![]() |
LÖSEV'e 10 TL Bağış ÖNCELİKLE KONU YANLIŞ YERDE İSE TAŞINSIN Arkadaşlar okulda Öğretmen LÖSEV'e Bağışla İlgili Şeylerden Bahsetti . Bize 10 TL Çok ufak Gibi Geliyor Fakat Bir sürü Kişi 10 TL gönderince Bu Paralar Bir sürü Kişiye Yardımcı oluyor.. Loseve Bağış nasıl Yapabilirim Diye Sorarsanız : Sms ile ; Alıntı:
Alıntı:
Bağışınızı international@losev.org.tr Mailine Gönderebilirsiniz Veya Buraya Tıklayarak Ödeme Yapabilirsiniz PTT ile ; Alıntı:
Forumdan Nekadar Bağış Yapılırsa Okadar Destek Olmuş Oluruz.. :) Bağış Yapanlar Yazarsa Sevinirim. r10 dan Yapılan Bağışlar ; https://i.hizliresim.com/QX4WnG.png https://i.hizliresim.com/LPYgdZ.jpg https://i.hizliresim.com/gl4yE2.jpg Alıntı:
Alıntı:
http://i.imgur.com/jdTLu3P.jpg https://i.hizliresim.com/ZNW2ZV.png Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
https://i.hizliresim.com/P3o0Wv.jpg https://i.hizliresim.com/El4Enq.jpg https://i.hizliresim.com/lY60bJ.jpg |
Allah senin sirtini yere getirmez, 16 yasinda bunu duyup aklinta tutup buraya konu aciyorsan, bu ulkeye senden zarar gelmez. Tebrik etmek istedim nedense, cogu kisinin umrunda bile olmayacagi bir konu. |
Alıntı:
|
bende bu duyarlılığı gösterdiğin için yürekten tebrik ediyorum. arkadaşımız gibi sizlerde ufak bir araştırma ile lösev hakkında bilgi edinebilir ve ufak bir bağışla en büyük desteği sağlayabilirsiniz.ayrıca imkanı olanlar için belirtmek istiyorum ki aylık düzenli kesinti yapılmasını talep ederek bağışta da bulunabilirsiniz. miktarı da siz belirliyorsunuz. konu açılmışken geçen hafta ankarada yapımı devam eden lösemili çocuklar kentinin inşaatını ziyaret etme fırsatım oldu. bağışçılar sayesinde her geçen gün daha ileri aşamaya gelen bir lösemili çocuklar kenti inanın.şu an kaba işçiliği bitmiş durumda.en azından bu süreçte bir çivide siz çakın derim. |
Alıntı:
|
|
Paypal üzerinden bağış imkanı olması çok güzel. Daha önce de yapmışlığım var. Şimdi hatırlattın bir daha yapayım :) |
Alıntı:
international@losev.org.tr Bu adresede Gönderebiliyorsunuz :) Alıntı:
|
Bende kendi adıma teşekkür ederim kardeşim. Bu yaşta böyle şeyler yapman çok güzel. Ayrıca öğretmenini de tebrik ederim. Çok çok selamımızı söyle. Normalde bağış yada yardımlar gizli yapılır. Fakat diğer arkadaşları da belki pozitif etkiler diyerek resmi paylaşıyorum. Kartta 20 tl lik limit kalmış. O yüzden bu kadar yatırabildim. https://i.hizliresim.com/gl4yE2.jpg |
https://i.hizliresim.com/LPYgdZ.jpg kendim bunu yapabildim. cevremdeki herkese baski kurup yaptiriyorum :) tesekkur ederim kardesim bilgilendirdigin icin |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Çok guzel uygulama bende ****** da amazondna aldıgım bedava vps leri bagış yapana 1yıllık ücretsiz saglıyordum baya da bir destek olmuştu r10 da bole şeyler gormek çok guzel :) |
Alıntı:
|
Ben de SMS ile ufak da olsa yardımda bulundum. Hatırlattığın için teşekkürler. |
Alıntı:
|
Bir tanede benden oldu az önce.. İyiki aklımıza getirdiniz.. Selamlar. https://i.hizliresim.com/b8gkDG.png |
Alıntı:
|
Yanlış hatırlamıyorsam aylık düzenli bağışımız vardı kontrol edeyim kredi kartları yenilendiğindne iptal olmuş olabilir. Pazartesi gibi de normal bir bağışda yaptırtacağım. |
böyle bir konuyu bize hatırlattıgın için çok teşekkür ederim. bende bağış yaptım. bagış yaptıgımı yazmıycaktım fakat konu güncel kalsın diye yorum yapıyorum. bu konu hep üst kısımlarda kalmalı. |
Alıntı:
Alıntı:
|
Bu hastalığı yaşamayan bilemez. Emin olun bağışlarınız boşa gitmiyor. |
Alıntı:
|
LÖSEV'e 10 TL Bağış http://img.tapatalk.com/d/14/04/13/ytamyju3.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/04/13/aty6u8ur.jpg Hayırlara vesile olması dileğiyle. Rabbim yardımcıları olsun. Mobil olarak gönderildi. |
Alıntı:
|
LÖSEV'e 10 TL Bağış Alıntı:
Hayırlara vesile olması dileğiyle, rabbim yardımları olsun. Mobil olarak gönderildi. |
Alıntı:
Diğer 2 Farklı Forumda Konu Açtım Hiç Yorum Bile Yapılmadı! R10'u Daha bir Sevdim :) Bağışlar Artıyor.. --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:53:02 -->-> Daha önceki mesaj 15:43:04 -- Başka Bağış Yapan yokmu? |
Bende yaptım. Konuyu açan arkadaşada ayrıca teşekkür ederim bu bilgilendirme için. http://i.imgur.com/jdTLu3P.jpg |
Alıntı:
|
Bende ufak da olsa bir yardımda bulundum. Konuyu açan kardeşime teşekkür ediyorum. https://i.hizliresim.com/ZNW2ZV.png |
10 liradan kimse batmaz, 1 gün sigara içmeyin ve bağış yapın. |
Bizim için küçük ama onlar için büyük bir şey bu bağışlar. Küçük bir miktar da ben gönderdim. Konuyu açan kardeşime teşekkür ederim |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
küçük bir miktarda ben yaptım elimden bukadar geldi suanda sıkıntılarım var inşallah ilerleyen zamanda daha yüksek bir meblağ bagıslayacagım http://i.imgur.com/D5CS97i.png |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
teşekkürler Allah razı olsun :) |
Günceldir. :/ |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:07:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.