Yazdıklarınızı baştan sona okudum.
Sonra imzanızdaki konuya gittim.
"
YapayX.com - Özel şablonlarla GPT 4o kullanarak üst düzey içerikler üretebilirsiniz. "
Üst düzey içerikler üretmeyi vaad ettiğiniz konunuza, konudaki grafiklere baktım, üstteki makaleye yeniden göz gezdirdim 5-6 yerde "logo paran yok proje yapıyorsun" demeye getirmişsiniz bunları gözden geçirdim.
Sonra yeniden konunuzdaki grafiklere baktım.
Konunuzun özetine baktım " bana az para veriyorlar, çok paralı müşteri beni bulmuyor" demek istediğinizi anladım.
Sonra forumda iyi işler yapıp milyonlar kazanan ve zengin olanlar aklıma geldi, dedim demek ki forum "iyi iş" nedir anlıyor ve parasını ödüyor.
Ölücüler kadar iyi iş arayanlar da var, her şey olması gerektiği dengede.
Velhasıl kelam;"Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz/ Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde." Ziya Paşa...
Aslında bu yoktu, öyle bir içimden geldi.
Tıpkı sizin gibi;
"Benim iş ve tecrübelerim nasıl ki beni bu noktaya getirdiyse sizinkilerde sizi farklı bir noktaya getirmiştir."
İyi forumlar.