R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   LÖSEV'e 10 TL Bağış (https://www.r10.net/off-topic/1241643-loseve-10-tl-bagis.html)

Msnkopatcocuk 12-04-2014 15:02:21

LÖSEV'e 10 TL Bağış
 
ÖNCELİKLE KONU YANLIŞ YERDE İSE TAŞINSIN

Arkadaşlar okulda Öğretmen LÖSEV'e Bağışla İlgili Şeylerden Bahsetti .

Bize 10 TL Çok ufak Gibi Geliyor Fakat Bir sürü Kişi 10 TL gönderince Bu Paralar Bir sürü Kişiye Yardımcı oluyor..

Loseve Bağış nasıl Yapabilirim Diye Sorarsanız :

Sms ile ;
Alıntı:

AVEA, TURKCELL veya VODAFONE faturalı hatlarından 3406’ya boş SMS göndererek bağış yapabilirsiniz. Her bir mesaj bedeli 10 TL + 2 SMS’dir.
Eft İle :
Alıntı:

Banka / Şube Kodu: Ziraat Bankası / Gaziosmanpaşa (GOP) Şube Kodu: 920

Hesap Numarası: 3458518-5007

IBAN TR460001000920034585185007
Paypal İle ;
Bağışınızı international@losev.org.tr Mailine Gönderebilirsiniz Veya Buraya Tıklayarak Ödeme Yapabilirsiniz

PTT ile ;
Alıntı:

Türkiye’nin her köşesindeki PTT şubelerinden 120660 no’lu posta çeki hesabına bağış yapabilirsiniz.
Ve Daha Birsürü Ödeme Yöntemi Bulunuyor : http://www.losev.org.tr/v2/tr/content.asp?ctID=428

Forumdan Nekadar Bağış Yapılırsa Okadar Destek Olmuş Oluruz.. :)
Bağış Yapanlar Yazarsa Sevinirim.

r10 dan Yapılan Bağışlar ;
https://i.hizliresim.com/QX4WnG.png
https://i.hizliresim.com/LPYgdZ.jpg
https://i.hizliresim.com/gl4yE2.jpg
Alıntı:

santos Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068899929)
Ben de SMS ile ufak da olsa yardımda bulundum.
Hatırlattığın için teşekkürler.

Alıntı:

RemotE Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068902330)
böyle bir konuyu bize hatırlattıgın için çok teşekkür ederim. bende bağış yaptım

http://img.tapatalk.com/d/14/04/13/aty6u8ur.jpg
http://i.imgur.com/jdTLu3P.jpg
https://i.hizliresim.com/ZNW2ZV.png
Alıntı:

CND Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068905811)
Küçük bir miktar da ben gönderdim.

http://i.imgur.com/D5CS97i.png
Alıntı:

Bekir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068906834)
ailemden 3 kişiye de yaptırdım hocam onlarıda sayın :)

https://i.hizliresim.com/4mDJJA.png
Alıntı:

Cgi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068933461)
Hatırlattığın için sağol kardeşim. Bende elimden geldiğince yardımda bulundum.

Alıntı:

delicoban Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068934189)
bende 10 tl gönderdim.

https://i.hizliresim.com/ydlLzN.png
https://i.hizliresim.com/P3o0Wv.jpg
https://i.hizliresim.com/El4Enq.jpg
https://i.hizliresim.com/lY60bJ.jpg

AlperA. 12-04-2014 15:11:57

Allah senin sirtini yere getirmez, 16 yasinda bunu duyup aklinta tutup buraya konu aciyorsan, bu ulkeye senden zarar gelmez. Tebrik etmek istedim nedense, cogu kisinin umrunda bile olmayacagi bir konu.

Msnkopatcocuk 12-04-2014 15:15:17

Alıntı:

AlperA. Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068898722)
Allah senin sirtini yere getirmez, 16 yasinda bunu duyup aklinta tutup buraya konu aciyorsan, bu ulkeye senden zarar gelmez. Tebrik etmek istedim nedense, cogu kisinin umrunda bile olmayacagi bir konu.

