R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   LÖSEV'e 10 TL Bağış (https://www.r10.net/off-topic/1241643-loseve-10-tl-bagis.html)

fthylmz 26-09-2014 23:54:44

destek saglayacagım (Y) teşekkür ederim.

clubmember 04-10-2014 00:56:09

bayram üstü bir güncelleyelim...

Msnkopatcocuk 10-10-2014 20:53:26

Konu günceldir :)

Msnkopatcocuk 09-12-2014 17:40:19

Günceldir..

Msnkopatcocuk 28-12-2014 16:40:05

günceldir..

xCode_ 19-02-2015 15:16:26

Bir türlü gönderemeidm.

Paypaldan göndermeyi denediğimde alıcı bu ödeme türünü kabul etmiyor dedi
sitelerindeki paypal ödeme yolu ile denediğim de sitelerinde arıza oldugu için kabul etmedi.

Banka yolu ile göndermek istediğimde de alıcı adı istiyor. oraya ne yazcagımı bilmiyorum. yardımcı olur musunuz

Msnkopatcocuk 19-02-2015 19:05:21

Alıntı:

xCode_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070168341)
Bir türlü gönderemeidm.

Paypaldan göndermeyi denediğimde alıcı bu ödeme türünü kabul etmiyor dedi
sitelerindeki paypal ödeme yolu ile denediğim de sitelerinde arıza oldugu için kabul etmedi.

Banka yolu ile göndermek istediğimde de alıcı adı istiyor. oraya ne yazcagımı bilmiyorum. yardımcı olur musunuz

Paypal Mail Adresi ile göndermeyi denedinizmi?

Alıcı ismi losev yazsanız kabul eder heralde olmazsa 1-2 gün sonra deneyin paypalla

xCode_ 19-02-2015 19:10:55

Alıntı:

Msnkopatcocuk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070169200)
Paypal Mail Adresi ile göndermeyi denedinizmi?

Alıcı ismi losev yazsanız kabul eder heralde olmazsa 1-2 gün sonra deneyin paypalla

https://www.losev.org.tr/bagis/Losev_paypal.aspx
burdan denedigimde böyle bir hata veriyor
http://i.imgur.com/gF3q0Cp.png
mail adresine göndermek istedigimde
http://i.imgur.com/guH3qMb.png
bu hatayı veriyor

Msnkopatcocuk 19-02-2015 19:14:44

Alıntı:

xCode_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070169216)
https://www.losev.org.tr/bagis/Losev_paypal.aspx
burdan denedigimde böyle bir hata veriyor
http://i.imgur.com/gF3q0Cp.png
mail adresine göndermek istedigimde
http://i.imgur.com/guH3qMb.png
bu hatayı veriyor

1-2 Gün bekleyin belki teknik sorun olmuştur

Msnkopatcocuk 08-03-2015 23:12:55

Günceldir.

SLiM_BoY 02-04-2015 21:09:08

Alıntı:

LÖSEV Başkanı Üstün Ezer "güveni kötüye kullanma" suçundan 5 yıl hapis ve 50 bin lira adli para cezasına çarptırıldı.
Kaynak: Kurban yolsuzluğunda karar çıktı

:o

MelihCan 03-05-2015 09:43:54

Allah kabul etsin inşallah.
https://i.hizliresim.com/1yrra1.jpg

Msnkopatcocuk 14-05-2015 21:27:37

Alıntı:

MelihCan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070411454)
Allah kabul etsin inşallah.
https://i.hizliresim.com/1yrra1.jpg

Bağış Yaptığınız İçin Teşekkür Ederim :)

Bora 06-07-2015 14:11:20

https://i.hizliresim.com/l7nb5B.png
Yardımcı olduysam ne mutlu bana.

onlinecihan 07-06-2016 20:49:12

Bağışta seveptir yanlız bence göstermeye gerek yok ..

Elinizle yaptıgınız iyiliği sevabı dilinizle yada göstererekten kaybetmeyin

Narcos 11-08-2017 13:08:20

Alıntı:

onlinecihan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1071675072)
Bağışta seveptir yanlız bence göstermeye gerek yok ..

