R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   LÖSEV'e 10 TL Bağış (https://www.r10.net/off-topic/1241643-loseve-10-tl-bagis.html)

NuhGuleyyupoglu 15-04-2014 21:35:10

Aracı olduğun için teşekkürler.İlerde daha çok yollayabilirim inşallah.
https://i.hizliresim.com/4mDJJA.png

Msnkopatcocuk 17-04-2014 16:35:36

Alıntı:

NuhGuleyyupoglu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068912385)
Aracı olduğun için teşekkürler.İlerde daha çok yollayabilirim inşallah.
https://i.hizliresim.com/4mDJJA.png

Allah razı olsun hocam

Msnkopatcocuk 18-04-2014 15:38:16

Konu günceldir

Msnkopatcocuk 19-04-2014 13:14:19

Başka Bağış Yapan Yokmu :(

Msnkopatcocuk 20-04-2014 21:30:10

günceldir :/

Cgi 20-04-2014 23:44:11

Hatırlattığın için sağol kardeşim. Bende elimden geldiğince yardımda bulundum.

AcreBaN 21-04-2014 00:21:49

Rabbimin niyetimizi bildiğinden şüphem yok şükürler olsun ki, umarım bu gönderilen bağışlar gerçek anlamda ihtiyaçlar için kullanılır. Allah hepimizin yardımlarını kabul eder inşallah.

Msnkopatcocuk 21-04-2014 07:17:00

Alıntı:

Cgi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068933461)
Hatırlattığın için sağol kardeşim. Bende elimden geldiğince yardımda bulundum.

Önemli değil yardım yaptığınız için teşekkürler
Alıntı:

AcreBaN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068933638)
Rabbimin niyetimizi bildiğinden şüphem yok şükürler olsun ki, umarım bu gönderilen bağışlar gerçek anlamda ihtiyaçlar için kullanılır. Allah hepimizin yardımlarını kabul eder inşallah.

Amin hocam

delicoban 21-04-2014 07:47:23

bende 10 tl gönderdim.

Stefan4 21-04-2014 08:05:29

Duyarlılıgınız için canı gönülden teşekkür ederim hepinize arkadaşlar.

sametx 21-04-2014 09:24:29

https://i.hizliresim.com/ydlLzN.png

böyle bir konu açarak güzel bir şeye vesile olmuşsunuz.

teşekkürler.

Msnkopatcocuk 21-04-2014 12:49:51

Alıntı:

delicoban Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068934189)
bende 10 tl gönderdim.

Allah Razı olsun hocam :)
Alıntı:

Stefan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068934205)
Duyarlılıgınız için canı gönülden teşekkür ederim hepinize arkadaşlar.

:)
Alıntı:

sametx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068934329)
https://i.hizliresim.com/ydlLzN.png

böyle bir konu açarak güzel bir şeye vesile olmuşsunuz.

teşekkürler.

Allah razıolsun Hocam :)

ErginYilmaz 21-04-2014 13:00:59

20 TL de ben gönderdim hayırlara vesile olur inşallah, teşekkürler..

Msnkopatcocuk 21-04-2014 13:03:13

Alıntı:

ErginYilmaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068935012)
20 TL de ben gönderdim hayırlara vesile olur inşallah, teşekkürler..

Allah razı olsun hocam :)

ErginYilmaz 21-04-2014 13:32:48

Alıntı:

Msnkopatcocuk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068935025)
Allah razı olsun hocam :)

Cümlemizden. :)

gravedigger_yk 21-04-2014 16:34:30

https://i.hizliresim.com/P3o0Wv.jpg

Msnkopatcocuk 21-04-2014 16:48:53

[/COLOR]
Alıntı:

gravedigger_yk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068935863)

Allah Razı olsun Hocam :)

creatic 21-04-2014 16:58:13

Bende gecen sene doguya gittim. Parasizliktan okuyamayan, egitim gereclerini karsilayamayan kardeslerimi gordum. Ve script satislarimda her sattigim script karsiliginda bagista bulunuyorum. Aslinda insanin basina gelmeden, gormeden,sahit olmadan kisaca empati kurmadan bu yardimlari gerceklestirmesi zor gorunuyor. Halbuki yapacagimiz ufak yardimlar damlaya damlaya birikip o insanlara fayda sagliyor. Bunun bilincinde olan arkadaslara bende kendi adima tesekkur ediyorum.