Abi Bu Konularda Pek bi Bilgim Yoktu Ama birkaç Gün Önce Öğretmen Bu Konuyu Açtı Araştırıncada Gerçekten Bağışların Yapılması Gerektiğini Anladım Sadece 1 Kişi İle Belki Çok Az ama Bu Forumda binlerce Üye Var %10 u Bile Gönderse Kim Bilir Kaç Hasta Arkadaşımızın Masrafı Karşılanıcak Şimdilik 10 TL gönderebildim ama Herzaman Göndermeye çalışıcam..

TecnoPlus 12-04-2014 17:23:09

bende bu duyarlılığı gösterdiğin için yürekten tebrik ediyorum. arkadaşımız gibi sizlerde ufak bir araştırma ile lösev hakkında bilgi edinebilir ve ufak bir bağışla en büyük desteği sağlayabilirsiniz.ayrıca imkanı olanlar için belirtmek istiyorum ki aylık düzenli kesinti yapılmasını talep ederek bağışta da bulunabilirsiniz. miktarı da siz belirliyorsunuz.
konu açılmışken geçen hafta ankarada yapımı devam eden lösemili çocuklar kentinin inşaatını ziyaret etme fırsatım oldu. bağışçılar sayesinde her geçen gün daha ileri aşamaya gelen bir lösemili çocuklar kenti inanın.şu an kaba işçiliği bitmiş durumda.en azından bu süreçte bir çivide siz çakın derim.

Msnkopatcocuk 12-04-2014 17:27:35

Alıntı:

TecnoPlus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068899281)
bende bu duyarlılığı gösterdiğin için yürekten tebrik ediyorum. arkadaşımız gibi sizlerde ufak bir araştırma ile lösev hakkında bilgi edinebilir ve ufak bir bağışla en büyük desteği sağlayabilirsiniz.ayrıca imkanı olanlar için belirtmek istiyorum ki aylık düzenli kesinti yapılmasını talep ederek bağışta da bulunabilirsiniz. miktarı da siz belirliyorsunuz.
konu açılmışken geçen hafta ankarada yapımı devam eden lösemili çocuklar kentinin inşaatını ziyaret etme fırsatım oldu. bağışçılar sayesinde her geçen gün daha ileri aşamaya gelen bir lösemili çocuklar kenti inanın.şu an kaba işçiliği bitmiş durumda.en azından bu süreçte bir çivide siz çakın derim.

Bilgi Verdiğiniz İçin Teşekkürler :)

FoRgEd 12-04-2014 18:07:11

paypal ödemesi yaparken hata veriyor

https://i.hizliresim.com/vzQLX4.png

prisoner 12-04-2014 18:35:02

Paypal üzerinden bağış imkanı olması çok güzel. Daha önce de yapmışlığım var. Şimdi hatırlattın bir daha yapayım :)

Msnkopatcocuk 12-04-2014 18:56:51

Alıntı:

FoRgEd Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068899437)
paypal ödemesi yaparken hata veriyor

https://i.hizliresim.com/vzQLX4.png

Hocam Daha Öğlen 10 tl bağış Yaptım Sorun yoktu :/ Biraz Bekleyip Tekrar Deneyin :)

international@losev.org.tr Bu adresede Gönderebiliyorsunuz :)
Alıntı:

prisoner Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068899539)
Paypal üzerinden bağış imkanı olması çok güzel. Daha önce de yapmışlığım var. Şimdi hatırlattın bir daha yapayım :)

SS Eklerseniz Sevinirim :) Konuya Eklerim

Yeniceri 12-04-2014 19:09:49

Bende kendi adıma teşekkür ederim kardeşim. Bu yaşta böyle şeyler yapman çok güzel. Ayrıca öğretmenini de tebrik ederim. Çok çok selamımızı söyle. Normalde bağış yada yardımlar gizli yapılır. Fakat diğer arkadaşları da belki pozitif etkiler diyerek resmi paylaşıyorum. Kartta 20 tl lik limit kalmış. O yüzden bu kadar yatırabildim.

