![]() |
Alıntı:
Bunların hesabını öteki tarafta nasıl vericekler bilmiyorum.. http://www.odatv.com/n.php?n=oluler-...cak-1009101200 |
Alıntı:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...00982189_n.jpg https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...51159965_n.png https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...28564233_n.jpg https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...33952332_n.jpg https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...70580886_n.png https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...60146440_n.jpg https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...54984320_n.jpg devamı gelecek. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Komik olma.. Bdplilerle resim koymuşsun güya..Onlarla masaya oturup, anlaşma yoluna giden hükümet kim ? Sanırım dalga geçiyorsun..Öcalanla bu ülkenin mit görevlilerli görüşmedimi ? Sanırım oruç başına vurdu... --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:14:21 -->-> Daha önceki mesaj 19:12:02 -- Alıntı:
Alıntı:
http://www.radikal.com.tr/politika/a...dagitti-929192 |
Ahaha şimdide pkk damgası vurmaya çalışıyorlar :D Gülünçsün çocuk. |
Ne hikmetse olayların içine hiç girmeyen kişiler atıp tutuyor modları konuya davet ediyorum. |
Alıntı:
"yok polis akp nin asker bizim" gibi saçma laflarla.. polislerde chp li akp li mhp li hatta bdp li bile adam var.. adama emretmişse yapacak başka çare yok.. abarttılar.. çok hoş olmayan görüntüler oluştu.. iki tarafın sorumsuzluğundan insanlar öldü.. ama bunun suçu sadece polis değil.. jandarma desteğe geldi.. ona da emredildi.. sonra başladılar asker de satıldı diye.. ölülerin kanı orantısız güç kullanan polisin elinde, içindeki provakatörler önünde yağmalarken, taş aterken ve olayları basit bir eylemden çıkarırken susan eylemcinin de elinde.. kimse masum değil.. takım tutar gibi parti tutup olaylara bakmayın.. |
@emredemir o kadar kör olmuşsunuzki, araştırma yeteneğiniz neredeyse hiç yok, attığın resimlere bak, o yılmaz özdil diye gösterdiğin hesap, bi kere o adama ait değil, onun hesabı başka. Sen halka biber gazı sık su sık öldür, halk da mal gibi bunu izlesin bumudur yani :D Ya bi gidin Allah aşkına ya :D |
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...13399777_n.jpg https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...78933541_n.jpg https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...27940051_n.jpg https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...53215418_n.png https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...48050209_n.jpg https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...33626405_n.png https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...76398977_n.jpg --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:19:47 -->-> Daha önceki mesaj 19:18:18 -- Alıntı:
http://www.youtube.com/watch?v=lVUddarMCY4 5:10 |
biri şu çocuğa herşeyin resimlerle ibaret olmadığını, araştırmanın daha önemli olduğunu anlatsın dicemde klavyenize yazık boşverin devam etsin. :D |
Görünen o ki konudan bir çok kişi uçurulacak. Özellikle kendini hakaret ederek ifade etmeye çalışanlar. |
Alıntı:
Bu Ülkeyi bölen sözde başbakandır..%50 diyerek en başından yerini belli etmiştir..Sanki diğer %50 bu ülkenin milleti değil.. Ara sıra yazdıklarım ve sözlerim ağır gelebilir ama olanları ben kabullenemiyorum.. Genç insanlar ölüp gitti neyin hırsı bu hocam ??? En son ölen Ali İsmail Korkmaz dakikalarca demir sopalarla dövülmüş yazık günah değilmi..Ailesi çıktı televizyonda konuştu çocuk ne bir örgüte üye nede serseri..Babası konuştu ben dayanamadım gözüm doldu başka kanala geçtim.. http://www.youtube.com/watch?v=iOrj85LtWkc |
