R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Gazze'de iftarı böyle bastılar !!! (https://www.r10.net/off-topic/1082351-gazzede-iftari-boyle-bastilar.html)

Zafer 14-07-2013 18:27:58

Alıntı:

NepenTheS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568689)
Bakın "cemaatçi esnaf" yaftadır, adam orada büyümüş olabilir. Bunun üzerinden neden bu kadar durdum, son zamanlarda çok görmeye başladım bunu. Ama hiç alakası yok, adamların tek derdi var, oda benim ekmeğime dokunmasınlar. Bu başka bir şey değil. Şunu da eklemeden edemeyeceğim arkadaşlar, bugün eylem yapan bazı tipler var, ayağında 400 liralık adidas, bugüne kadar avm den starbuckstan çıkmaz, elinde apple bilgisayar, " yaa kapitalist sistem" diye şimdi slogan atıyor, geçin bu ayakları kardeşim. Neymiş esnafı düşünüyormuş, yahu bundan 1 ay önce aklınız neredeydi, esnaf yıllardır orada adamların suratına bakmıyordunuz şimdi mi kıymetli oldu ? Hak dediniz eyvallah, giden canlar var, hepsine eyvallah, ama şunu da kimse örtbas etmesin, sırf " marjinal " olmak adına dükkanın camını çerçevesini indiren, duvarlara camlara yazı yazan tipler var, ben de olsam bende saldırırım palayla, bir tane velet gelecek, özgürlük diye benim camımı çerçevemi kıracak, ula benim özgürlüğüme ne oldu ?

Cevabı:
Alıntı:

Rockco Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568694)
İktidar yanlısı esnaflar çıkıp gençleri dövüyor, sonra adamlar insan elbet hırslanıyorlar onlarda saldırıyor..

Git bakalım yolda biri sana tokat patlatsın, sen bunu gururuna yedirebilecek misin ? Buyur Delikanlısın madem soruyorum ?

Biz bu ülkede kimlerin yandaş olduğunu gördük..Tutupta 4 büyük kanalın haberlerini izleyip, orda burda laf satanlara deli oluyorum..

Buyur al sana bir gerçek..Elini vicdanına koy, Şu Mübarek ramazan ayının yüzü suyu hürmetine gerçeği söyle...Videodaki resimdeki sivil polis filan değil, bizzat akp gençlik kolları üyesidir...

Açılan ekranda free seçin ve videoyu sonuna kadar izleyin..

http://www.sockshare.com/file/B8CB112766DDF56C#


Ayrıca adama gidelim soralım cemaatçiyim diyecektir. Cemaati seviyor, etkinliklerine gidiyor neden cemaatçi diyince yadırganıyor anlamıyorum.

WSBGDH 14-07-2013 18:28:11

Alıntı:

Lock53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568605)
Hooop. Orada dur . Ben alevi değilim ama alevi olmak suç mu ? O yazdıklarına dikkat et veya yazmadan önce bir daha düşün o cümleleri ona göre kur . Türkiye Cumhuriyeti ülkesinde yaşıyorsun . Irk,dil,din ayrımı yapamazsın hele ki r10 da hiç yapamazsın bunu .

Hocam, konu dışı birşey soracağım mazur görünüz.

Şimdi noktayı ben şu şekilde koyuyorum, cümle bitimine.

Peki şu şekilde nokta koyunca ne oluyor "."

Sizi daha fazla dikkate mi alıyoruz, daha çok adam yerine mi koyuyoruz?

Benim nazarımda, benim bildiğim tribal enfeksiyonlu kezbanlar bu şekilde yazar, mesaj atar?

Yanlışım varsa düzeltin.

T.C içerisinde yaşıyorsanız Türkçe'yi düzgün kullanmak zorundasınız. Benliğinizin dilini doğru düzgün konuşamıyor, yazamıyorsanız bana yukarıdaki zırvalıkların hiç birinden bahsetmeyin rica ediyorum.

SwarTLine 14-07-2013 18:28:34

Alıntı:

Fear Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568702)
Alevi değilim ama Alevilerle derdiniz nedir ??

Camide içki içildi dediniz Cami imamı açıklama yaptı içilmedi dedi ve sonrasında açığa alındı şimdide diyorsunuz ki dükkanları yağmalıyorlar :))

Haklısınız bunlar ödünç alma oluyor

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/i...vN5TNxU-V3UR6A

http://d.aktifhaber.com/other/istikl...044297-6-t.jpg

http://cdncms.zaman.com.tr/2013/06/01/istiklal-01.jpg

http://d.haberciniz.biz/news/697531.jpg

Lock53 14-07-2013 18:28:39

Alıntı:

CengizYurek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568687)
Orasını yalnızca Allah bilir.
Allah bir diyen hristiyanlardan hiçbir farkı kalmaz senin dediğin bu yaşama biçiminin.
O zaman ben niye namaz kılıp Kuran okuyorum ki. niye ibadet ediyorum onu anlamış değilim.
Allah'a inanayım zina yapayım içki içeyim ama Müslümanım diyeyim. Olur mu hiç öyle şey.

Ayrıca
Kuranı kaç kere bitirdiğimi sayamadım..

Ne kadar güzel kuranı bitirmişsiniz . Namaz kılıyorsunuz , ibadet ediyorsunuz. Fakat bunları kendiniz için yapıyorsunuz hocam . Bunu bur da diyipte elinize ne geçer bilemem ama taktir edilir bir dini yaşantınız var . Ama cümlenizin başladığında "Orasını yalnızca Allah bilir." söyleyip ardından şunu söylemek "Allah'a inanayım zina yapayım içki içeyim ama Müslümanım diyeyim. Olur mu hiç öyle şey." hiç olmadı . Yani herkesin günahı kendinedir. Kimseye yaptığı davranıştan dolayı yargılayamayız . Bunu sadece Allah yapabilir. Yani günah işler fakat müslüman dır . Bu günah işledi diye bir kişinin dini yaşantısını eleştirmek bize düşmez .

Fear 14-07-2013 18:28:54

Alıntı:

JoEN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568713)
Seninle aynı kafa birisine cevabı yazdım az önce, oku belki anlarsın.

Ben ileri görüşlü olduğum için kusura bakmada senin yazdıklarını anlayamadım.

JoEN 14-07-2013 18:29:34

Arkadaşlar hepinizi seviyor, sayıyorum Allah için alıntı yapmayın, iftara davetliyim davete geç kalıyorum :D

Lock53 14-07-2013 18:32:11

Alıntı:

SwarTLine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568700)
Kardeşim geçen konulardada aynı lafı benim için diyordun, ama ne hikmetse her böyle konularda senin mesajlarında eksik olmuyor biride çıkıp diyormu " Lock53 ne hikmetse böyle konularda hep sen varsın diye" gözünü sevim sus

Tamam kusura bakmayın hocam . Bu mübarek ayda iftarı böyle biriyle tartışmalı olarak açmayı pek istemem . Hatalıysam affola zaten bu son yorumum konuda.

Alıntı:

emredemir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568712)
Senin her yorumuna cevap vermemek için kendime zor tutuyordum baştan beri ama dayanamayıp şimdi verdim.

Eyvallah sağolun .

Alıntı:

WSBGDH Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568723)
Hocam, konu dışı birşey soracağım mazur görünüz.

Şimdi noktayı ben şu şekilde koyuyorum, cümle bitimine.

Peki şu şekilde nokta koyunca ne oluyor "."

Sizi daha fazla dikkate mi alıyoruz, daha çok adam yerine mi koyuyoruz?

Benim nazarımda, benim bildiğim tribal enfeksiyonlu kezbanlar bu şekilde yazar, mesaj atar?

Yanlışım varsa düzeltin.

T.C içerisinde yaşıyorsanız Türkçe'yi düzgün kullanmak zorundasınız. Benliğinizin dilini doğru düzgün konuşamıyor, yazamıyorsanız bana yukarıdaki zırvalıkların hiç birinden bahsetmeyin rica ediyorum.

Cümle sonuna nokta konur diye koyuyorum hocam . Yoksa ergenler gibi sonuna "." koyup bir şeyi ima etmeye çalışmıyorum . Neden böyle bir kanıya vardınız onuda anlamadım .