https://i.hizliresim.com/gl4yE2.jpg

BuRacK 12-04-2014 19:13:01

https://i.hizliresim.com/LPYgdZ.jpg
kendim bunu yapabildim. cevremdeki herkese baski kurup yaptiriyorum :)
tesekkur ederim kardesim bilgilendirdigin icin

ByCiHaT 12-04-2014 19:27:51

Alıntı:

Msnkopatcocuk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068898672)
ÖNCELİKLE KONU YANLIŞ YERDE İSE TAŞINSIN

Arkadaşlar okulda Öğretmen LÖSEV'e Bağışla İlgili Şeylerden Bahsetti .

Bize 10 TL Çok ufak Gibi Geliyor Fakat Bir sürü Kişi 10 TL gönderince Bu Paralar Bir sürü Kişiye Yardımcı oluyor..

Loseve Bağış nasıl Yapabilirim Diye Sorarsanız :

Sms ile ;

Eft İle :


Paypal İle ;
Bağışınızı international@losev.org.tr Mailine Gönderebilirsiniz Veya Buraya Tıklayarak Ödeme Yapabilirsiniz

PTT ile ;


Ve Daha Birsürü Ödeme Yöntemi Bulunuyor : http://www.losev.org.tr/v2/tr/content.asp?ctID=428

Forumdan Nekadar Bağış Yapılırsa Okadar Destek Olmuş Oluruz.. :)
Bağış Yapanlar Yazarsa Sevinirim.

r10 dan Yapılan Bağışlar ;
https://i.hizliresim.com/QX4WnG.png

Bilgilendirme için Teşekkürler. Kendim Gönderip, Çevremdekileri de Teşvik Edicem..

Msnkopatcocuk 12-04-2014 19:37:17

Alıntı:

Yeniceri Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068899681)
Bende kendi adıma teşekkür ederim kardeşim. Bu yaşta böyle şeyler yapman çok güzel. Ayrıca öğretmenini de tebrik ederim. Çok çok selamımızı söyle. Normalde bağış yada yardımlar gizli yapılır. Fakat diğer arkadaşları da belki pozitif etkiler diyerek resmi paylaşıyorum. Kartta 20 tl lik limit kalmış. O yüzden bu kadar yatırabildim.

https://i.hizliresim.com/gl4yE2.jpg

Allah Razı olsun :) Forumumuzdan Ufak Ufak Para Yardımı Olmaya Başladı :)
Alıntı:

BuRacK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068899689)
https://i.hizliresim.com/LPYgdZ.jpg
kendim bunu yapabildim. cevremdeki herkese baski kurup yaptiriyorum :)
tesekkur ederim kardesim bilgilendirdigin icin

Allah Razı olsun :) Forumumuzdan Ufak Ufak Para Yardımı Olmaya Başladı :)
Alıntı:

ByCiHaT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068899740)
Bilgilendirme için Teşekkürler. Kendim Gönderip, Çevremdekileri de Teşvik Edicem..

Teşekkürler :)

caxe 12-04-2014 19:43:38

Çok guzel uygulama bende ****** da amazondna aldıgım bedava vps leri bagış yapana 1yıllık ücretsiz saglıyordum baya da bir destek olmuştu r10 da bole şeyler gormek çok guzel :)

Msnkopatcocuk 12-04-2014 20:03:51

Alıntı:

caxe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068899789)
Çok guzel uygulama bende ****** da amazondna aldıgım bedava vps leri bagış yapana 1yıllık ücretsiz saglıyordum baya da bir destek olmuştu r10 da bole şeyler gormek çok guzel :)

Teşekkürler Hocam :)

santos 12-04-2014 20:21:00

Ben de SMS ile ufak da olsa yardımda bulundum.
Hatırlattığın için teşekkürler.

