Denizbankdan zamanında kredi kartı çıkarmıştım ve mart ayında kapattım. Sanal kart ile bir sitede denemelik üyesi almışım fakat mart ayında kapattığım kartın 30 mayısda harcama yapılıyor bu nasıl olabilir? Zaten kartı kapatırken tüm borcunu ödeyerek kapatıyorum ödemeden kapama şansım yok. Kredi kartım olmayan bir bankadan kartı kapadıkdan 2 ay sonra 7.000₺ borç çıkıyor bu nasıl normal oluyor bilgisi olan varsa açıklarsa sevinirim. Zar zor müşteri hizmetlerine ulaşınca da provizyonda olabilir diyor 2-3 aylık provizyon mu olur? Harcama itirazı başlattım ama ödemezsem kredi puanını da etkileyecek. Bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim.