teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savunmak için söylemiyorum ama dün iki tarafta açıklama yaptı.

İkisini de adliyede çalışan bir arkadaşım var ona attım nasıl iki tarafta kazandığını iddia eder diye. Cumhurbaşkanı herkes üzerindeki şikayetleri geri çekmiş. Dolayısıyla şikayeti olmayan davanın kazananı yada kaybedeni olmaz. Şikayet çekildiği için de karar bozulmuş.
kesinleşen ceza da olmuş. Davadan vazgeçtiyse Cumhurbaşkanı; davayı nasıl kazanıp para alıyor ki? Ben birkaç davadan vazgeçmiştim şahsî olarak; sonradan onların bana açtığı dava düşmüştü, kovuşturmaya mahal yok diye… Karşılıklı dava şartı onu biliyorum da bu konu hepten farklı gibi sanki allahualem. (Alıntı)