erdemir2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kadar dusmusken altın borcu olanlar kapatmalı hemen bence
Norexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence büyük bir uçuşa hazırlanıyor grafikleri inceledim biraz benim tahminim bu.
white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sert bir yükseliş beklemiyorum. Yükselse de alternatif yatırım araçlarını geçeceğini düşünmüyorum.
grammedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu hafta biraz daha düşüş göstericek ortalama 2 hafta sonra düşüşü bırakıp yükselişe geçicek, ara ara azalmaları olabilir
Aktashalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan bu seviyeler son fırsat altın satışı için kısa vadede 5000 altı görür
Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaz ayında piyasalar hareketsiz geçer
ocalirdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5900 e kadar daha düşer gibi hocam YTD
justkaraduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altını sert yükselirlerin falan bekledigini dusunmuyorum daha da duser bu gidisle 5leri bulur ytd.
kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buralar artık taban noktası gibi olacak gibi duruyor. Ne zaman yükselir bilinmez ama illa ki yükseli.
Trump rahat durmaz çünkü. Altın kaosu sever , şuanda manupule ile oyun çeviriyorlar.
Hem bi kaç aya faiz indirimi hem artık savaşın son demleri hem de grafikden dolayı bende buranın tabanları olduğunu düşünüyorum bi kaç hafta sonra yavaş yavaş yükselmeye başlar bence yıl sonuna 8.5-9kları görür yorumlarımız kalsın zamanla değerlendiririz