı kalsın? Sokakta mı yaşasın? Sen köpek düşünüyorsun ama onlar VATAN düşünüyor.

Ben askere gittiğimde Er maaşı 17 TL'ydi. Bu 17 TL ile 1 ay geçiren asker arkadaşlarım vardı benim! Sen kalkmışsın nelerden bahsediyorsun. 15 Ay askerlik yaptım, bir 15 daha çağırsalar yine yaparım. Bir çok insan diyor ki işte gereksiz bilmem ne. Oraya gitmeden bunu bilemezsiniz. Askerliğin ne kadar gerekli olduğunu oraya gelince anlarsınız.

Ayrıca;
Yukarıda saydığın devlet kredisi haricindeki herşey senin zevk ve lüksüne giden paralar.


Hocam bence aksine Askerliğin çok gereksiz bir şey olduğunu askere gidince anlıyorsun :) Ben askere gitmeden önce askerliğin okadar gereksiz olacağını tahmin dahi etmiyordum..Gerçekten çok gereksiz birşey :) Acemi birliğinde zaten yardıma ihtiyacı olanları seçiyolar tüm gerekli yardımlarıda yapıyolar... Çağırsalar zevkle yine giderim fark etmez bir zorluğu yok :) Bu arada maaşıda gittiğin yere göre değişiyor bizim 300 tl sadece tazminat vardı 2 milyar para biriktirmiştim askerde.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:05:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.