R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Gazze'de iftarı böyle bastılar !!! (https://www.r10.net/off-topic/1082351-gazzede-iftari-boyle-bastilar.html)

benikaydet 14-07-2013 17:17:58

Gazze'de iftarı böyle bastılar !!!
 
http://pbs.twimg.com/media/BPI0BBwCYAAQ47m.jpg

Kanal 7 çalışanı, "Gazze'de iftarı böyle bastılar" diye tweet attı.

Zulmün Türkiye'de olduğunu öğrenince hesabını kapattı...

Rockco 14-07-2013 17:23:30

İbretlik bir durum :))

Söylenilecek çok şey varda ne diyelim sonra vatan haini ilan ediliyoruz..

JoEN 14-07-2013 17:45:18

Açıklamayı yapmış az önce gördüm, bir okuyun isterseniz. Ayrıca zulüm demişsiniz ki çok haklısınız, dün eylemciler bir çok dükkanı yağmaladılar. Allah ordaki esnafa sabır versin şu mübarek günlerde.

Zafer 14-07-2013 17:57:45

Hocam öyle bir anlatmışsın ki eylemciler oraya dükkan yağmalamaya gidiyor. Senin düşünceni buradaki herkes biliyor.

Eylemcilere yapılan zulümler gösterilmiyor ama. Eylem yapmak haktır diyen hocayı kovuyorlar. Adam avukat ve hoca. Rektör zorla istifa ediliyor. Gazeteciler kovuluyor.

Bana gelip esnafın hali diyorsun. Esnafla hiç konuştun mu bilmiyorum ? Hepsi başbakandan çok şikayetçi. Ki benim konuştuğum adamlar hep cemaatçi esnaftı. Esnaf şimdi çıkmış adam dövüyor. Bunu meşrulaştırmak için yağmalandı diyorlar. Yağmalayanda palayla vuran da en ağır cezayı çeksin bence.

Kaç can aldı kaç genç gitti saymadan. Kaldırım taşı , esnaf kavgası 'nı düşünmen çok garip.

1 milyon dolar versinler tek gözünü ver. 5 milyon dolar versinler seni öldürsünler. Bunları düşün önce kabul eder misin?


Konuya gelirsek kendi kendine itiraf edemese de zulüm diye yazdırmış Allah :) Kendisi dindar geçiniyordur bir de :)

OnurTurk 14-07-2013 18:00:27

Alıntı:

JoEN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568410)
Açıklamayı yapmış az önce gördüm, bir okuyun isterseniz. Ayrıca zulüm demişsiniz ki çok haklısınız, dün eylemciler bir çok dükkanı yağmaladılar. Allah ordaki esnafa sabır versin şu mübarek günlerde.

Arkadaş yuh diyorum başkada birşey demiyorum ya.
Kadın önce s.çtı şimdi sıvıyor yani bumudur :D

CengizYurek 14-07-2013 18:00:42

içki içerek iftar yapan müslüman ilk kez görüyorum

Zafer 14-07-2013 18:02:50

Alıntı:

CengizYurek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568527)
içki içerek iftar yapan müslüman ilk kez görüyorum

Hocam içki yok fotoğrafta veya ben mi göremedim.

ach 14-07-2013 18:02:51

Gazzeyle gezi ne alaka ?

kralmustafa 14-07-2013 18:03:43

Alıntı:

JoEN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568410)
Açıklamayı yapmış az önce gördüm, bir okuyun isterseniz. Ayrıca zulüm demişsiniz ki çok haklısınız, dün eylemciler bir çok dükkanı yağmaladılar. Allah ordaki esnafa sabır versin şu mübarek günlerde.

http://www.youtube.com/watch?v=k75h36HS1KI

Zafer 14-07-2013 18:03:55

Alıntı:

ach Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568540)
Gazzeyle gezi ne alaka ?

Hocam bu gezideki iftardan bir kare.

