![]() |
destek saglayacagım (Y) teşekkür ederim. |
bayram üstü bir güncelleyelim... |
Konu günceldir :) |
Günceldir.. |
günceldir.. |
Bir türlü gönderemeidm. Paypaldan göndermeyi denediğimde alıcı bu ödeme türünü kabul etmiyor dedi sitelerindeki paypal ödeme yolu ile denediğim de sitelerinde arıza oldugu için kabul etmedi. Banka yolu ile göndermek istediğimde de alıcı adı istiyor. oraya ne yazcagımı bilmiyorum. yardımcı olur musunuz |
Alıntı:
Alıcı ismi losev yazsanız kabul eder heralde olmazsa 1-2 gün sonra deneyin paypalla |
Alıntı:
burdan denedigimde böyle bir hata veriyor http://i.imgur.com/gF3q0Cp.png mail adresine göndermek istedigimde http://i.imgur.com/guH3qMb.png bu hatayı veriyor |
Alıntı:
|
Günceldir. |
Alıntı:
:o |
Allah kabul etsin inşallah. https://i.hizliresim.com/1yrra1.jpg |
Alıntı:
|
https://i.hizliresim.com/l7nb5B.png Yardımcı olduysam ne mutlu bana. |
Bağışta seveptir yanlız bence göstermeye gerek yok .. Elinizle yaptıgınız iyiliği sevabı dilinizle yada göstererekten kaybetmeyin |
Alıntı:
|
Lösevin her zaman destekçisi olmaya devam edeceğiz. |
Bağış miktarımı yazmak istemedim belki ilk dekontlar yeterli olur diye düşündüm ama böyle bir konu için yeniden bize bunu hatırlatan bu değerli arkadaşa teşekkür ederim. Ayrıca BKM Ekspress kullanarak küsürat olan paralarınızı da bu gibi yardımın çok önemli olduğu kuruluşlara da yardımcı olabilirsiniz. Yeniden bu arkadaşa böyle bir bilinci kazandığı ve kazandırmak için bunu çabaladığından dolayı teşekkür ederim. Umarım nice paylaşımlarla sürekli böyle kuruluklar sıkıntısız milyonlarca insanımıza yardımcı olur. |
|
Bİ BAĞIŞ DA BENDEN ALLAH KABUL ETSİN. |
Bu lösev e geçen ayıptır söylemesi bir şeyler yatırdım neyse orada eposta/telefon mecbur tutmuşlar bende yanlış vermedim çünkü altta tanıtım sms göndermeyi kapatmıştım (işaretli değişdi) neyse bunlar bana eposta her ay yolluyor (talep etmemiştim) ekstranda sms atıyorlar (bayramda) ama ben ödeme sayfasında sms/epostaya mesaj göndermek için izin isteğini işaretlemedim bence bu çok saçma bir iş talep ediyorlar vermiyorum yine vermiş gibi davranıyor bu kurum |
Bağış yapılmıştır, vesile olduğunuz için teşekkür ederim. |
miktar belirmek istemedim vesile olduğun için teşekkür ederim |
Hala işlevi var mı bunun? Yani bağış yapmak istesem şu an yapabiliyor muyum? |
Alıntı:
https://www.losev.org.tr/bagis/bagis_secenekleri.html buradan güncel bilgilere ulaşabilirsin. |
30 Haziran'da gerçekleştireceğimiz lansmandan sonra her satışımızın %15'ini eşit bir biçimde LÖSEV ve Mehmetçik Vakfına bağışlama kararı aldık. Hem mentörlerimizin hemde yatırımcılarımızın karşı çıktığı bu olayı ne kadar sürdürebileceğimi hep birlikte deneyimlemiş olacağız. "Hayalleri inşa edecek olan bizden hayallerimizi gerçekleştirmemize ön ayak olan Mehmetçiklerimize; pes etmemeyi, yenilmemeyi öğreten tüm çocuklara tam destek!" |
|
sms bağışları 20₺ olarak güncellenmiş sanırım, konuda da aynı güncelleme yapılabilir mi :) @Msnkopatcocuk;@Hagiwhat; @Erhan; |
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:39:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.