Alıntı:
|
birisi şu çocuğu alsın konudan sürekli güldürüyor beni :D :D |
Alıntı:
|
@emredemir; söyleyecek 2 sözün yok, düşüncelerini ifade etme yeteneğin yok, başkalarının hazırladığı resimleri buraya koyup bir şeyler anlatmaya çalışıyorsun. Tamam malum partiyi destekliyorsun da bu kadar belli etme yahu. |
Alıntı:
Bu olaylara provaktörlerde karıştı napalım ??? Suç burda polisin ilk onlara müdahale yapacağına, parkta oturup börek yiyenlere müdahale etmeyi seçti..Adamın elinde Türk bayrağı tekme tokat dayak atılarak gözlatına alınıyor..Zaten taksim ve gezi dayanışması bu kişilerle kendilerinin bir alakası olmadığını kırk kere açıkladı.. Buyur aşağıdaki videoyuda izle.Yolda yürüyen kıza müdahale sebebini açıkla ben bir daha delikanlı sözü veriyorum konuya yazmıyacağım.. http://www.youtube.com/watch?v=O7qFQPMSzXU |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Gezi parkındakilere laf atıyorlar yalan haberler ortaya atıp bunları uyutuyorlar, aynı gün perde arkası milli parklarımız imara açılıyor ve parselleniyor.. Yazık vallahi yazık diyecek söz bulamıyorum bunlara... |
konu sahibi report edildi. |
Gazze'de iftarı böyle bastılar !!! Yandaşlığın son ürünü :) |
Alıntı:
Hocam attığınız resimlerin çoğu fake. Sizin dediğiniz gibi iki tarafta deformasyona gelmiş. Sizin son fotonuz dahil çoğu fake. Hocam bu Egemen beyde çok komik ya kendine kendine geçen atar yapmıştı. Turkey is not banana republic diye :D İngilizce'de muz cumhuriyeti diye bir terim bile yok. White sea var bi de :D |
Alıntı:
|
11 sayfa olmuş nasıl kapatılmadı bu konu insan şaşkına dönüyor :D. kadın sçmış bizde sıvıyoruz resmen yorumlara bak. |
Gazze'de iftarı böyle bastılar !!! Alıntı:
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk |
Alıntı:
|
Gazze'de iftarı böyle bastılar !!! Alıntı:
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk |
Alıntı:
|
Gazze'de iftarı böyle bastılar !!! Alıntı:
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk |
Gezi parkının arkasında mutlak ve mutlak dış güçler vardı. Olaylar türkiyede "gezi parkı" bahanesi ile halk sokağa döktürüldü. Sosyal medyadan kışkırtmalar,protestolar yapıldı. ve halk sokaktaydı istedikerini başarmışlardı. Peki amaç neydi ? Amaç türkiyede yapılacak olan 3.köprü,özellikle 3.havalimanı,istanbul kanal projesi yaptırmamak.Bir bakıma devleti meşgul etmek.Sürekli kendi iç sorunları olan bir türkiyeye istiyorlar ülkenin gelişmesini istemeyen dış güçlerdi. Halen içimizde 3.havalimanı,3.köprü,kanal projesine iptal kararı veren,ülkenin kalkınmasını istemeyen bir zihniyet var. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
|
Gazze'de iftarı böyle bastılar !!! Alıntı:
|
Alıntı:
Senin aklına geliyor mu ki bu seviyedeki insanların çabucak galyana gelebilmesi ya da fikir akımlarından anında etkilenmesi ? Koyunlarla karıştırma bu insanları dış güç dış güç bu ne be yeter. Ben bir eylemci olarak dış ülkelerin medya alanında bu işi dünyaya yaymalarının haricinde bir faaliyetini görmedim ki bu da bizlerin yararına oldu. Ama bu demek değil ki ülkeyi başkasına peşkeş çekeceğiz, özelleştireceğiz (RTE gibi. Anlayan anladı.) |
Herhalde hergün başlık açmam gerekiyor siyasetin forumda yasak olduğuna dair. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:51:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.