CengizYurek 14-07-2013 18:03:56

Alıntı:

Zafer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568539)
Hocam içki yok fotoğrafta veya ben mi göremedim.

taksimde içkiyle iftar yapan (!) gördüm. bu resimdekilerde aynı davayı savunuyor.

Lock53 14-07-2013 18:05:06

İşte insanlar kendi kazdıkları kuyuya düşünce bir anda afallıyorlar ..Allah eylem yapan kardeşlerimize sabır versin. Bir ara sohbet dönüyordu , biber gazı veya tazikli su bir anda gelirse oruç bozulur mu diye .. Güzelim ramazan ayında bu 1 ay içerisinde egosuna yenik düşmeyen bir başbakanımız olsaydı . Halkı aşalamak yerinde tamam halkımız gezi parkını istemiyorsa bizde yapmayız diyebilseydi şuanda bu görüntüler yerinde haber programlarında ramazan ayı hakkında bir çok haber duyabilecektik ..

JoEN 14-07-2013 18:08:14

Alıntı:

Zafer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568495)
Hocam öyle bir anlatmışsın ki eylemciler oraya dükkan yağmalamaya gidiyor. Senin düşünceni buradaki herkes biliyor.

Senin düşünceni herkes biliyor derken? Suç gibi birşey mi bu? Bende senin Alevi olduğunu biliyorum, seni bununla suçluyor muyum? Ne adamlarsınız ya.

Alıntı:

kralmustafa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568547)

http://imgim.com/eddie-murphy-nod.gif

OnurTurk 14-07-2013 18:08:43

Alıntı:

CengizYurek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568550)
taksimde içkiyle iftar yapan (!) gördüm. bu resimdekilerde aynı davayı savunuyor.

vay be. hemen öldürmek lazım bence, nefes almaları bile hata bunların.

CengizYurek 14-07-2013 18:10:17

Alıntı:

OnurTürk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568581)
vay be. hemen öldürmek lazım bence, nefes almaları bile hata bunların.

sembolik olarak yapmak istedikleri ile yaptıkları birbirini tutmayan insanlar bunlar. Müslüman olarak savunmamı beklemiyorsunuz herhalde değil mi ?

OzanErsin 14-07-2013 18:11:36

Alıntı:

CengizYurek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568550)
taksimde içkiyle iftar yapan (!) gördüm. bu resimdekilerde aynı davayı savunuyor.

kimin oruç tutup tutmadığı, nasıl iftar yaptığı ya da yapmadığı sizi ilgilendiren bir konu değil.

Zafer 14-07-2013 18:12:04

Alıntı:

JoEN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568580)
Senin düşünceni herkes biliyor derken? Suç gibi birşey mi bu? Bende senin Alevi olduğunu biliyorum, seni bununla suçluyor muyum? Ne adamlarsınız ya.


Suç değil de hocam bu kadının yaptığında savunulacak bişey yok. Söylediklerinin arkasında durup Türkiye'deki bu zulümünde karşısında olması gerekliydi sadece. Son yazısını aradım bulamadım atarsınız.

Bir de hocam alevileri savunuyorum diye beni alevi yapmışsınız. Ben alevi değilim. Ben ateist de değilim. Ama ben kim ezilirse onun yanındayım. Eğer oradaki esnafa bir şey olduysa esnafım. Palayla vatandaşın yüzü kesildiyse o vatandaşım.

Sığ düşünmemek gerekir. Kendi çıkarımı değil yardıma ihtiyacı olanın çıkarını yazıyorum buraya. Ama siz alışmışsınız kendi çıkarı için bişeyler yapanlara. Alevileri savundum diye aleviysem aleviyim gocunmam. :)

Lock53 14-07-2013 18:12:15

Alıntı:

JoEN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568580)
Senin düşünceni herkes biliyor derken? Suç gibi birşey mi bu? Bende senin Alevi olduğunu biliyorum, seni bununla suçluyor muyum? Ne adamlarsınız ya.