Konuya son yorumumdu . Vericeğiniz tüm cevapları özel mesaj olarak cevaplayacağım artık :) . Sizi iftar topiği konuma bekliyorum . Umarım konu daha uzamaz , Herkese hayırlı ramazanlar :)

NepenTheS 14-07-2013 18:32:13

Alıntı:

Zafer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568722)
Cevabı:



Ayrıca adama gidelim soralım cemaatçiyim diyecektir. Cemaati seviyor, etkinliklerine gidiyor neden cemaatçi diyince yadırganıyor anlamıyorum.

Sen hala bildiğini okuyorsun kardeş, boşver devam et :) Hayırlı ramazanlar.

CengizYurek 14-07-2013 18:33:32

Alıntı:

Lock53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568731)
Ne kadar güzel kuranı bitirmişsiniz . Namaz kılıyorsunuz , ibadet ediyorsunuz. Fakat bunları kendiniz için yapıyorsunuz hocam . Bunu bur da diyipte elinize ne geçer bilemem ama taktir edilir bir dini yaşantınız var . Ama cümlenizin başladığında "Orasını yalnızca Allah bilir." söyleyip ardından şunu söylemek "Allah'a inanayım zina yapayım içki içeyim ama Müslümanım diyeyim. Olur mu hiç öyle şey." hiç olmadı . Yani herkesin günahı kendinedir. Kimseye yaptığı davranıştan dolayı yargılayamayız . Bunu sadece Allah yapabilir. Yani günah işler fakat müslüman dır . Bu günah işledi diye bir kişinin dini yaşantısını eleştirmek bize düşmez .

Kuran okumadın git oku deyipte hakarete varacak bir söz şahsıma söylenirse kusura bakmayında yaptığım şeyleri söyleyip karşımdakini utandırmak isterim. Ben yaptığım ibadetle senden üstünüm demiyorum fakat yaptığım ibadetlede dalga geçilmesine sen şunu okumadın git oku denmesine tuttuğum oruca hakaret edilmesine tahammül edemem.

Bildiğiniz üzere tüm yorumları saygı çerçevesinde yazdım. Kimseye hakaret etmeden...

WSBGDH 14-07-2013 18:34:20

Alıntı:

Lock53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568750)
Cümle sonuna nokta konur diye koyuyorum hocam . Yoksa ergenler gibi sonuna "." koyup bir şeyi ima etmeye çalışmıyorum . Neden böyle bir kanıya vardınız onuda anlamadım .

Madem ergenler gibi iş görmüyorsunuz o zaman belli edin. Millete giydirip giydirip Türk'lükten, yasadan, dinden ve dilden bahsedecek kadar kişiliğinize ve benliğinize güveniyorsanız mümkünse bunu bizimle konuşurken düzgün olarak kullanın.

Zira bizimle bunları konuşmaya kalkan bir adamın daha iki tane cümleyi adam gibi kuramaması saygısızlıktır.

Özel mesaj felan istemem, Türkçe'nizi düzeltin yeter.

Rockco 14-07-2013 18:34:29

milletin sabrını zorlarsanız böyle olur..Yapılana doğru demiyorum yanlış anlaşılmasın ama onca gencecik insan yaşamını yitirdi ve hala hastahanede yoğun bakımda olanlar var...

Baştan bu olaylara ılımlı yaklaşılsaydı böyle birşey olmazdı..

Fear 14-07-2013 18:34:43


Hı evet haklısın

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...23251268_n.jpg

Aşağıdaki vatan hainliği yapan polisler gördüğü üzere.. Herşey açık ve net.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...83133403_n.jpg

BU NEFRET VE KİNİN ADI :RECEPOLOZİM
Allah'ın insan olarak yarattığı canlının HAYVANA dönüştüğü malum zamanın resmi..

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...73393161_n.jpg

OnurTurk 14-07-2013 18:35:29

Alıntı:

emredemir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568712)
Hristiyan ve Yahudiler çok tanrılı din ' e mi inanıyorlar bizler ALLAH ' a inanıyoruz onlar Tanrı ' ya. Senin dediklerin çok saçma.

Hz. Muhammed faktörü Kur'an faktörü de var, illa bunlarıdamı yazmam gerekiyor anlaman için.
Azıcık tarih bilgini geliştir.
Ayrıca Allah ile tanrı aynı anlamı taşır.

