bu kadar dusmusken altın borcu olanlar kapatmalı hemen bence
Bence büyük bir uçuşa hazırlanıyor grafikleri inceledim biraz benim tahminim bu.
Ben sert bir yükseliş beklemiyorum. Yükselse de alternatif yatırım araçlarını geçeceğini düşünmüyorum.
bu hafta biraz daha düşüş göstericek ortalama 2 hafta sonra düşüşü bırakıp yükselişe geçicek, ara ara azalmaları olabilir
Şuan bu seviyeler son fırsat altın satışı için kısa vadede 5000 altı görür
Yaz ayında piyasalar hareketsiz geçer
5900 e kadar daha düşer gibi hocam YTD
Altını sert yükselirlerin falan bekledigini dusunmuyorum daha da duser bu gidisle 5leri bulur ytd.
Buralar artık taban noktası gibi olacak gibi duruyor. Ne zaman yükselir bilinmez ama illa ki yükseli.
Trump rahat durmaz çünkü. Altın kaosu sever , şuanda manupule ile oyun çeviriyorlar.
Hem bi kaç aya faiz indirimi hem artık savaşın son demleri hem de grafikden dolayı bende buranın tabanları olduğunu düşünüyorum bi kaç hafta sonra yavaş yavaş yükselmeye başlar bence yıl sonuna 8.5-9kları görür yorumlarımız kalsın zamanla değerlendiririz