Hooop. Orada dur . Ben alevi değilim ama alevi olmak suç mu ? O yazdıklarına dikkat et veya yazmadan önce bir daha düşün o cümleleri ona göre kur . Türkiye Cumhuriyeti ülkesinde yaşıyorsun . Irk,dil,din ayrımı yapamazsın hele ki r10 da hiç yapamazsın bunu .

emredemir 14-07-2013 18:13:41

oruç tutmayan saygı bekler ama tutana saygı göstermeyip içki ile iftar açmaya kalkar. 2-3 ahmakta bunları savunur.

JoEN 14-07-2013 18:14:41

Alıntı:

Lock53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568605)
Hooop. Orada dur . Ben alevi değilim ama alevi olmak suç mu ? O yazdıklarına dikkat et veya yazmadan önce bir daha düşün o cümleleri ona göre kur . Türkiye Cumhuriyeti ülkesinde yaşıyorsun . Irk,dil,din ayrımı yapamazsın hele ki r10 da hiç yapamazsın bunu .

Saçma sapan konuşma, okuduğunu anlayamıyorsun galiba? Az kafası çalışan birisi orada düşünceyi ifade etmenin de Alevi olmanın da normal olduğunu, insanların bunlarla yargılanamayacağını anlar.

Forumda millete cevap yetiştirmek yerine 2-3 kitap okusan faydasını görürsün.

CengizYurek 14-07-2013 18:14:53

Alıntı:

OzanErsin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568598)
kimin oruç tutup tutmadığı, nasıl iftar yaptığı ya da yapmadığı sizi ilgilendiren bir konu değil.

Hayır kardeşim.
Beni bizi hepimizi ilgilendiren bir durum.
Oruç tutmaması beni ilgilendirmez
Fakat nasıl iftar yaptığı beni ilgilendirir.
Böyle marjinal takılıp inandığım değerlere saygısızlık yapmaya da kimsenin hakkı yok.
Kimse bunlara göz yummamı lafımı esirgememi beklemesin.

SwarTLine 14-07-2013 18:15:11

Alıntı:

JoEN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568410)
Açıklamayı yapmış az önce gördüm, bir okuyun isterseniz. Ayrıca zulüm demişsiniz ki çok haklısınız, dün eylemciler bir çok dükkanı yağmaladılar. Allah ordaki esnafa sabır versin şu mübarek günlerde.

bunuda ekleyin hocam iftarlarını birayla açıyorlar :)

Lock53 14-07-2013 18:16:42

Alıntı:

JoEN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568617)
Saçma sapan konuşma, okuduğunu anlayamıyorsun galiba? Az kafası çalışan birisi orada düşünceyi ifade etmenin de Alevi olmanın da normal olduğunu, insanların bunlarla yargılanamayacağını anlar.

Forumda millete cevap yetiştirmek yerine 2-3 kitap okusan faydasını görürsün.

Forumda uyarı aldıktan sonra bu konulara gelmedim bile geldiğimde beğeni yapıp çıktım . Ama seni nedense her konuda görüyorum . Sürekli kışkırtıcı mesajlarınla insanları birbirine düşürüyorsun . Merak etme ben kitabımı okuyorum yeterince de bilgi donanıma sahibim . Bunu eleştirmek veya tartışmak sana düşmez . Ve sana kimse hakaret etmedi burada , terbiyeye davet ediyorum seni .

JoEN 14-07-2013 18:17:07

Alıntı:

SwarTLine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568622)
bunuda ekleyin hocam iftarlarını birayla açıyorlar :)

Hocam işte bizi de yanlarına çekecekler ya, iftar yapacağız ayağına bir haltlar karıştırıyorlar. Peki o bidon kafalı dedikleri halk bunu yiyor mu? Yemediği ortada. Sızlanıp dursunlar.

