Arkadaşlar merhaba, 20/B sosyal içerik üreticileri kapsamında %15 stopaj uygulayarak adsense gelirlerini vergilendirmek mümkün. Fakat bağkur da ödememiz gerekiyormuş, ben bağkur olmadığını düşünerek vergi dairesinden başvuru yaptım. Banka hesabını açmadım, herhangi bir ödeme de almadım. Bağkur muafiyet belgesinden itibaren direkt başlar mı yoksa hesabı açıp ödeme almaya başlamış olmam mı lazım?