Alıntı:

CengizYurek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568687)
Orasını yalnızca Allah bilir.
Allah bir diyen hristiyanlardan hiçbir farkı kalmaz senin dediğin bu yaşama biçiminin.
O zaman ben niye namaz kılıp Kuran okuyorum ki. niye ibadet ediyorum onu anlamış değilim.
Allah'a inanayım zina yapayım içki içeyim ama Müslümanım diyeyim. Olur mu hiç öyle şey.

Ayrıca
Kuranı kaç kere bitirdiğimi sayamadım..

Ben hristiyanların arasında Hz. isa ya Tanrı'nın oğlu demeyen hiç kimse görmedim.

Namaz kılıp kuran okuman seni yaratanı unutmaman içindir,ne söylediklerini anlaman içindir.

Kimseyi yaftalama kardeşim, her içki içen zina yapan cehenneme gidecek diye birşey yok, herkes günahkar bu dünyada.

Hükümeti eline geçirip, kadrolaşma yapıp, hakkı olanı değilde hakkı olmayanı işin başına getir kul hakkı ye , sonra müslümanım diye geçin.

Konuşturma şimdi beni burda.

JoEN 14-07-2013 18:36:07

ADAMSINIZ ADAM!

http://www.erhantezel.com/blog/wp-co...3/06/polis.jpg

teknohaberci 14-07-2013 18:36:52

Ocakta yemeğim var. Olmasa ben de dahil olacam ama iftar yakın :D

SwarTLine 14-07-2013 18:38:44

Alıntı:

Fear Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568767)
Hı evet haklısın

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...23251268_n.jpg

Aşağıdaki vatan hainliği yapan polisler gördüğü üzere.. Herşey açık ve net.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...83133403_n.jpg

BU NEFRET VE KİNİN ADI :RECEPOLOZİM
Allah'ın insan olarak yarattığı canlının HAYVANA dönüştüğü malum zamanın resmi..

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...73393161_n.jpg

Esnafıma, Halkıma bu tür yagmacılık yapanlara bu resimdekiler az bile yapılmış Ellerine saglık POLİSİMİN ;)

Fear 14-07-2013 18:38:47

Bumudur ? İnancınız, ibadetiniz ?

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...24387147_n.jpg

KEMO 14-07-2013 18:39:36

Beyler sıkıntı yok demekki medyada gelişme var olanların zulüm olduğunu kabul ediyorlar sadece navigasyonları şaşırıyo Turkiye yerine Gazze diyolar olsun yakında oda çözülür :D

Fear 14-07-2013 18:40:25

Alıntı:

SwarTLine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568798)
Esnafıma, Halkıma bu tür yagmacılık yapanlara bu resimdekiler az bile yapılmış Ellerine saglık POLİSİMİN ;)

Bu yapılanları ispat et belgeleriyle ben bu foruma birdaha girmeyeceğim. Ama bu kişilerin yaptığını ispat edeceksin.

Bilginiz yoksa yorumunuz olmasın yahu her haber sitelerinde haberleri okuyorsunuz her halt'a inanıyorsunuz

Gerçi Penguen medya bilgilendirmediği için sizde haklısınız.

CengizYurek 14-07-2013 18:40:42

Alıntı:

OnurTürk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568770)
Ben hristiyanların arasında Hz. isa ya Tanrı'nın oğlu demeyen hiç kimse görmedim.

Namaz kılıp kuran okuman seni yaratanı unutmaman içindir,ne söylediklerini anlaman içindir.

Kimseyi yaftalama kardeşim, her içki içen zina yapan cehenneme gidecek diye birşey yok, herkes günahkar bu dünyada.

Hükümeti eline geçirip, kadrolaşma yapıp, hakkı olanı değilde hakkı olmayanı işin başına getir kul hakkı ye , sonra müslümanım diye geçin.

Konuşturma şimdi beni burda.

Gidecek kardeşim. zerre kadar şüphen olmasın.
Hükümeti savunduğuma dair tek bir mesajım yok bu konuda detaylı bak.
Ben yapılan saygısızlıkla ilgili yorumlar yaptım o kadar.

