![]() |
Alıntı:
Alıntı:
Ayrıca adama gidelim soralım cemaatçiyim diyecektir. Cemaati seviyor, etkinliklerine gidiyor neden cemaatçi diyince yadırganıyor anlamıyorum. |
Alıntı:
Şimdi noktayı ben şu şekilde koyuyorum, cümle bitimine. Peki şu şekilde nokta koyunca ne oluyor "." Sizi daha fazla dikkate mi alıyoruz, daha çok adam yerine mi koyuyoruz? Benim nazarımda, benim bildiğim tribal enfeksiyonlu kezbanlar bu şekilde yazar, mesaj atar? Yanlışım varsa düzeltin. T.C içerisinde yaşıyorsanız Türkçe'yi düzgün kullanmak zorundasınız. Benliğinizin dilini doğru düzgün konuşamıyor, yazamıyorsanız bana yukarıdaki zırvalıkların hiç birinden bahsetmeyin rica ediyorum. |
Alıntı:
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/i...vN5TNxU-V3UR6A http://d.aktifhaber.com/other/istikl...044297-6-t.jpg http://cdncms.zaman.com.tr/2013/06/01/istiklal-01.jpg http://d.haberciniz.biz/news/697531.jpg |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Arkadaşlar hepinizi seviyor, sayıyorum Allah için alıntı yapmayın, iftara davetliyim davete geç kalıyorum :D |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Konuya son yorumumdu . Vericeğiniz tüm cevapları özel mesaj olarak cevaplayacağım artık :) . Sizi iftar topiği konuma bekliyorum . Umarım konu daha uzamaz , Herkese hayırlı ramazanlar :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
Bildiğiniz üzere tüm yorumları saygı çerçevesinde yazdım. Kimseye hakaret etmeden... |
Alıntı:
Zira bizimle bunları konuşmaya kalkan bir adamın daha iki tane cümleyi adam gibi kuramaması saygısızlıktır. Özel mesaj felan istemem, Türkçe'nizi düzeltin yeter. |
Alıntı:
Baştan bu olaylara ılımlı yaklaşılsaydı böyle birşey olmazdı.. |
Alıntı:
Hı evet haklısın https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...23251268_n.jpg Aşağıdaki vatan hainliği yapan polisler gördüğü üzere.. Herşey açık ve net. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...83133403_n.jpg BU NEFRET VE KİNİN ADI :RECEPOLOZİM Allah'ın insan olarak yarattığı canlının HAYVANA dönüştüğü malum zamanın resmi.. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...73393161_n.jpg |
Alıntı:
Azıcık tarih bilgini geliştir. Ayrıca Allah ile tanrı aynı anlamı taşır. Alıntı:
Namaz kılıp kuran okuman seni yaratanı unutmaman içindir,ne söylediklerini anlaman içindir. Kimseyi yaftalama kardeşim, her içki içen zina yapan cehenneme gidecek diye birşey yok, herkes günahkar bu dünyada. Hükümeti eline geçirip, kadrolaşma yapıp, hakkı olanı değilde hakkı olmayanı işin başına getir kul hakkı ye , sonra müslümanım diye geçin. Konuşturma şimdi beni burda. |
|
Ocakta yemeğim var. Olmasa ben de dahil olacam ama iftar yakın :D |
Alıntı:
|
|
Beyler sıkıntı yok demekki medyada gelişme var olanların zulüm olduğunu kabul ediyorlar sadece navigasyonları şaşırıyo Turkiye yerine Gazze diyolar olsun yakında oda çözülür :D |
Alıntı:
Bilginiz yoksa yorumunuz olmasın yahu her haber sitelerinde haberleri okuyorsunuz her halt'a inanıyorsunuz Gerçi Penguen medya bilgilendirmediği için sizde haklısınız. |
Alıntı:
Hükümeti savunduğuma dair tek bir mesajım yok bu konuda detaylı bak. Ben yapılan saygısızlıkla ilgili yorumlar yaptım o kadar. Ben bir polis çocuğuyum. Babam 20 yıldan fazladır polis. Şu lanet pkknın etkin olduğu dönemlerde babamı haftalarca göremediğim zamanlar oldu. Bir polisi, polis çocuğunu anlamanızı beklemiyorum. Son yorumumdur. lütfen kimse mesajlarımı alıntı yapmasın |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
http://www.youtube.com/watch?v=wnoOh...ture=youtu.be# İzle bakalım...Ortada ne yağma var nede birşey..Polisin yanındaki beyaz gömleklide akp gençlik kolları.. |
Alıntı:
Çok iyi yapıyor dimi polisin ? İş bu noktaya kadar geldiyse sana ne anlatsam boş. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...83133403_n.jpg |
Alıntı:
Gerçi başımızda herşeyi benim benim benim diyen bir adam var,şaşmamak lazım size. |
Alıntı:
http://www.youtube.com/watch?v=PLTes9T4Xyw |
Alıntı:
Gitsin bir kere insaniyet namına olayların içine öylesine katılsın..Kafasına bir tane cop yiyince aklı başına gelir.. Ben bir tane kız gördüm yakalanmıştı yaka paça götürülüyordu, kanım dondu resmen oturduğum yere yığılıp kaldım tansiyon filan gitti...Millete öyle bir saldırıyorlarki can havliyle nereye kaçıcağını bilmiyor... Bunlar sandıkta öyle bir tokat yiyecekki bu arkadaşları o zaman bekliyorum... Bunlar kaybedillmiş oyların kuyruk acısı... |
Alıntı:
|
Alıntı:
Aynı şey olayına benzemiş akp mitinginde mhp bayrağı açtırma olayına benzemiş. Gerçi Hükümet miting için herkese 30 Lira verip miting'e çağırıyorsa bunları kendi elemanları yaptırmasıda olasılıktır. --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:55:23 -->-> Daha önceki mesaj 18:54:34 -- Alıntı:
Kaç kişi öldü bu olaylarda ama bunlar ne anlatsan boş çünkü algılayamıyorlar bazı şeyleri.. |
Alıntı:
Eğer gerçekten birilerinin amacı yağma olsaydı, taksimde direniş günlerinde yüzbinlerce insan vardı bütün dükkanları alır götürürdü..Sığındıkları dükkanlarda dahi en ufak bir taşkınlık yapmadılar.. Buı uyuzlarda güya kendilerince gezi direnişçileri adı altında soygun yapıyor.. Bildiğin evine giren, normalde hırsızlık yapan şeref yoksunu kişiler bunlar.. Aynı kefeye koyamazsınız.. Böyle düşünmeyenleri taksime kadar uzanan iftar çadırlarına davet ediyoruz...Gelsinler buyursunlar herkese kapımız açık.. Biz milleti %50 diye ayırmıyoruz... |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
İnci sözlükte çok takılıyorsun herhalde normal karşılıyorum seni :) --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:58:42 -->-> Daha önceki mesaj 18:57:34 -- Alıntı:
Bunlar birileri tarafından yaptırılıyordur 3-5 kuruş ellerine sıkıştırmışlardır ;) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
:) Acaba bu Madalya zamanında neden verildi ?? http://www.google.com.tr/#sclient=ps...w=1360&bih=667 |
Gerçek adam gibi adamlar bunlardır.. http://imgim.com/85633514.jpg Alın buda bunların adam dediği polis.. http://www.youtube.com/watch?v=3KX0huQrI04 |
Alıntı:
Mevlânâ Celaleddin-i Rumi Yorma kendini :) |
3 Genel seçim, 3 Yerel seçim, 2 referandum kazandık hala susmadılar :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:35:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.