![]() |
Aracı olduğun için teşekkürler.İlerde daha çok yollayabilirim inşallah. https://i.hizliresim.com/4mDJJA.png |
Alıntı:
|
Konu günceldir |
Başka Bağış Yapan Yokmu :( |
günceldir :/ |
Hatırlattığın için sağol kardeşim. Bende elimden geldiğince yardımda bulundum. |
Rabbimin niyetimizi bildiğinden şüphem yok şükürler olsun ki, umarım bu gönderilen bağışlar gerçek anlamda ihtiyaçlar için kullanılır. Allah hepimizin yardımlarını kabul eder inşallah. |
Alıntı:
Alıntı:
|
bende 10 tl gönderdim. |
Duyarlılıgınız için canı gönülden teşekkür ederim hepinize arkadaşlar. |
https://i.hizliresim.com/ydlLzN.png böyle bir konu açarak güzel bir şeye vesile olmuşsunuz. teşekkürler. |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
20 TL de ben gönderdim hayırlara vesile olur inşallah, teşekkürler.. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
|
[/COLOR] Alıntı:
|
Bende gecen sene doguya gittim. Parasizliktan okuyamayan, egitim gereclerini karsilayamayan kardeslerimi gordum. Ve script satislarimda her sattigim script karsiliginda bagista bulunuyorum. Aslinda insanin basina gelmeden, gormeden,sahit olmadan kisaca empati kurmadan bu yardimlari gerceklestirmesi zor gorunuyor. Halbuki yapacagimiz ufak yardimlar damlaya damlaya birikip o insanlara fayda sagliyor. Bunun bilincinde olan arkadaslara bende kendi adima tesekkur ediyorum. XT910 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Alıntı:
|
Arkadaşlar Başka bağış yapan yokmu :( |
Komu günceldir |
Başka Bağış Yapan yok mu ? :( |
Artık Bağış Yapan Yok Galiba :( |
başk bağış yapabilen yokmu? |
|
Alıntı:
|
Hocam bakın yaptığınız hoş birşey ancak konuyu 2 günde bir yukarı taşımayın hem flood yapıyorsunuz hemde satış ilanlarının sürekli üstüne çıkıyor. Ya off-topic e taşınsın yada konu sabitlensin. |
Alıntı:
Msj Sayısı Arttırmak İçin Yapmadım LOSEV'e Yardım Olsun diye yapmıştım :( |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Günceldir :) 6 Gün Geçti Diye Yazdım. |
Bağış Yapan Varmı ? |
uplayalım. |
bağış yaptım . ayrıca bu yaşta bu duyarlığı gösteriğin için tebrik ederim keşke senin yasındakiler senin 10/1 in kadar duyarlı olsalar.. herkes 10 tl de olsa mutlaka bağıslasın arkadaslar.. |
hatırlattığın için tşkler bir msjda ben attım |
R10 Sayesinde o kadar çok para kazanılıyor her para kazanın %3 de 1 atsa ne olurki. Yada ona bile gerek yok aylık 10 veya 20 TL ne kaybettirir. Bağış yapıyorum. |
Bende bir miktar bağış yaptım. Umarım ihtiyaç sahiplerine ulaşır. |
Alıntı:
|
Bağış toplamak suistimale gelebilecek bir mesele olduğu için bu tür konular forumda yasak. İyi niyetle açılmış olabilir ama yönetim bu tür konulara izin vermiyor |
50K sitemde losev bannerları ile reklam yapıyorum. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:15:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.