NepenTheS 14-07-2013 18:17:12

Alıntı:

Zafer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568495)
Hocam öyle bir anlatmışsın ki eylemciler oraya dükkan yağmalamaya gidiyor. Senin düşünceni buradaki herkes biliyor.

Eylemcilere yapılan zulümler gösterilmiyor ama. Eylem yapmak haktır diyen hocayı kovuyorlar. Adam avukat ve hoca. Rektör zorla istifa ediliyor. Gazeteciler kovuluyor.

Bana gelip esnafın hali diyorsun. Esnafla hiç konuştun mu bilmiyorum ? Hepsi başbakandan çok şikayetçi. Ki benim konuştuğum adamlar hep cemaatçi esnaftı. Esnaf şimdi çıkmış adam dövüyor. Bunu meşrulaştırmak için yağmalandı diyorlar. Yağmalayanda palayla vuran da en ağır cezayı çeksin bence.

Kaç can aldı kaç genç gitti saymadan. Kaldırım taşı , esnaf kavgası 'nı düşünmen çok garip.

1 milyon dolar versinler tek gözünü ver. 5 milyon dolar versinler seni öldürsünler. Bunları düşün önce kabul eder misin?


Konuya gelirsek kendi kendine itiraf edemese de zulüm diye yazdırmış Allah :) Kendisi dindar geçiniyordur bir de :)

Vallahi usta, sizi çok iyi yiyorlar. Taksim'de ki esnafın hiç biri başbakandan falan şikayetçi değil, beyoğlu esnafı hariç(publar vs), hepsi insanlardan şikayetçi. Çünkü, burada eylem olduğu sürece bu adamlar iş yapamayacaklar, bak senin ve senin gibi düşünen insanlar yüzünden oluyor bunlar, hemen yaftayı yapıştırdın onlar " cemaatçi esnafı" yahu bu nereden çıktı şimdi ? Kendinizden olmayan herkesi cemaatten mi arkadaş, Başbakan buraya avm yapacağız dediğinde ona ilk küfreden adamlar bunlardı zaten, neyin cemaati anlamıyorum ? Sabahlara kadar içki satıp, delice dans edilen mekanlar vatanı seven mekanlar oluyor da, diğerleri cemaatçi mi oluyor ?

Yahu her yerde gördüğünüzü doğru sanmayın, ne cemaati, ne başbakanı, geçin bunları benim çoluğumu çocuğuma götürdüğüm ekmek kesilirse, yerim başbakanını da, direnişini de.

Zafer 14-07-2013 18:17:31

Alıntı:

CengizYurek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568619)
Hayır kardeşim.
Beni bizi hepimizi ilgilendiren bir durum.
Oruç tutmaması beni ilgilendirmez
Fakat nasıl iftar yaptığı beni ilgilendirir.
Böyle marjinal takılıp inandığım değerlere saygısızlık yapmaya da kimsenin hakkı yok.
Kimse bunlara göz yummamı lafımı esirgememi beklemesin.

Haklısınız içkiyle iftarı açan kişinin uyarılması gerekir bence de.

Alıntı:

NepenTheS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568646)
Vallahi usta, sizi çok iyi yiyorlar. Taksim'de ki esnafın hiç biri başbakandan falan şikayetçi değil, beyoğlu esnafı hariç, publar vs. hepsi insanlardan şikayetçi. Çünkü, burada eylem olduğu sürece bu adamlar iş yapamayacaklar, bak senin ve senin gibi düşünen insanlar yüzünden oluyor bunlar, hemen yaftayı yapıştırdın onlar " cemaatçi esnafı" yahu bu nereden çıktı şimdi ? Kendinizden olmayan herkesi cemaatten mi arkadaş, Başbakan buraya avm yapacağız dediğinde ona ilk küfreden adamlar bunlardı zaten, neyin cemaati anlamıyorum ? Sabahlara kadar içki satıp, delice dans edilen mekanlar vatanı seven mekanlar oluyor da, diğerleri cemaatçi mi oluyor ?