Ben bir polis çocuğuyum. Babam 20 yıldan fazladır polis. Şu lanet pkknın etkin olduğu dönemlerde babamı haftalarca göremediğim zamanlar oldu.
Bir polisi, polis çocuğunu anlamanızı beklemiyorum.

Son yorumumdur. lütfen kimse mesajlarımı alıntı yapmasın

OnurTurk 14-07-2013 18:43:16

Alıntı:

CengizYurek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568817)
Gidecek kardeşim. zerre kadar şüphen olmasın.

siz bu dini nerden kimlerden öğreniyorsunuz çok merak ediyorum, yazık size valla.Böyle Allah yerine hüküm vermeye devam edin siz bakalım.

SwarTLine 14-07-2013 18:45:51

Alıntı:

Fear Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568813)
Bu yapılanları ispat et belgeleriyle ben bu foruma birdaha girmeyeceğim. Ama bu kişilerin yaptığını ispat edeceksin.

Bilginiz yoksa yorumunuz olmasın yahu her haber sitelerinde haberleri okuyorsunuz her halt'a inanıyorsunuz

Gerçi Penguen medya bilgilendirmediği için sizde haklısınız.

Boş boş konuşma, Alıntı yaptıgın mesajımdaki resimlere bak sen ne bileyim o kişiler mi değil mi diye. Aranızda barındırıyorsunuz işte o kişileri POLİSİMİZDE gereken cevabı veriyor . Ohhh .

Rockco 14-07-2013 18:46:02

Alıntı:

JoEN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568776)
ADAMSINIZ ADAM![/IMG]

Evet bir çoğu akpnin satılık adamları..Aynı şekil 3 kuruşa oylarını satanlarda :))

http://www.youtube.com/watch?v=wnoOh...ture=youtu.be#

İzle bakalım...Ortada ne yağma var nede birşey..Polisin yanındaki beyaz gömleklide akp gençlik kolları..

Fear 14-07-2013 18:47:44

Alıntı:

SwarTLine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568848)
Boş boş konuşma, Alıntı yaptıgın mesajımdaki resimlere bak sen ne bileyim o kişiler mi değil mi diye. Aranızda barındırıyorsunuz işte o kişileri POLİSİMİZDE gereken cevabı veriyor . Ohhh .

Boş boş konuştuğum yok delikanlı.. Burada bişey paylaşıyorsan ispatınıda yap ki bende inanayım.

Çok iyi yapıyor dimi polisin ? İş bu noktaya kadar geldiyse sana ne anlatsam boş.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...83133403_n.jpg

OnurTurk 14-07-2013 18:49:47

Alıntı:

SwarTLine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568848)
Boş boş konuşma, Alıntı yaptıgın mesajımdaki resimlere bak sen ne bileyim o kişiler mi değil mi diye. Aranızda barındırıyorsunuz işte o kişileri POLİSİMİZDE gereken cevabı veriyor . Ohhh .

polisimiz derken ? satın mı aldınız kardeşim adamları. ? Polis hükümetlerin adamları değil, halkın polisidir.

Gerçi başımızda herşeyi benim benim benim diyen bir adam var,şaşmamak lazım size.

emredemir 14-07-2013 18:50:32

Alıntı:

Fear Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568813)
Bu yapılanları ispat et belgeleriyle ben bu foruma birdaha girmeyeceğim. Ama bu kişilerin yaptığını ispat edeceksin.

Bilginiz yoksa yorumunuz olmasın yahu her haber sitelerinde haberleri okuyorsunuz her halt'a inanıyorsunuz

Gerçi Penguen medya bilgilendirmediği için sizde haklısınız.

http://www.youtube.com/watch?v=kKttJ7mj13U
http://www.youtube.com/watch?v=PLTes9T4Xyw

Rockco 14-07-2013 18:53:05

Alıntı:

Fear Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568859)
Boş boş konuştuğum yok delikanlı.. Burada bişey paylaşıyorsan ispatınıda yap ki bende inanayım.

Çok iyi yapıyor dimi polisin ? İş bu noktaya kadar geldiyse sana ne anlatsam boş.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...83133403_n.jpg

Boşver hocam bunlara laf anlatamazsın..