Elinizle yaptıgınız iyiliği sevabı dilinizle yada göstererekten kaybetmeyin

katılıyorum

NobranSeo 25-09-2017 12:44:56

Lösevin her zaman destekçisi olmaya devam edeceğiz.

evrenaydn 23-11-2017 22:42:34

Bağış miktarımı yazmak istemedim belki ilk dekontlar yeterli olur diye düşündüm ama böyle bir konu için yeniden bize bunu hatırlatan bu değerli arkadaşa teşekkür ederim. Ayrıca BKM Ekspress kullanarak küsürat olan paralarınızı da bu gibi yardımın çok önemli olduğu kuruluşlara da yardımcı olabilirsiniz. Yeniden bu arkadaşa böyle bir bilinci kazandığı ve kazandırmak için bunu çabaladığından dolayı teşekkür ederim. Umarım nice paylaşımlarla sürekli böyle kuruluklar sıkıntısız milyonlarca insanımıza yardımcı olur.

Hussein 30-01-2018 01:18:22

Bendende Tuğla koyulsun.. :)

https://i.hizliresim.com/JQnn3Y.png

FreelancerTeam 15-06-2018 15:33:23

Bİ BAĞIŞ DA BENDEN ALLAH KABUL ETSİN.

HazarHizmet 25-09-2018 11:42:39

Bu lösev e geçen ayıptır söylemesi bir şeyler yatırdım neyse orada eposta/telefon mecbur tutmuşlar bende yanlış vermedim çünkü altta tanıtım sms göndermeyi kapatmıştım (işaretli değişdi) neyse bunlar bana eposta her ay yolluyor (talep etmemiştim)
ekstranda sms atıyorlar (bayramda)
ama ben ödeme sayfasında sms/epostaya mesaj göndermek için izin isteğini işaretlemedim
bence bu çok saçma bir iş talep ediyorlar vermiyorum yine vermiş gibi davranıyor bu kurum

aselsoft 25-09-2018 14:10:28

Bağış yapılmıştır, vesile olduğunuz için teşekkür ederim.

furkanakdogan 17-11-2018 16:20:43

miktar belirmek istemedim vesile olduğun için teşekkür ederim

gokhanozb 29-11-2018 16:20:08

Hala işlevi var mı bunun? Yani bağış yapmak istesem şu an yapabiliyor muyum?

Milano 29-11-2018 21:01:46

Alıntı:

gokhanozb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074152852)
Hala işlevi var mı bunun? Yani bağış yapmak istesem şu an yapabiliyor muyum?

Evet dostum. Konudaki hesap bilgileri değişmiş olabilir.

https://www.losev.org.tr/bagis/bagis_secenekleri.html buradan güncel bilgilere ulaşabilirsin.

TRSaka 11-04-2019 20:32:40

30 Haziran'da gerçekleştireceğimiz lansmandan sonra her satışımızın %15'ini eşit bir biçimde LÖSEV ve Mehmetçik Vakfına bağışlama kararı aldık. Hem mentörlerimizin hemde yatırımcılarımızın karşı çıktığı bu olayı ne kadar sürdürebileceğimi hep birlikte deneyimlemiş olacağız.

"Hayalleri inşa edecek olan bizden hayallerimizi gerçekleştirmemize ön ayak olan Mehmetçiklerimize; pes etmemeyi, yenilmemeyi öğreten tüm çocuklara tam destek!"

HAZARFE 02-05-2019 21:52:57

Birde bu konu vesilesi ile bağış yaptım teşekkürler :)

https://i.hizliresim.com/DYnVmy.png

azizak 07-08-2019 08:55:46

sms bağışları 20₺ olarak güncellenmiş sanırım, konuda da aynı güncelleme yapılabilir mi :) @Msnkopatcocuk;@Hagiwhat; @Erhan;

LordHaseky 10-08-2019 09:00:52



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:39:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.