Datronaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, aşağıda kullandığım vps sunucunun htop görüntüsü mevcut. Sunucu swapdan kullanmaya başlamış. Ancak şuana kadar sitemde bir problem ile karşılaşmadım.(Benim sorun yaşamamış olmam ziyaretcilerin yaşamadığı anlamına gelmez bana da denk gelmemiş olabilir) Sizce ram miktarını 4 GBye yükseltmeye gerek var mı? Gereksiz masraftan kaçınmaya çalışıyorum.
şu an 1 gb ram kullanıyor sistem boşta bi okadara yakın daha var swap alanında sorunsuz görünüyor ama ufaktan bi kaşıntı var yükseltçem diyosan buyur bana göre bi sıkıntı yok