Yahu her yerde gördüğünüzü doğru sanmayın, ne cemaati, ne başbakanı, geçin bunları benim çoluğumu çocuğuma götürdüğüm ekmek kesilirse, yerim başbakanını da, direnişini de.

Hocam osmanbeydeki esnafla konuştum. Hem eylemcilerden hem başbakandan şikayetçi. Kendisi cemaat yurtlarında büyümüş biriydi. Kendi söyledi zaten önümde :)

Yaftalamıyoruz kimseyi.

OnurTurk 14-07-2013 18:17:33

Alıntı:

CengizYurek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568587)
sembolik olarak yapmak istedikleri ile yaptıkları birbirini tutmayan insanlar bunlar. Müslüman olarak savunmamı beklemiyorsunuz herhalde değil mi ?

Bir insan Allah birdir diyorsa müslümandır, geri kalan kötü davranışları onu sadece günahkar yapar, af edilmeyecek diye birşey yoktur, kişilerin günahınıda sevabınıda Allah bilir.Okumadıysanız kuran okumanızı öneririm.

emredemir 14-07-2013 18:20:45

Alıntı:

Lock53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568640)
Forumda uyarı aldıktan sonra bu konulara gelmedim bile geldiğimde beğeni yapıp çıktım . Ama seni nedense her konuda görüyorum . Sürekli kışkırtıcı mesajlarınla insanları birbirine düşürüyorsun . Merak etme ben kitabımı okuyorum yeterince de bilgi donanıma sahibim . Bunu eleştirmek veya tartışmak sana düşmez . Ve sana kimse hakaret etmedi burada , terbiyeye davet ediyorum seni .


Asıl bu tür konuların başını sen çekiyorsun hep seni görüyorum. olayları hep çarpıtıyorsun.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:20:45 -->-> Daha önceki mesaj 18:19:13 --

Alıntı:

OnurTürk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568648)
Bir insan Allah birdir diyorsa müslümandır, geri kalan kötü davranışları onu sadece günahkar yapar, af edilmeyecek diye birşey yoktur, kişilerin günahınıda sevabınıda Allah bilir.Okumadıysanız kuran okumanızı öneririm.

Hristiyanlar ve Yahudiler de Allah ' a inanıyorlar ama Müslüman değiller.

Lock53 14-07-2013 18:22:37

Alıntı:

emredemir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568659)
Asıl bu tür konuların başını sen çekiyorsun hep seni görüyorum. olayları hep çarpıtıyorsun.

Farkındaysanız yorumum 2. sayfada , Joen ilk yorumu attığı için artık onun bu yorumlarına dayanamayıp gelmiştim . Çarpıttığım hiçbir konu yok . Ben atılan yorumu gördüm ve konuda ki yorumları okuyarak ona göre bir yorum bıraktım . Joen arkadaşımız gibi kimseye de hakaret etmedim .
Bana dalaşmadan önce ilk yorumları okumanızı öneririm. Kişisel bir sıkıntınız var ise benle özel mesaj yoluyla veya forever-co@hotmail.com mail adresimle bana ulaşabilirsiniz.

OnurTurk 14-07-2013 18:22:38

Alıntı:

emredemir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568659)



Hristiyanlar ve Yahudiler de Allah ' a inanıyorlar ama Müslüman değiller.

he canım he öyle.Önce benimle tartışacak mantıklı birşey yaz ondan sonra cevap vereyim.Şu yazdığına kendin bile inanmıyorsundur.

CengizYurek 14-07-2013 18:22:48

Alıntı:

OnurTürk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568648)
Bir insan Allah birdir diyorsa müslümandır, geri kalan kötü davranışları onu sadece günahkar yapar, af edilmeyecek diye birşey yoktur, kişilerin günahınıda sevabınıda Allah bilir.Okumadıysanız kuran okumanızı öneririm.

