![]() |
Gazze'de iftarı böyle bastılar !!! http://pbs.twimg.com/media/BPI0BBwCYAAQ47m.jpg Kanal 7 çalışanı, "Gazze'de iftarı böyle bastılar" diye tweet attı. Zulmün Türkiye'de olduğunu öğrenince hesabını kapattı... |
İbretlik bir durum :)) Söylenilecek çok şey varda ne diyelim sonra vatan haini ilan ediliyoruz.. |
Açıklamayı yapmış az önce gördüm, bir okuyun isterseniz. Ayrıca zulüm demişsiniz ki çok haklısınız, dün eylemciler bir çok dükkanı yağmaladılar. Allah ordaki esnafa sabır versin şu mübarek günlerde. |
Hocam öyle bir anlatmışsın ki eylemciler oraya dükkan yağmalamaya gidiyor. Senin düşünceni buradaki herkes biliyor. Eylemcilere yapılan zulümler gösterilmiyor ama. Eylem yapmak haktır diyen hocayı kovuyorlar. Adam avukat ve hoca. Rektör zorla istifa ediliyor. Gazeteciler kovuluyor. Bana gelip esnafın hali diyorsun. Esnafla hiç konuştun mu bilmiyorum ? Hepsi başbakandan çok şikayetçi. Ki benim konuştuğum adamlar hep cemaatçi esnaftı. Esnaf şimdi çıkmış adam dövüyor. Bunu meşrulaştırmak için yağmalandı diyorlar. Yağmalayanda palayla vuran da en ağır cezayı çeksin bence. Kaç can aldı kaç genç gitti saymadan. Kaldırım taşı , esnaf kavgası 'nı düşünmen çok garip. 1 milyon dolar versinler tek gözünü ver. 5 milyon dolar versinler seni öldürsünler. Bunları düşün önce kabul eder misin? Konuya gelirsek kendi kendine itiraf edemese de zulüm diye yazdırmış Allah :) Kendisi dindar geçiniyordur bir de :) |
Alıntı:
Kadın önce s.çtı şimdi sıvıyor yani bumudur :D |
içki içerek iftar yapan müslüman ilk kez görüyorum |
Alıntı:
|
Gazzeyle gezi ne alaka ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
İşte insanlar kendi kazdıkları kuyuya düşünce bir anda afallıyorlar ..Allah eylem yapan kardeşlerimize sabır versin. Bir ara sohbet dönüyordu , biber gazı veya tazikli su bir anda gelirse oruç bozulur mu diye .. Güzelim ramazan ayında bu 1 ay içerisinde egosuna yenik düşmeyen bir başbakanımız olsaydı . Halkı aşalamak yerinde tamam halkımız gezi parkını istemiyorsa bizde yapmayız diyebilseydi şuanda bu görüntüler yerinde haber programlarında ramazan ayı hakkında bir çok haber duyabilecektik .. |
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Suç değil de hocam bu kadının yaptığında savunulacak bişey yok. Söylediklerinin arkasında durup Türkiye'deki bu zulümünde karşısında olması gerekliydi sadece. Son yazısını aradım bulamadım atarsınız. Bir de hocam alevileri savunuyorum diye beni alevi yapmışsınız. Ben alevi değilim. Ben ateist de değilim. Ama ben kim ezilirse onun yanındayım. Eğer oradaki esnafa bir şey olduysa esnafım. Palayla vatandaşın yüzü kesildiyse o vatandaşım. Sığ düşünmemek gerekir. Kendi çıkarımı değil yardıma ihtiyacı olanın çıkarını yazıyorum buraya. Ama siz alışmışsınız kendi çıkarı için bişeyler yapanlara. Alevileri savundum diye aleviysem aleviyim gocunmam. :) |
Alıntı:
|
oruç tutmayan saygı bekler ama tutana saygı göstermeyip içki ile iftar açmaya kalkar. 2-3 ahmakta bunları savunur. |
Alıntı:
Forumda millete cevap yetiştirmek yerine 2-3 kitap okusan faydasını görürsün. |
Alıntı:
Beni bizi hepimizi ilgilendiren bir durum. Oruç tutmaması beni ilgilendirmez Fakat nasıl iftar yaptığı beni ilgilendirir. Böyle marjinal takılıp inandığım değerlere saygısızlık yapmaya da kimsenin hakkı yok. Kimse bunlara göz yummamı lafımı esirgememi beklemesin. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Yahu her yerde gördüğünüzü doğru sanmayın, ne cemaati, ne başbakanı, geçin bunları benim çoluğumu çocuğuma götürdüğüm ekmek kesilirse, yerim başbakanını da, direnişini de. |
Alıntı:
Alıntı:
Yaftalamıyoruz kimseyi. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Asıl bu tür konuların başını sen çekiyorsun hep seni görüyorum. olayları hep çarpıtıyorsun. --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:20:45 -->-> Daha önceki mesaj 18:19:13 -- Alıntı:
|
Alıntı:
Bana dalaşmadan önce ilk yorumları okumanızı öneririm. Kişisel bir sıkıntınız var ise benle özel mesaj yoluyla veya forever-co@hotmail.com mail adresimle bana ulaşabilirsiniz. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Allah bir diyen hristiyanlardan hiçbir farkı kalmaz senin dediğin bu yaşama biçiminin. O zaman ben niye namaz kılıp Kuran okuyorum ki. niye ibadet ediyorum onu anlamış değilim. Allah'a inanayım zina yapayım içki içeyim ama Müslümanım diyeyim. Olur mu hiç öyle şey. Ayrıca Kuranı kaç kere bitirdiğimi sayamadım.. |
Alıntı:
|
İktidar yanlısı esnaflar çıkıp gençleri dövüyor, sonra adamlar insan elbet hırslanıyorlar onlarda saldırıyor.. Git bakalım yolda biri sana tokat patlatsın, sen bunu gururuna yedirebilecek misin ? Buyur Delikanlısın madem soruyorum ? Biz bu ülkede kimlerin yandaş olduğunu gördük..Tutupta 4 büyük kanalın haberlerini izleyip, orda burda laf satanlara deli oluyorum.. Buyur al sana bir gerçek..Elini vicdanına koy, Şu Mübarek ramazan ayının yüzü suyu hürmetine gerçeği söyle...Videodaki resimdeki sivil polis filan değil, bizzat akp gençlik kolları üyesidir... Açılan ekranda free seçin ve videoyu sonuna kadar izleyin.. http://www.sockshare.com/file/B8CB112766DDF56C# |
Taraftar yine meydanlarda. Kimse birbirine laf anlatmasın. Herkes tarafını savunuyor :) Kimse objektif bakamıyor. Bitti. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alevi değilim ama Alevilerle derdiniz nedir ?? Camide içki içildi dediniz Cami imamı açıklama yaptı içilmedi dedi ve sonrasında açığa alındı şimdide diyorsunuz ki dükkanları yağmalıyorlar :)) |
Ben şunu özellikle merak ediyorum: Son 1-2 aydır eylem yapanlar, bize hakaret ediliyor, aşağılanmaktan hor görülmekten bıktık gibi argümanlar kullanıyorlar. Peki olay gerçekten böyle mi? Badem bıyıklı, fetocu, koyun, bidon kafalı, makarnacı, kömürcü, g.t kılı, yalaka, yandaş ve daha sayamadığım onlarcası.. Bu hakaretler size mi ediliyor, yoksa bize mi? Bütün argümanlarınız boş hepsi yalan dolan. |
Alıntı:
Ne desek boş adımız çıkmış dokuza inmez sekize meselesi..İşlerine gelmiyor kimsenin gerçekler.. |
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:54:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.