XT910 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Msnkopatcocuk 21-04-2014 17:33:58

Alıntı:

tasarimhizmet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068935962)
Bende gecen sene doguya gittim. Parasizliktan okuyamayan, egitim gereclerini karsilayamayan kardeslerimi gordum. Ve script satislarimda her sattigim script karsiliginda bagista bulunuyorum. Aslinda insanin basina gelmeden, gormeden,sahit olmadan kisaca empati kurmadan bu yardimlari gerceklestirmesi zor gorunuyor. Halbuki yapacagimiz ufak yardimlar damlaya damlaya birikip o insanlara fayda sagliyor. Bunun bilincinde olan arkadaslara bende kendi adima tesekkur ediyorum.


XT910 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Birçok Arkadaşımız Bağış Yaptı :) Allah Hepsinin Bağışlarını Kabul etsin..

Msnkopatcocuk 23-04-2014 22:07:47

Arkadaşlar Başka bağış yapan yokmu :(

Msnkopatcocuk 24-04-2014 16:38:17

Komu günceldir

Msnkopatcocuk 26-04-2014 18:08:23

Başka Bağış Yapan yok mu ? :(

Msnkopatcocuk 28-04-2014 13:23:46

Artık Bağış Yapan Yok Galiba :(

Msnkopatcocuk 06-05-2014 00:35:24

başk bağış yapabilen yokmu?

HostPaket 06-05-2014 01:34:00

http://prntscr.com/3gkrmr

bende 10 TL bağışladım. Rabbim herkesin bağışını kabul eylesin.

Msnkopatcocuk 06-05-2014 17:01:24

Alıntı:

HostPaket Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068999520)
http://prntscr.com/3gkrmr

bende 10 TL bağışladım. Rabbim herkesin bağışını kabul eylesin.

Amin Hocam :)

Broon 06-05-2014 20:29:50

Hocam bakın yaptığınız hoş birşey ancak konuyu 2 günde bir yukarı taşımayın hem flood yapıyorsunuz hemde satış ilanlarının sürekli üstüne çıkıyor. Ya off-topic e taşınsın yada konu sabitlensin.

Msnkopatcocuk 07-05-2014 18:24:01

Alıntı:

Broon Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069002623)
Hocam bakın yaptığınız hoş birşey ancak konuyu 2 günde bir yukarı taşımayın hem flood yapıyorsunuz hemde satış ilanlarının sürekli üstüne çıkıyor. Ya off-topic e taşınsın yada konu sabitlensin.

Özür Dilerim Hocam Attığım msjları Modlar Silsin
Msj Sayısı Arttırmak İçin Yapmadım LOSEV'e Yardım Olsun diye yapmıştım :(

KAHVEDAR 08-05-2014 03:48:06

Alıntı:

Sayın hakan karan bağışınız gerçekleşmiştir.
allah tum bğışlarımızı kabul etsin bu bağışımıza sebeb olan kardeşimizden de allah razı olsun

Msnkopatcocuk 10-05-2014 00:31:46

Alıntı:

karan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069008573)
allah tum bğışlarımızı kabul etsin bu bağışımıza sebeb olan kardeşimizden de allah razı olsun

Önemli Değil Hocam :) allah Sizden Razı olsun Losevli Arkadaşlara Bağış Yaparak destekte bulunduğunuz için

Msnkopatcocuk 16-05-2014 16:51:51

Günceldir :) 6 Gün Geçti Diye Yazdım.

Msnkopatcocuk 30-05-2014 18:17:43

Bağış Yapan Varmı ?

clubmember 30-05-2014 22:59:38

uplayalım.

RonesansMedya 31-05-2014 00:12:58

bağış yaptım . ayrıca bu yaşta bu duyarlığı gösteriğin için tebrik ederim keşke senin yasındakiler senin 10/1 in kadar duyarlı olsalar..
herkes 10 tl de olsa mutlaka bağıslasın arkadaslar..

SaGoPa 31-05-2014 00:42:25

hatırlattığın için tşkler bir msjda ben attım

Fes 31-05-2014 01:05:38

R10 Sayesinde o kadar çok para kazanılıyor her para kazanın %3 de 1 atsa ne olurki. Yada ona bile gerek yok aylık 10 veya 20 TL ne kaybettirir.

Bağış yapıyorum.

XFQ 31-05-2014 02:01:34

Bende bir miktar bağış yaptım. Umarım ihtiyaç sahiplerine ulaşır.

AlperA. 31-05-2014 02:08:57

Alıntı:

Msnkopatcocuk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069044016)
Günceldir :) 6 Gün Geçti Diye Yazdım.

Bundan sonra butun bagis duyurulari sende haberin olsun. ;)

musevvid 31-05-2014 05:07:53

Bağış toplamak suistimale gelebilecek bir mesele olduğu için bu tür konular forumda yasak. İyi niyetle açılmış olabilir ama yönetim bu tür konulara izin vermiyor

alpera07 31-05-2014 07:29:35

50K sitemde losev bannerları ile reklam yapıyorum.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:15:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.