Merhaba dün comnet eski kullandığım internet firması turknet geçmek için başvuruda bulundum bugün internet kesinti ve comnet mobil uygulamasına girmeye çalıştığım sırada kullanıcı devre dışı bırakıldı uyarısı aldım bunu ben haricinde yaşayan varmdir?