Orasını yalnızca Allah bilir.
Allah bir diyen hristiyanlardan hiçbir farkı kalmaz senin dediğin bu yaşama biçiminin.
O zaman ben niye namaz kılıp Kuran okuyorum ki. niye ibadet ediyorum onu anlamış değilim.
Allah'a inanayım zina yapayım içki içeyim ama Müslümanım diyeyim. Olur mu hiç öyle şey.

Ayrıca
Kuranı kaç kere bitirdiğimi sayamadım..

NepenTheS 14-07-2013 18:23:15

Alıntı:

Zafer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568647)
Haklısınız içkiyle iftarı açan kişinin uyarılması gerekir bence de.



Hocam osmanbeydeki esnafla konuştum. Hem eylemcilerden hem başbakandan şikayetçi. Kendisi cemaat yurtlarında büyümüş biriydi. Kendi söyledi zaten önümde :)

Yaftalamıyoruz kimseyi.

Bakın "cemaatçi esnaf" yaftadır, adam orada büyümüş olabilir. Bunun üzerinden neden bu kadar durdum, son zamanlarda çok görmeye başladım bunu. Ama hiç alakası yok, adamların tek derdi var, oda benim ekmeğime dokunmasınlar. Bu başka bir şey değil. Şunu da eklemeden edemeyeceğim arkadaşlar, bugün eylem yapan bazı tipler var, ayağında 400 liralık adidas, bugüne kadar avm den starbuckstan çıkmaz, elinde apple bilgisayar, " yaa kapitalist sistem" diye şimdi slogan atıyor, geçin bu ayakları kardeşim. Neymiş esnafı düşünüyormuş, yahu bundan 1 ay önce aklınız neredeydi, esnaf yıllardır orada adamların suratına bakmıyordunuz şimdi mi kıymetli oldu ? Hak dediniz eyvallah, giden canlar var, hepsine eyvallah, ama şunu da kimse örtbas etmesin, sırf " marjinal " olmak adına dükkanın camını çerçevesini indiren, duvarlara camlara yazı yazan tipler var, ben de olsam bende saldırırım palayla, bir tane velet gelecek, özgürlük diye benim camımı çerçevemi kıracak, ula benim özgürlüğüme ne oldu ?

Rockco 14-07-2013 18:24:18

İktidar yanlısı esnaflar çıkıp gençleri dövüyor, sonra adamlar insan elbet hırslanıyorlar onlarda saldırıyor..

Git bakalım yolda biri sana tokat patlatsın, sen bunu gururuna yedirebilecek misin ? Buyur Delikanlısın madem soruyorum ?

Biz bu ülkede kimlerin yandaş olduğunu gördük..Tutupta 4 büyük kanalın haberlerini izleyip, orda burda laf satanlara deli oluyorum..

Buyur al sana bir gerçek..Elini vicdanına koy, Şu Mübarek ramazan ayının yüzü suyu hürmetine gerçeği söyle...Videodaki resimdeki sivil polis filan değil, bizzat akp gençlik kolları üyesidir...

Açılan ekranda free seçin ve videoyu sonuna kadar izleyin..

http://www.sockshare.com/file/B8CB112766DDF56C#

teknohaberci 14-07-2013 18:24:52

Taraftar yine meydanlarda. Kimse birbirine laf anlatmasın. Herkes tarafını savunuyor :) Kimse objektif bakamıyor. Bitti.

SwarTLine 14-07-2013 18:25:03

Alıntı:

Lock53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568640)
Forumda uyarı aldıktan sonra bu konulara gelmedim bile geldiğimde beğeni yapıp çıktım . Ama seni nedense her konuda görüyorum . Sürekli kışkırtıcı mesajlarınla insanları birbirine düşürüyorsun . Merak etme ben kitabımı okuyorum yeterince de bilgi donanıma sahibim . Bunu eleştirmek veya tartışmak sana düşmez . Ve sana kimse hakaret etmedi burada , terbiyeye davet ediyorum seni .