Msnkopatcocuk 12-04-2014 21:06:29

Alıntı:

santos Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068899929)
Ben de SMS ile ufak da olsa yardımda bulundum.
Hatırlattığın için teşekkürler.

teşekkürler hocam :)

iWorks 12-04-2014 22:28:54

Bir tanede benden oldu az önce.. İyiki aklımıza getirdiniz.. Selamlar.
https://i.hizliresim.com/b8gkDG.png

Msnkopatcocuk 13-04-2014 00:13:24

Alıntı:

iWorks Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068900471)
Bir tanede benden oldu az önce.. İyiki aklımıza getirdiniz.. Selamlar.
https://i.hizliresim.com/b8gkDG.png

Önemli değil hocam

Broon 13-04-2014 09:24:26

Yanlış hatırlamıyorsam aylık düzenli bağışımız vardı kontrol edeyim kredi kartları yenilendiğindne iptal olmuş olabilir. Pazartesi gibi de normal bir bağışda yaptırtacağım.

RemotE 13-04-2014 13:29:46

böyle bir konuyu bize hatırlattıgın için çok teşekkür ederim. bende bağış yaptım.

bagış yaptıgımı yazmıycaktım fakat konu güncel kalsın diye yorum yapıyorum. bu konu hep üst kısımlarda kalmalı.

Msnkopatcocuk 13-04-2014 13:33:01

Alıntı:

Broon Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068901700)
Yanlış hatırlamıyorsam aylık düzenli bağışımız vardı kontrol edeyim kredi kartları yenilendiğindne iptal olmuş olabilir. Pazartesi gibi de normal bir bağışda yaptırtacağım.

Teşekkürler
Alıntı:

RemotE Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068902330)
böyle bir konuyu bize hatırlattıgın için çok teşekkür ederim. bende bağış yaptım.

bagış yaptıgımı yazmıycaktım fakat konu güncel kalsın diye yorum yapıyorum. bu konu hep üst kısımlarda kalmalı.

Saolun hocam

WSBGDH 13-04-2014 13:59:50

Bu hastalığı yaşamayan bilemez. Emin olun bağışlarınız boşa gitmiyor.

Msnkopatcocuk 13-04-2014 14:27:43

Alıntı:

WSBGDH Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068902425)
Bu hastalığı yaşamayan bilemez. Emin olun bağışlarınız boşa gitmiyor.

Evet hocam Şuan 100 TL ye Yakın Belkide Fazla Bağış Yapıldı Forumumuzdan

MehmetcanK 13-04-2014 14:32:39

LÖSEV'e 10 TL Bağış
 
http://img.tapatalk.com/d/14/04/13/ytamyju3.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/04/13/aty6u8ur.jpg

Hayırlara vesile olması dileğiyle. Rabbim yardımcıları olsun.
Mobil olarak gönderildi.

Msnkopatcocuk 13-04-2014 14:36:09

Alıntı:

MehmetcanK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068902556)

Allah Razı Olsun Hocam :)

MehmetcanK 13-04-2014 14:39:38

LÖSEV'e 10 TL Bağış
 
Alıntı:

Msnkopatcocuk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068902562)
Allah Razı Olsun Hocam :)



Hayırlara vesile olması dileğiyle, rabbim yardımları olsun.

Mobil olarak gönderildi.

Msnkopatcocuk 13-04-2014 22:27:31

Alıntı:

MehmetcanK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068902581)
Hayırlara vesile olması dileğiyle, rabbim yardımları olsun.

Mobil olarak gönderildi.