Gitsin bir kere insaniyet namına olayların içine öylesine katılsın..Kafasına bir tane cop yiyince aklı başına gelir..

Ben bir tane kız gördüm yakalanmıştı yaka paça götürülüyordu, kanım dondu resmen oturduğum yere yığılıp kaldım tansiyon filan gitti...Millete öyle bir saldırıyorlarki can havliyle nereye kaçıcağını bilmiyor...

Bunlar sandıkta öyle bir tokat yiyecekki bu arkadaşları o zaman bekliyorum...

Bunlar kaybedillmiş oyların kuyruk acısı...

Ryle 14-07-2013 18:54:19

Alıntı:

JoEN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568410)
Açıklamayı yapmış az önce gördüm, bir okuyun isterseniz. Ayrıca zulüm demişsiniz ki çok haklısınız, dün eylemciler bir çok dükkanı yağmaladılar. Allah ordaki esnafa sabır versin şu mübarek günlerde.

Önceleri eylemleri destekliyordum ama şuanda çok gıcık kapmaya başladım öyle eylem olmaz 1 aydan fazla bir süredir adamlar doğru düzgün iş yapamıyorlar iyice saçmaladılar .

Fear 14-07-2013 18:55:23

Alıntı:

emredemir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568881)

Hiç gerçekçi durmuyor nedense.

Aynı şey olayına benzemiş akp mitinginde mhp bayrağı açtırma olayına benzemiş.

Gerçi Hükümet miting için herkese 30 Lira verip miting'e çağırıyorsa bunları kendi elemanları yaptırmasıda olasılıktır.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:55:23 -->-> Daha önceki mesaj 18:54:34 --

Alıntı:

Rockco Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568898)
Boşver hocam bunlara laf anlatamazsın..

Gitsin bir kere insaniyet namına olayların içine öylesine katılsın..Kafasına bir tane cop yiyince aklı başına gelir..

Ben bir tane kız gördüm yakalanmıştı yaka paça götürülüyordu, kanım dondu resmen oturduğum yere yığılıp kaldım tansiyon filan gitti...Millete öyle bir saldırıyorlarki can havliyle nereye kaçıcağını bilmiyor...

Bunlar sandıkta öyle bir tokat yiyecekki bu arkadaşları o zaman bekliyorum...

Bunlar kaybedillmiş oyların kuyruk acısı...


Kaç kişi öldü bu olaylarda ama bunlar ne anlatsan boş çünkü algılayamıyorlar bazı şeyleri..

Rockco 14-07-2013 18:56:18

Alıntı:

emredemir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568881)

3-4 kişi yüzünden bunları herkese yüklüyemezsiniz..

Eğer gerçekten birilerinin amacı yağma olsaydı, taksimde direniş günlerinde yüzbinlerce insan vardı bütün dükkanları alır götürürdü..Sığındıkları dükkanlarda dahi en ufak bir taşkınlık yapmadılar..

Buı uyuzlarda güya kendilerince gezi direnişçileri adı altında soygun yapıyor..

Bildiğin evine giren, normalde hırsızlık yapan şeref yoksunu kişiler bunlar..

Aynı kefeye koyamazsınız..

Böyle düşünmeyenleri taksime kadar uzanan iftar çadırlarına davet ediyoruz...Gelsinler buyursunlar herkese kapımız açık..

Biz milleti %50 diye ayırmıyoruz...

emredemir 14-07-2013 18:56:19

Alıntı:

Fear Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568908)
Hiç gerçekçi durmuyor nedense.

Aynı şey olayına benzemiş akp mitinginde mhp bayrağı açtırma olayına benzemiş.

Gerçi Hükümet miting için herkese 30 Lira verip miting'e çağırıyorsa bunları kendi elemanları yaptırmasıda olasılıktır.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:55:23 -->-> Daha önceki mesaj 18:54:34 --




Kaç kişi öldü bu olaylarda ama bunlar ne anlatsan boş çünkü algılayamıyorlar bazı şeyleri..

http://ismetveismet.files.wordpress...._7948913_n.jpg

LordHaseky 14-07-2013 18:57:33

Alıntı:

JoEN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568410)
Açıklamayı yapmış az önce gördüm, bir okuyun isterseniz. Ayrıca zulüm demişsiniz ki çok haklısınız, dün eylemciler bir çok dükkanı yağmaladılar. Allah ordaki esnafa sabır versin şu mübarek günlerde.

yaw he he sen hala buralarda mısın reis fake hesapla dolaşman gerekiyordu normalde ?