Kardeşim geçen konulardada aynı lafı benim için diyordun, ama ne hikmetse her böyle konularda senin mesajlarında eksik olmuyor biride çıkıp diyormu " Lock53 ne hikmetse böyle konularda hep sen varsın diye" gözünü sevim sus

Fear 14-07-2013 18:25:17

Alıntı:

JoEN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568580)
Senin düşünceni herkes biliyor derken? Suç gibi birşey mi bu? Bende senin Alevi olduğunu biliyorum, seni bununla suçluyor muyum? Ne adamlarsınız ya.



http://imgim.com/eddie-murphy-nod.gif


Alevi değilim ama Alevilerle derdiniz nedir ??

Camide içki içildi dediniz Cami imamı açıklama yaptı içilmedi dedi ve sonrasında açığa alındı şimdide diyorsunuz ki dükkanları yağmalıyorlar :))

JoEN 14-07-2013 18:25:54

Ben şunu özellikle merak ediyorum:

Son 1-2 aydır eylem yapanlar, bize hakaret ediliyor, aşağılanmaktan hor görülmekten bıktık gibi argümanlar kullanıyorlar.

Peki olay gerçekten böyle mi?

Badem bıyıklı, fetocu, koyun, bidon kafalı, makarnacı, kömürcü, g.t kılı, yalaka, yandaş ve daha sayamadığım onlarcası..

Bu hakaretler size mi ediliyor, yoksa bize mi? Bütün argümanlarınız boş hepsi yalan dolan.

Rockco 14-07-2013 18:26:27

Alıntı:

teknohaberci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568699)
Taraftar yine meydanlarda. Kimse birbirine laf anlatmasın. Herkes tarafını savunuyor :) Kimse objektif bakamıyor. Bitti.

Objektif bakanlar direk taraf ilan ediliyor...Ben seçimlerde boş oy attım ama burda birşeyleri savununca direk ya chpli oluyorsun yada mhpli...

Ne desek boş adımız çıkmış dokuza inmez sekize meselesi..İşlerine gelmiyor kimsenin gerçekler..

emredemir 14-07-2013 18:26:41

Alıntı:

Lock53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568683)
Farkındaysanız yorumum 2. sayfada , Joen ilk yorumu attığı için artık onun bu yorumlarına dayanamayıp gelmiştim . Çarpıttığım hiçbir konu yok . Ben atılan yorumu gördüm ve konuda ki yorumları okuyarak ona göre bir yorum bıraktım . Joen arkadaşımız gibi kimseye de hakaret etmedim .
Bana dalaşmadan önce ilk yorumları okumanızı öneririm. Kişisel bir sıkıntınız var ise benle özel mesaj yoluyla veya forever-co@hotmail.com mail adresimle bana ulaşabilirsiniz.

Senin her yorumuna cevap vermemek için kendime zor tutuyordum baştan beri ama dayanamayıp şimdi verdim.

Alıntı:

OnurTürk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568684)
he canım he öyle.Önce benimle tartışacak mantıklı birşey yaz ondan sonra cevap vereyim.Şu yazdığına kendin bile inanmıyorsundur.

Hristiyan ve Yahudiler çok tanrılı din ' e mi inanıyorlar bizler ALLAH ' a inanıyoruz onlar Tanrı ' ya. Senin dediklerin çok saçma.

JoEN 14-07-2013 18:27:01

Alıntı:

Fear Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568702)
Alevi değilim ama Alevilerle derdiniz nedir ??

Camide içki içildi dediniz Cami imamı açıklama yaptı içilmedi dedi ve sonrasında açığa alındı şimdide diyorsunuz ki dükkanları yağmalıyorlar :))

Seninle aynı kafa birisine cevabı yazdım az önce, oku belki anlarsın.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:54:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.