Amin Hocam.. :)
Diğer 2 Farklı Forumda Konu Açtım Hiç Yorum Bile Yapılmadı! R10'u Daha bir Sevdim :) Bağışlar Artıyor..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:53:02 -->-> Daha önceki mesaj 15:43:04 --

Başka Bağış Yapan yokmu?

ikipac 13-04-2014 22:47:50

Bende yaptım. Konuyu açan arkadaşada ayrıca teşekkür ederim bu bilgilendirme için.

http://i.imgur.com/jdTLu3P.jpg

Msnkopatcocuk 13-04-2014 23:00:52

Alıntı:

ikipac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068904430)
Bende yaptım. Konuyu açan arkadaşada ayrıca teşekkür ederim bu bilgilendirme için.

http://i.imgur.com/jdTLu3P.jpg

Ben teşekkür ederim bağış yaptığınız için

IceMachine 14-04-2014 10:44:43

Bende ufak da olsa bir yardımda bulundum. Konuyu açan kardeşime teşekkür ediyorum.

https://i.hizliresim.com/ZNW2ZV.png

MaiHes 14-04-2014 10:50:45

10 liradan kimse batmaz, 1 gün sigara içmeyin ve bağış yapın.

CND 14-04-2014 10:59:50

Bizim için küçük ama onlar için büyük bir şey bu bağışlar.

Küçük bir miktar da ben gönderdim.

Konuyu açan kardeşime teşekkür ederim

Msnkopatcocuk 14-04-2014 15:10:02

Alıntı:

IceMachine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068905757)
Bende ufak da olsa bir yardımda bulundum. Konuyu açan kardeşime teşekkür ediyorum.

https://i.hizliresim.com/ZNW2ZV.png

Önemli değil :) allah razı olsun bağışınız için
Alıntı:

MaiHes Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068905775)
10 liradan kimse batmaz, 1 gün sigara içmeyin ve bağış yapın.

Teşekkürler Hocam Yorumunuz İçin
Alıntı:

CND Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068905811)
Bizim için küçük ama onlar için büyük bir şey bu bağışlar.

Küçük bir miktar da ben gönderdim.

Konuyu açan kardeşime teşekkür ederim

Allah razı olsun :)

Bekir 14-04-2014 15:16:12

küçük bir miktarda ben yaptım elimden bukadar geldi suanda sıkıntılarım var inşallah ilerleyen zamanda daha yüksek bir meblağ bagıslayacagım

http://i.imgur.com/D5CS97i.png

Msnkopatcocuk 14-04-2014 15:32:35

Alıntı:

Bekir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068906710)
küçük bir miktarda ben yaptım elimden bukadar geldi suanda sıkıntılarım var inşallah ilerleyen zamanda daha yüksek bir meblağ bagıslayacagım

http://i.imgur.com/D5CS97i.png

Azda Olsa Yavaş Yavaş Büyüyor Bağış miktarı :)

Bekir 14-04-2014 15:38:43

Alıntı:

Msnkopatcocuk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068906797)
Azda Olsa Yavaş Yavaş Büyüyor Bağış miktarı :)

100 kişi bağışlasa 1000 TL hocam :) r10 insani vicdanlıdır insafiyetlidir hergün binlerce türk lirası euro dolar dönüyor r10 da ben inanıyorum cok yüksek bir meblagda bagış cıkacak buradan

Msnkopatcocuk 14-04-2014 15:41:01

Alıntı:

Bekir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068906822)
100 kişi bağışlasa 1000 TL hocam :) r10 insani vicdanlıdır insafiyetlidir hergün binlerce türk lirası euro dolar dönüyor r10 da ben inanıyorum cok yüksek bir meblagda bagış cıkacak buradan

Şuanlık Buraya Bağış Yaptığının Resmini koyanlar toplam 140 TL oldu . Resimsiz Bağış Yaptığını Yazanlarla Büyük ihtimalle 200 TL yi Geçmiştir :)

Bekir 14-04-2014 15:43:13

Alıntı:

Msnkopatcocuk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068906829)
Şuanlık Buraya Bağış Yaptığının Resmini koyanlar toplam 140 TL oldu . Resimsiz Bağış Yaptığını Yazanlarla Büyük ihtimalle 200 TL yi Geçmiştir :)

ailemden 3 kişiye de yaptırdım hocam onlarıda sayın :)

Msnkopatcocuk 14-04-2014 17:49:04

teşekkürler Allah razı olsun :)

Msnkopatcocuk 15-04-2014 18:12:45

Günceldir. :/


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:07:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.