Fear 14-07-2013 18:58:42

Alıntı:

emredemir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568921)


İnci sözlükte çok takılıyorsun herhalde normal karşılıyorum seni :)

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:58:42 -->-> Daha önceki mesaj 18:57:34 --

Alıntı:

Rockco Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568920)
3-4 kişi yüzünden bunları herkese yüklüyemezsiniz..

Eğer gerçekten birilerinin amacı yağma olsaydı, taksimde direniş günlerinde yüzbinlerce insan vardı bütün dükkanları alır götürürdü..Sığındıkları dükkanlarda dahi en ufak bir taşkınlık yapmadılar..

Buı uyuzlarda güya kendilerince güya gezi direnişçileri adı altında soygun yapıyor..

Bildiğin evine giren, normalde hırsızlık yapan şeref yoksunu kişiler bunlar..

Aynı kefeye koyamazsınız..

Böyle düşünmeyenleri taksime kadar uzanan iftar çadırlarına davet ediyoruz...Gelsinler buyursunlar herkese kapımız açık..

Biz milleti %50 diye ayırmıyoruz...


Bunlar birileri tarafından yaptırılıyordur 3-5 kuruş ellerine sıkıştırmışlardır ;)

emredemir 14-07-2013 19:00:23

Alıntı:

Fear Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568926)
İnci sözlükte çok takılıyorsun herhalde normal karşılıyorum seni :)

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:58:42 -->-> Daha önceki mesaj 18:57:34 --




Bunlar birileri tarafından yaptırılıyordur 3-5 kuruş ellerine sıkıştırmışlardır ;)

hahahah takılmıyorum seni nasıl ti ' e alıyorum anla işte.

Fear 14-07-2013 19:00:51

Alıntı:

emredemir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568939)
hahahah takılmıyorum seni nasıl ti ' e alıyorum anla işte.

Belli oluyor :))

OnurTurk 14-07-2013 19:01:27

Alıntı:

Fear Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568926)
İnci sözlükte çok takılıyorsun herhalde normal karşılıyorum seni :)

hocam boşverin,bunlar uyduracak yalan bulamadıklarında tek gerçeğin kaçış olduğuna inanan insanlar :D işleri güçleri yalan dolan. sonra vay efendim biz namaz kıldık oruç tuttuk cennetliğiz, siz içki içtiniz baş kaldırdınız hadi bakalım cehenneme :D

Fear 14-07-2013 19:04:29

Alıntı:

OnurTürk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568947)
hocam boşverin,bunlar uyduracak yalan bulamadıklarında tek gerçeğin kaçış olduğuna inanan insanlar :D işleri güçleri yalan dolan. sonra vay efendim biz namaz kıldık oruç tuttuk cennetliğiz, siz içki içtiniz baş kaldırdınız hadi bakalım cehenneme :D


:)

Acaba bu Madalya zamanında neden verildi ??

http://www.google.com.tr/#sclient=ps...w=1360&bih=667

Rockco 14-07-2013 19:04:48

Gerçek adam gibi adamlar bunlardır..

http://imgim.com/85633514.jpg

Alın buda bunların adam dediği polis..

http://www.youtube.com/watch?v=3KX0huQrI04

Maksim 14-07-2013 19:05:25

Alıntı:

OnurTürk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067568947)
hocam boşverin,bunlar uyduracak yalan bulamadıklarında tek gerçeğin kaçış olduğuna inanan insanlar :D işleri güçleri yalan dolan. sonra vay efendim biz namaz kıldık oruç tuttuk cennetliğiz, siz içki içtiniz baş kaldırdınız hadi bakalım cehenneme :D

Ne kadar bilirsen bil; söylediklerin karşındakinin anladığı kadardır.

Mevlânâ Celaleddin-i Rumi

Yorma kendini :)

SwarTLine 14-07-2013 19:06:47

3 Genel seçim, 3 Yerel seçim, 2 referandum kazandık hala susmadılar :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:35:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.