Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şey o kadar pahalı ki en önemli olan gıdayı bile kısmaya başladık. Ayrıca dünya genelinde sorun var. Geçen gün japon haber sitesinde dolaşıyordum, 1998’den beri yen ilk defa dolar karşısında değer kaybetti gibi bir şey yazıyordu. Tabii bizim ekonomimiz daha kötü olduğu için daha ağır hissediyoruz bunu. Açığı kapatmak için dolar-euro-sterlin kazandıracak işlere yönelmek gerek. Dil bilmek, yurtdışından çevre edinmek şu an en mantıklısı.
Bende benzer düşüncedeyim. Döviz ile kazanım sağlamak lazım. Türk parası ile düzenli işi olmayan kesim gerçekten zor dönemler geçiriyor, geçirmeye devam da edecek..